Goedeavond,
Ik heb een probleem. Ben namelijk bezig met sql/php adminstratie systeem maar echter bij het ontwikkelen stoot ik op een probleem.
Ik laat namelijk door een php form data in mijn sql database steken. (dat lukt)
Vervolgens laat ik deze ingevoerde data parsen doormiddel van van php in een tabel.
Maar nu echter komt het probleem ik wil specifieke rows ook kunnen verwijderen van mensen die namelijk stoppen of niet meer actief zijn bij betreffende organisatie.
Dit is de code die ik probeer te gebruiken voor het verwijderen van een row
en die is de sql data base
Ik heb echter ook liggen zoeken en volgens mij zit men query totaal mis. Maar zou echter niet goed weten hoe het wel moet op een propere manier!
Kan iemand mij eventueel terug op weg helpen?
Met vriendelijke groet
Ik heb een probleem. Ben namelijk bezig met sql/php adminstratie systeem maar echter bij het ontwikkelen stoot ik op een probleem.
Ik laat namelijk door een php form data in mijn sql database steken. (dat lukt)
Vervolgens laat ik deze ingevoerde data parsen doormiddel van van php in een tabel.
Maar nu echter komt het probleem ik wil specifieke rows ook kunnen verwijderen van mensen die namelijk stoppen of niet meer actief zijn bij betreffende organisatie.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
| <?php include ('connect.php'); mysqli_query($con,"DELETE FROM info (PersonID, Naam, achter_naam, Mail_adres, Tak) WHERE ('$_POST[ID]','$_POST[Naam]','$_POST[Achternaam]','$_POST[Mail]','$_POST[Tak]')" ?> |
Dit is de code die ik probeer te gebruiken voor het verwijderen van een row
en die is de sql data base
SQL:
1
2
3
4
5
6
7
| CREATE TABLE IF NOT EXISTS `info` ( `PersonID` int(11) DEFAULT NULL, `Naam` varchar(255) DEFAULT NULL, `achter_naam` varchar(255) DEFAULT NULL, `Mail_adres` varchar(255) DEFAULT NULL, `Tak` varchar(255) DEFAULT NULL ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1; |
Ik heb echter ook liggen zoeken en volgens mij zit men query totaal mis. Maar zou echter niet goed weten hoe het wel moet op een propere manier!
Kan iemand mij eventueel terug op weg helpen?
Met vriendelijke groet