Toon posts:

Vodafone's 900 MHz frequentie verandert.

Pagina: 1
Acties:
  • 872 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
https://www.vodafone.nl/900mhz/

Waar kan ik zien of me mobiel over E-gsm beschikt ? ,want zie alleen staan dat me mobiel geschikt is voor de 900 en 1800 MHZ .

Lees dit eens door: Het algemeen beleid, want dit is niet hoe we topic hier zien. Graag meer eigen inzet vooraf

[ Voor 30% gewijzigd door 13art op 03-11-2013 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-10 09:49
Het zou sowieso handig zijn als je ook je even vertelt wat voor telefoon je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Voor iemand die weet dat 't specifiek om "E-GSM" gaat, vind ik 't raar dat je de PDF met complete lijst met niet-geschikte telefoons niet weet te vinden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Complete lijst met niet geschikte telefoons lijkt me vrij sterk. Misschien een complete lijst van telefoons die je via Vodafone kon kopen.

Maar als hij geschikt is voor 1800 is het toch goed?

[ Voor 17% gewijzigd door Marzman op 01-11-2013 19:38 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Marzman schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:35:
Complete lijst met niet geschikte telefoons lijkt me vrij sterk. Misschien een complete lijst van telefoons die je via Vodafone kon kopen.

Gezien het feit dat ze de moeite hebben genomen bepaalde modellen meerdere malen met verschillende TAC-codes te vermelden, lijkt het mij dat hij aardig compleet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Voor de gangbare telefoons zal hij wel aardig compleet zijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 17:41

Leejow(saait)

Blater

De toestellijst wordt volgens mij ook gebaseerd op toestellen die de afgelopen nog actief zijn geweest op het Vodafone netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Er staan veel toestellen dubbel in die lijst :?

Mn 3310 blijft het gewoon doen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Osiris schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:32:
Voor iemand die weet dat 't specifiek om "E-GSM" gaat, vind ik 't raar dat je de PDF met complete lijst met niet-geschikte telefoons niet weet te vinden? :?
Ik heb de PDF bestand wel gezien ,maar vraag me af of het wel klopt er zitten namelijk ook toestellen bij die niet heel oud zijn bv uit 2006 en die staan ook gewoon in de lijst beetje raar niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Het gaat er niet om of je toestel geschikt is voor 1800 mhz , maar of die E-GSM beschikt dus Extended GSM, vodafone blijft namelijk wel gewoon gebruik maken van 900 mhz frequentie maar dan alleen via E-GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Neem bv de Nokia 6150 die werk ook gewoon op 900 maar ook op 1800 MHz en die staat ook gewoon op de lijst .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-10 09:49
Je antwoordt nog steeds niet welke telefoon je hebt?
Volgens mij verandert dit in een theoretisch probleem wat er niet daadwerkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Arjant2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:28:
Je antwoordt nog steeds niet welke telefoon je hebt?
Volgens mij verandert dit in een theoretisch probleem wat er niet daadwerkelijk is.
Probleem is opgelost ,heb naar vodafone gebeld , ik heb en nokia 3210,helaas niet meer te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:11:
[...]
Probleem is opgelost ,heb naar vodafone gebeld , ik heb en nokia 3210,helaas niet meer te gebruiken.
Nu wel nog te gebruiken. Alleen zul je merken dat je gesprekken steeds sneller/makkelijker wegvallen en uiteindelijk werkt je telefoon bijna nergens meer; alleen op plekken waar GSM1800 nog wordt gebruikt in stadscentra en rond drukke verkeersaders/-knooppunten. Waarschijnlijk wordt dat binnen een paar jaar ook afgebouwd omdat het plaatsmaakt voor breedbandig LTE1800 voor LTE op hoge snelheden.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Dus eigenlijk was dit topic bedoeld om bij Tweakers te vragen of Vodafone niet stiekem liegt op hun site ofzo? 8)7
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.