Ben al een tijdje op zoek naar het volgende, en vind geen afdoende oplossing...
Ik wil alle audio van pc of van mac via mijn android smartphone naar hifi kunnen doorsturen via wifi.
Dat is alles.
Dus niet specifiek streamen, en geen Airplay.
Vooral ook alle audio, ook belletjes in Windows of audio tijdens het browsen.
Zowel van pc als van mac, we hebben beide, liefst met hetzelfde programma, maar gelijktijdig hoeft nu ook weer niet.
Liefst gratis, maar het mag eventueel wel iets kosten, als het daarmee écht werkt.
De pc staat te ver van de hifi-keten, daarom wifi. Ik hang dan de smartphone aan de aux-ingang van de versterker, dus geen apart bakje (dat ze duur verkopen) meer nodig.
Technisch kan dat toch niet zo moeilijk zijn, dacht ik?
En toch vind ik dat niet. Altijd mankeert er iets, of alleen win, of alleen mac. Of specifieke oplossingen (iTunes, alleen streamen uit playlists, ...), maar niet alle audio.
Bestaat dit dan niet?
Hoop zo dat jullie er meer van weten...
Ik wil alle audio van pc of van mac via mijn android smartphone naar hifi kunnen doorsturen via wifi.
Dat is alles.
Dus niet specifiek streamen, en geen Airplay.
Vooral ook alle audio, ook belletjes in Windows of audio tijdens het browsen.
Zowel van pc als van mac, we hebben beide, liefst met hetzelfde programma, maar gelijktijdig hoeft nu ook weer niet.
Liefst gratis, maar het mag eventueel wel iets kosten, als het daarmee écht werkt.
De pc staat te ver van de hifi-keten, daarom wifi. Ik hang dan de smartphone aan de aux-ingang van de versterker, dus geen apart bakje (dat ze duur verkopen) meer nodig.
Technisch kan dat toch niet zo moeilijk zijn, dacht ik?
En toch vind ik dat niet. Altijd mankeert er iets, of alleen win, of alleen mac. Of specifieke oplossingen (iTunes, alleen streamen uit playlists, ...), maar niet alle audio.
Bestaat dit dan niet?
Hoop zo dat jullie er meer van weten...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 14:32 ]