Verwijderd in "Advies nodig voor samengestelde game pc"
Dag tweakers,
Ik zou een zware game pc willen samenstellen.
Ik heb hiervoor wat zitten rondzoeken en kwam dankzij jullie reviews op volgende samenstelling uit:
Nu ben ik een tijd niet actief geweest op de pc markt en heb ik mij redelijk wat moeten bijscholen.
Wat denken jullie van deze samenstelling, zijn er nog dingen die ik mij over het hoofd gezien heb (onderdelen die niet samen passen ofzo of die beter kunnen)
Ik had een budget van rond de 1500 euro ter beschikking en tot nu toe zou ik rond de 1100 à 1200 euro zitten + beeldscherm, dus heb eventueel wel nog wat overschot om iets duurdere onderdelen te kopen als deze een veel betere performance zouden leveren
Het zou mij in elk geval serieus helpen om eens jullie mening te horen
Alvast bedankt
Grtz
Dag tweakers,
Ik zou een zware game pc willen samenstellen.
Ik heb hiervoor wat zitten rondzoeken en kwam dankzij jullie reviews op volgende samenstelling uit:
| CPU | Intel Core i5 4670K Boxed |
| CPU Koeling | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition |
| Grafische kaart | Gigabyte GV-R797OC-3GD |
| Moederbord | Gigabyte GA-Z87X-D3H |
| RAM | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU |
| Case | Cooler Master CM 690 II Advanced (USB 3.0 version) |
| SSD | Samsung 840 EVO 250GB |
| HD | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB |
| Voeding | Seasonic G-Serie 450Watt |
Nu ben ik een tijd niet actief geweest op de pc markt en heb ik mij redelijk wat moeten bijscholen.
Wat denken jullie van deze samenstelling, zijn er nog dingen die ik mij over het hoofd gezien heb (onderdelen die niet samen passen ofzo of die beter kunnen)
Ik had een budget van rond de 1500 euro ter beschikking en tot nu toe zou ik rond de 1100 à 1200 euro zitten + beeldscherm, dus heb eventueel wel nog wat overschot om iets duurdere onderdelen te kopen als deze een veel betere performance zouden leveren
Het zou mij in elk geval serieus helpen om eens jullie mening te horen
Alvast bedankt
Grtz