Toon posts:

Razer Carcharias geeft piep geluid en mic is te soft

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste Tweakers,

Ik heb pas een Razer Carcharias aangeschaft bij mijn lokale electronicawinkel. Ik zocht een nieuwe en goed headset nadat mijn oude Logitech headset het begaf. Ik deed hem erin en toen hoorde ik opeens een raar piep geluid en soms gekraak. Ik dacht dat hoort misschien omdat het nieuw is. Na een tijdje is het nog niet weg en het blijft zo doorgaan. Tijdens muziek luisteren of gamen hoor je het niet zo. Ik negeerde het en toen wou ik me mic testen dus, ik ging Skype opstarten en een vriend opbellen.

Tot mijn verbazing is de mic heel slecht. Ik ben amper te horen en de kwaliteit valt heel erg tegen voor wat ik ervoor had betaald. Ik heb rond het internet gezocht en heb allemaal mensen gezien met hetzelfde probleem en geen oplossing. Ik ben heel erg wanhopig en sta op het punt om hem terug te brengen. Maar voordat ik dat doe, wou ik hier vragen of er mensen zijn die hier hun kennis konden delen om dit te fixen.

Alsjeblieft, help!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-01 18:06
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:21:
Ik dacht dat hoort misschien omdat het nieuw is.
:/ uhhh... nee
heb allemaal mensen gezien met hetzelfde probleem
Daar is je antwoord. Terugbrengen en op zoek naar iets anders, dat het liefst niet via USB werkt.

Verwijderd

Topicstarter
De kabels bestaan uit een USB, en dan de gewone groen en roze kabels. Ik neem aan dat jij geen fix voorstel hiervoor hebt? Je zegt dus gewoon zo terugbrengen.

Als er echt niks eraan gedaan kan worden en niemand heeft een idee hiervoor, dan breng ik het terug en haal wel een CM Storm.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 13:53 ]

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-01 18:06
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:52:
De kabels bestaan uit een USB, en dan de gewone groen en roze kabels. Ik neem aan dat jij geen fix voorstel hiervoor hebt? Je zegt dus gewoon zo terugbrengen.

Als er echt niks eraan gedaan kan worden en niemand heeft een idee hiervoor, dan breng ik het terug en haal wel een CM Storm.
Wat ik lees is dat de power supply (die over usb gaat) interferentie geeft. Je kan een work-around bedenken, zoals een ander USB device als power supply laten werken, maar ik lees dat je by far niet de enige bent die het zelfde probleem heeft.

Verwijderd

Topicstarter
newbreed schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:19:
[...]

Wat ik lees is dat de power supply (die over usb gaat) interferentie geeft. Je kan een work-around bedenken, zoals een ander USB device als power supply laten werken, maar ik lees dat je by far niet de enige bent die het zelfde probleem heeft.
Ik ben al de hele middag bezig en ik heb niks kunnen vinden. Ik heb alsnog je tip gevolgd, NB en jammer genoeg moet ik 3 weken wachten totdat het verklaarbaar is of het wel functioneert of niet ._.. Ze zullen het opsturen naar Razer en dan pas krijg ik antwoord. Ik voel mezelf wel ontzettend opgelicht met dit. Ik heb veel dingen geprobeerd en niks hielp. Ik mag hem ook niet omruilen vanwege een hygiëne restrictie van de winkel OF Razer dus jammer genoeg kan ik niks. Het is dan maar afwachten dan.

Alsnog bedankt voor je hulp. De thread kan nu wel ge-locked worden of hij kan leeg staan voor een tijdje en ik laat wel een update reactie achter.

• Freubel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-01 19:10
Je kunt de USB aansluiting via een stekker voor een mobiele telefoon oplader gebruiken. (220 naar USB) Dit doe ik zelf ook. (onlangs ook de charcarias aangeschaft)
Wat de microfoon betreft, je kunt de niveau's redelijk hoog schroeven via de soundmixer in Windows zelf.

Een quote is een gebrek aan originaliteit

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de late reactie. Ik heb zelf geprobeerd de mic te boosten maar dat hielp weinig.
Pagina: 1