Hallo,
Een vriendin van mij heeft haar laptop laten vallen waardoor het scherm onherstelbaar beschadigd is. Maar voor de rest werkt deze nog perfect als je een extern scherm aansluit.
Nu vroeg ik mij af of ik niet nog iets met deze laptop kan doen, aangezien ik beschik over een oudere laptop die mij slecht bevalt qua snelheid/prestatie/batterijduur (was miskoop in mijn ogen en wordt daarom zelden gebruikt)
het gaat hem om de "Medion Akoya P6634" die gevallen is
De mijne is een "Acer Aspire 6930G-594G64MN"
Ik heb voor het gemak even de specificaties van beide laptops hieronder opgelijst:
Notebook: Medion Akoya P6634 (MD98930)
Processor: Intel Core i3 2350M
Grafische Kaart: NVIDIA GeForce GT 630M
RAM: 8 GB
Notebook: Acer Aspire 6930
Processor: Intel Core 2 duo CPU T5900 @ 2.20 GHz
Grafische Kaart: NVIDIA GeForce 9600m GS (512 MB)
RAM: 4.00 GB (2.99 GB usable)
Iemand die hier kennis van heeft over de upgrade mogelijkheden van mijn Acer? kan ik zomaar de RAM latjes vervangen, de GPU en processor vervangen...?
Danku voor de moeite
Een vriendin van mij heeft haar laptop laten vallen waardoor het scherm onherstelbaar beschadigd is. Maar voor de rest werkt deze nog perfect als je een extern scherm aansluit.
Nu vroeg ik mij af of ik niet nog iets met deze laptop kan doen, aangezien ik beschik over een oudere laptop die mij slecht bevalt qua snelheid/prestatie/batterijduur (was miskoop in mijn ogen en wordt daarom zelden gebruikt)
het gaat hem om de "Medion Akoya P6634" die gevallen is
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Medion Akoya P6634 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
De mijne is een "Acer Aspire 6930G-594G64MN"
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer Aspire 6930G-594G64MN | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Ik heb voor het gemak even de specificaties van beide laptops hieronder opgelijst:
Notebook: Medion Akoya P6634 (MD98930)
Processor: Intel Core i3 2350M
Grafische Kaart: NVIDIA GeForce GT 630M
RAM: 8 GB
Notebook: Acer Aspire 6930
Processor: Intel Core 2 duo CPU T5900 @ 2.20 GHz
Grafische Kaart: NVIDIA GeForce 9600m GS (512 MB)
RAM: 4.00 GB (2.99 GB usable)
Iemand die hier kennis van heeft over de upgrade mogelijkheden van mijn Acer? kan ik zomaar de RAM latjes vervangen, de GPU en processor vervangen...?
Danku voor de moeite