Inmiddels de MED800X3D 4TB aangeschaft en aansgeloten op de pc om een paar films over te zetten.
In eerste instantie zag de pc de speler wel (kreeg de melding drivers worden geinstallerd) maar ik zag de schijf niet in Verkenner. Toen geformatteerd en toen zag ik m wel er tussen staan.
Ik heb de volgende formaten op de schijf gezet: Blu ray iso (45 GB), mkv en een 3D mkv bestand.
Allen worden goed afgespeeld. Bij de BR iso kan ik niet in de menus maar het afspelen gaat vloeiend.
3D gaat ook moeiteloos en prachtig om te zien op mijn Panasonic 65VT50 plasma tv. Ik vind het alleen niet zo lekker kijken op 3D. Het lijkt wel alsof ik niet op het hele beeld tegelijk kan concentreren. het kijkt niet rustig weg.
EDIT: Duurt het bij jullie ook zo lang als je de speler aanluit op de tv en de HDD ziet verschijnen in je menu? het duurt bij mij toch wel meer dan een minuut. is dit mischien te versnellen? Zou hette maken hebben met de grootte van de HDD? 4 TB is toch een flinke jongen.
[
Voor 16% gewijzigd door
Mandrake466 op 11-11-2013 14:07
]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent