Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[fp/feat] mail functie voor reacties bij nieuwsberichten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo devvers,

Een collega die niet zo vaak op tweakers aanwezig had een vraag voor mij over tweakers,
hij vroeg zich af of het mogelijk was om een email te krijgen indien er gereageerd word op jouw reactie op een nieuwsbericht.

Natuurlijk heb ik dit voor hem proberen uit te zoeken en kwam erachter dat dit niet mogelijk was.
Zoals op de afbeelding te zien is dit niet mogelijk.

Zou het geen leuke feature zijn om dit toe te voegen ?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BX-NIjZCAAA06ij.png:large

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Die feature hebben we (nog) niet. We hebben het er lang en uitgebreid over gehad bij de ontwikkeling van de notificaties van reacties op je reacties, maar kwamen een hoop struikelblokken tegen. Zo was het erg lastig om te bepalen wanneer je een gebruiker gaat mailen; we willen bijvoorbeeld voorkomen dat we een overdaad aan mails versturen. We hadden wat verschillende mogelijkheden onderzocht, maar kwamen niet tot een goede oplossing. Voor nu bieden we daarom enkel on-site notificaties aan, die we makkelijk kunnen aggregeren en een overload kunnen voorkomen. Voor de mail zouden we nog eens in de toekomst moeten kijken, maar dat heeft momenteel weinig prioriteit. :)

Verwijderd

Topicstarter
oke duidelijk,

Ik kan begrijpen dat het veel mail verkeer zou generen en dat jullie daarom deze keuze hebben gemaakt.
Bedankt voor de snelle reactie.