Klopt, nog nergens. In de US worden ook alleen de cases nog maar afgeleverd.peacelord schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:51:
[...]
Overigens zijn ze in de Duitse en Engelse PS ook nog niet verkrijgbaar... Worden ze uberhaupt al uitgeleverd?
Ben benieuwd naar je bevindingen! Had een andere review gelezen (waar dan wel een Nokia toestel in zat) maar daar gaven ze aan dat hij niet zo heel stevig erin zat. Flink remmen of over een hobbelweg en je telefoon ligt op de grond._gibeon_ schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:01:
[...]
En ik kan bevestigen dat die werkt, gisteren (tegelijk met m'n Nexus) binnen gekregen. Past er prima in en laad gewoon op. Voelt ontzettend goed aan ook, veel degelijker dan die goedkope DX-spullen.
Mocht je een hele vlakke voorruit hebben, dan heb je wel een probleem. Hij zit namelijk vrij dicht op het raam en de telefoon steekt aardig uit naar boven. Gevolg hiervan is dat de bovenkant dan tegen het raam kan zitten (werd in andere reviews ook al opgemerkt)
En omdat het Qi is, laad het minder snel op. Dus met navigatie en de hele rambam aan, zal je accu alsnog langzaam leeglopen.
Al met al een positieve eerste indruk: degelijk product, goede werking en past bij mijn wensen. Maak binnenkort nog even een review.
Edit: besteld bij mobielbereikbaar.nl, overigens.
Ben dus vooral benieuwd daarnaar, en de prestatie van het opladen met scherm + GPS + 3g + navigatie (Waze bijv) aan. Mijn huidige Samsung autolader kan het prima aan met al het bovenstaande aan om na een half uur alsnog ~10-15% extra lading te hebben geleverd. QI is wel fijn, geen geklooi met kabels en blijft je poortje tenminste nog goed. Als je dat elke (werk)dag 3x per dag moet inpluggen anders...
Ik ken iemand in de UK die een flipcover had besteld op de PS, maar dat was binnen 5 minuten van de launch. Dus ze zijn er wel geweest, maar snel uitverkocht.marknh schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:59:
Klopt, nog nergens. In de US worden ook alleen de cases nog maar afgeleverd.
De QI lader moet nog uitkomen als ik het goed begrijp.
@Laguna: Het heeft twee dagen geduurd maar hij is nu bij USPS in de sorteer faciliteit
dan neem je toch een prepaid?
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Ik heb deze besteld:
http://www.amazon.de/Prot...-32&keywords=nexus+5+case
Zou er over een week moeten zijn. Tot dan neem ik wel mijn oude telefoon mee als ik naar buiten ga.
Zou er over een week moeten zijn. Tot dan neem ik wel mijn oude telefoon mee als ik naar buiten ga.
Ziet er wel nog mooi uit, zoiets zoek ik ook.Levee schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:07:
Ik heb deze besteld:
Kan je je bevindingen even meedelen als je het hebt kunnen testen?
Tuurlijk0xl3y schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:10:
[...]
Ziet er wel nog mooi uit, zoiets zoek ik ook.
Kan je je bevindingen even meedelen als je het hebt kunnen testen?
Ik wilde de ringke case bij Amazon bestellen, komt er 28€ verzendkosten bij?
[url]http:// www.amazon.de/RELEASE-FUSION%C2%AE-Schutzrahmen-Absorption-Schutzhulle/dp/B00ESFLIRC/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1383765895&sr=8-2&keywords=ringke+nexus+5[/url]
Kan iemand mij helpen? Is dit juist?
[url]http:// www.amazon.de/RELEASE-FUSION%C2%AE-Schutzrahmen-Absorption-Schutzhulle/dp/B00ESFLIRC/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1383765895&sr=8-2&keywords=ringke+nexus+5[/url]
Tegenvallertje idd, hier staat hij ook alleen nog maar aangemeld.Laguna schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:06:
Ik was iets te snel blijkbaar zoals LearnDriver hierboven ook aangeeft. Je krijgt wel middels mail een bevestiging dat de bestelling verstuurd zou zijn, maar als je dan gaat kijken staat er het volgende:
Estimated delivery Tuesday, Nov 12, 2013 - Monday, Dec 2, 2013
Shipping status: Unconfirmed
De bestelling is dus alleen aangemeld bij USPS in dit geval.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Je link doet bij mij helemaal niets. En als je het via Groot Britannië probeert?Jesdo schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:26:
http://www.amazon.co.uk/R...rds=nexus+5+ringke+fusion
Voor diegene die een Spigen case wil bestellen, zijn ze gewoon op voorraad bij Amazon UK voor bijna dezelfde prijs als bij mobilefun.nl. Ze komen allemaal sowieso uit de UK.
[ Voor 4% gewijzigd door floepie05 op 06-11-2013 21:02 ]
Bij mij hetzelfde. De 'kostenlose Lieferung' zal wel alleen gelden voor verzending binnen Duitsland. Wel jammer....Jesdo schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:26:
Ik zelf heb een Bugatti SlimCase Leather Premium Black XL gekocht. Ik draag mijn telefoon graag aan mijn riem en met deze kun je ook nog een pasje meenemen. De telefoon past precies. Er uit halen gaat nog een beetje stroef, maar als het leer soepeler wordt zal het makkelijker gaan. Ik heb hem hier gekocht: http://www.nieuwhoesje.nl...eather-premium-black.html
Verwijderd
Ik heb even de bestelling doorlopen via Groot Brittannië. Daar lijkt verzending gratis te zijn en kom ik op 9,88 euro uit.MalleEppie71 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:04:
[...]
Bij mij hetzelfde. De 'kostenlose Lieferung' zal wel alleen gelden voor verzending binnen Duitsland. Wel jammer....
Dank u, ook ik kreeg inderdaad geen verzendkosten vanuit UK.Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:15:
[...]
Ik heb even de bestelling doorlopen via Groot Brittannië. Daar lijkt verzending gratis te zijn en kom ik op 9,88 euro uit.
Volgens de website van Amazon UK zijn de verzendkosten alleen gratis bij een bestelling van minimaal 25 pond, daaronder zou het 5 pond verzendkosten zijn. Ik heb geen zin om een account aan te maken alleen om te verifiëren of dit klopt (ben sowieso van mening dat je zonder account moet kunnen zien wat de totale kosten zijn).
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Dat kan ik nergens terugvinden. Waar zie je dat? Ik heb twee spigen cases besteld met 8,50 pond verzendkosten.Laguna schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:24:
Volgens de website van Amazon UK zijn de verzendkosten alleen gratis bij een bestelling van minimaal 25 pond, daaronder zou het 5 pond verzendkosten zijn. Ik heb geen zin om een account aan te maken alleen om te verifiëren of dit klopt (ben sowieso van mening dat je zonder account moet kunnen zien wat de totale kosten zijn).
De verzendkosten zowel op amazon uk als de zijn ook afhankelijk van het feit dat je van amazon rechtstreeks (prime/fulfilled by) of via (3de partij) koopt. Soms baat het amazon uk, de en fr even af te gaan. De prijzen en verzendkosten verschillen nog wel eens sterk (kan trouwens met dezelfde account)
Klopt inderdaad, op de een of andere manier is het bij Amazon.co.uk zo dat als je de Spigen bestelt je verzendkosten moet betalen en de Ringke niet???
Iemand advies welke van de 2 nu beter is. Ik weet dat de Spigen een screenprotector erbij levert en de Ringke niet. En eerder hier in het forum wordt uit een door XDA forum gemaakte review de SPigen ook beter uitgeroepen. Iemand ervarignen met 1 van deze 2?
Als ik de reviews kijk lijkt de spigen toch iets beter te zijn, maar die kan ik dan weer niet bij Amazon.co.uk/.de/.fr/.com bestellen zonder verzendkosten?
Iemand advies welke van de 2 nu beter is. Ik weet dat de Spigen een screenprotector erbij levert en de Ringke niet. En eerder hier in het forum wordt uit een door XDA forum gemaakte review de SPigen ook beter uitgeroepen. Iemand ervarignen met 1 van deze 2?
Als ik de reviews kijk lijkt de spigen toch iets beter te zijn, maar die kan ik dan weer niet bij Amazon.co.uk/.de/.fr/.com bestellen zonder verzendkosten?
[ Voor 36% gewijzigd door Jesdo op 07-11-2013 08:47 ]
Lees wel een aantal behoorlijk negatieve reacties op amazon over de spigen.
Heb zojuist bij Mobilefun de Cruzerlite Bugdroid Circuit Case besteld, die zou op voorraad zijn.
Wilde eigenlijk niet op een andere wachten, omdat ik de telefoon zsm in een case wil hebben.
Wilde eigenlijk niet op een andere wachten, omdat ik de telefoon zsm in een case wil hebben.
Ja lijkt erop dat veel mensen vergeten het folie van het plastic af te halen, waardoor je snel krassen ziet.Exocet schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:10:
Lees wel een aantal behoorlijk negatieve reacties op amazon over de spigen.
Blijkbaar lezen die mensen de beschrijving niet

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Toch geven mensen aan dat wél gedaan te hebben. Daarnaast klaagt men over de camera cutout die "washed out" foto's opleveren ivm de reflectie van de flits, dat kan je niet op het folie afschuiven denk ik. Ik denk dat ik zelf maar voor de niet-transparante ga als ik die ergens voor een schappelijke prijs (voor verzendkosten) kan vinden.Laguna schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:19:
[...]
Ja lijkt erop dat veel mensen vergeten het folie van het plastic af te halen, waardoor je snel krassen ziet.
Blijkbaar lezen die mensen de beschrijving niet
Tja tegenstrijdige berichten, er zijn ook mensen die nergens problemen mee hebben. Op de UK site van Amazon staan alleen maar positieve berichten.
Zijn er al mensen met een goede screenprotector?
Verwijderd
Ik heb de Spigen Steinheil Ultra Crystal in gebruik en die bevalt heel goed. Over enkele dagen krijg ik de Google Nexus Bumper Cover (grijs) uit de Play Store binnen en is mijn Nexus voldoende veilig verpakt :-)
Marre... bij de US store kosten ze <50% dan bij mobilefunfloepie05 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:02:
Voor diegene die een Spigen case wil bestellen, zijn ze gewoon op voorraad bij Amazon UK voor bijna dezelfde prijs als bij mobilefun.nl. Ze komen allemaal sowieso uit de UK.
Ervaring leert het dat US or UK levering elkaar niet heel erg veel ontlopen (1 á 2 dagen), als me dat zoveel scheelt bestel ik ze wel vanuit LA
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Waar heb je die screenprotector gekocht?Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:50:
Ik heb de Spigen Steinheil Ultra Crystal in gebruik en die bevalt heel goed. Over enkele dagen krijg ik de Google Nexus Bumper Cover (grijs) uit de Play Store binnen en is mijn Nexus voldoende veilig verpakt :-)
Hoe heb je die bumper cover geregeld?Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:50:
Ik heb net skins besteld bij Bestskinsever. Die had ik ook op me Nexus 4.
Over het algemeen maakt het me niet veel uit wat er op het scherm gaat, als het maar een beetje bescherming bied. Ik was nu 13euro kwijt voor 2 screens uit de USA
Over het algemeen maakt het me niet veel uit wat er op het scherm gaat, als het maar een beetje bescherming bied. Ik was nu 13euro kwijt voor 2 screens uit de USA
Verwijderd
Via Ebay. Had deze voor een nette prijs te pakken. Sommigen vragen 100 dollarmanoontje schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:03:
[...]
Hoe heb je die bumper cover geregeld?

Ik heb nu deze op het oog, iemand hier ervaring mee?
Ik krijg de Ultra Clear niet op amazon niet gevonden, vandaar dat ik ze via Spigen uit de US had besteldVerwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:00:
Bij Amazon.de, samen met een hele berg Spigen hoesjes :-)
Verwijderd
Zie hierhttp://www.amazon.de/SPIG...8&keywords=nexus+5+spigenLearnDriver schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:05:
[...]
Ik krijg de Ultra Clear niet op amazon niet gevonden, vandaar dat ik ze via Spigen uit de US had besteld
Click Me (US)LearnDriver schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:05:
[...]
Ik krijg de Ultra Clear niet op amazon niet gevonden, vandaar dat ik ze via Spigen uit de US had besteld
ze heten anders in de search
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Daar staat nergens Ultra Clear, maar Clear. En die gaan per drie.
Hier zijn de http://www.spigen.com/bra...-protector-steinheil.html en die gaan per twee.
Dus dat leken me twee verschillende producten.
Hardness is daar 3H en op de spigen site 4H, hoewel me dat niet boeit
Hier zijn de http://www.spigen.com/bra...-protector-steinheil.html en die gaan per twee.
[ Voor 13% gewijzigd door LearnDriver op 07-11-2013 13:12 ]
Die zijn erg goed en had ik altijd op mijn toestellen geplakt toen ik in VS was.Dubrillion schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:04:
Ik heb net skins besteld bij Bestskinsever. Die had ik ook op me Nexus 4.
alle screenprotectors voor the N5 die op de Ebay site staan lijken eerder genoemde producten, niet die jij van de officiele site linked (vreemd tbh, maar kan er niks anders van maken).LearnDriver schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:10:
Daar staat nergens Ultra Clear, maar Clear. En die gaan per drie.
kan zijn dat ze nog niet te bestellen zijn? idk
Net contact gehad met Brodit (leverancier van autohouders). Ze krijgen vrijdag een Nexus 5 binnen, zodat ze die dag of maandag aan de slag kunnen met het maken van een autohouder op maat. Hopelijk zijn ze snel beschikbaar!
Don't dream your life, live your dreams!
Ja, ik snap er ook niets van. Zeker omdat de "gewone" clear variant dan weer niet op de officiële site staatDawn schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:22:
[...]
alle screenprotectors voor the N5 die op de Ebay site staan lijken eerder genoemde producten, niet die jij van de officiele site linked (vreemd tbh, maar kan er niks anders van maken).
kan zijn dat ze nog niet te bestellen zijn? idk
Maar de Baron zegt dat ie de "Spigen Steinheil Ultra Crystal" in gebruikt heeft, dus ik ga er voorlopig maar vanuit dat Amazon ed. het fout heeft en ze eigenlijk alleen de Ultra Clears versturen.
Betekent wel dat ik er teveel voor heb betaald, maar so be it
Ik heb een vaag vermoeden dat het gewoon in een N4 houder past.SilencerNL schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:23:
Net contact gehad met Brodit (leverancier van autohouders). Ze krijgen vrijdag een Nexus 5 binnen, zodat ze die dag of maandag aan de slag kunnen met het maken van een autohouder op maat. Hopelijk zijn ze snel beschikbaar!
Ik ga het vanmiddag proberen. Heb de N5 hier namelijk dicht in de doos zitten
Ben benieuwd of t past.Dubrillion schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:27:
[...]
Ik heb een vaag vermoeden dat het gewoon in een N4 houder past.
ツ
Ik zal eens kijken wat ik binnenkort ontvang;LearnDriver schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:25:
[...]
Ja, ik snap er ook niets van. Zeker omdat de "gewone" clear variant dan weer niet op de officiële site staat
Maar de Baron zegt dat ie de "Spigen Steinheil Ultra Crystal" in gebruikt heeft, dus ik ga er voorlopig maar vanuit dat Amazon ed. het fout heeft en ze eigenlijk alleen de Ultra Clears versturen.
ik heb deze namelijk besteld... ik hoop ze deze week nog te ontvangen...
Ik ben benieuwd, die van mij hebben volgens de tracking Los Angeles verlaten, maar geen idee waarheen. Ik hoop met het vliegtuig naar NL dat ik ze volgende week heb
In die voor de Galaxy Nexus (wel de Passive houder) past het allesinds wel. Geen 100% perfect fit, maar ruim voldoende om geen nieuwe te kopen.Dubrillion schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:27:
[...]
Ik heb een vaag vermoeden dat het gewoon in een N4 houder past.
Mooi, altijd Brodit houders gehad, duur maar perfecte fit.SilencerNL schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:23:
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
laten we hopen dat ze met een qi autolader komen, evt met extra usb poort, dat zou perfect zijn in de auto
voor gewoon gebruik laden via QI
wanneer je de N5 intensief gebruikt (navigatie muziek etc) dan lees ik elders dat de QI laadtechniek het niet redt, en dan zou laden via usb een mooie toevoeging zijn.
voor gewoon gebruik laden via QI
wanneer je de N5 intensief gebruikt (navigatie muziek etc) dan lees ik elders dat de QI laadtechniek het niet redt, en dan zou laden via usb een mooie toevoeging zijn.
Groetjes Manfred
Verwijderd
Heb even een foto gemaakt van de Spigen screenprotector die ik bij Amazon.de heb besteld. Het zijn dus echt Ultra Crystals, maar op de Amazon site staan ze als Crystal te koop. Een 3-pack dus voor € 8,99!LearnDriver schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:25:
[...]
Ja, ik snap er ook niets van. Zeker omdat de "gewone" clear variant dan weer niet op de officiële site staat

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2013 15:01 . Reden: Extra foto toegevoegd. ]
Hoelang heeft het geduurd voordat je ze binnen had?Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:52:
[...]
Heb even een foto gemaakt van de Spigen screenprotector die ik bij Amazon.de heb besteld. Het zijn dus echt Ultra Crystals, maar op de Amazon site staan ze als Crystal te koop. Een 3-pack dus voor € 8,99!
[afbeelding]
Verwijderd
Levertijd was ongeveer 4 werkdagen.contrast schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:57:
[...]
Hoelang heeft het geduurd voordat je ze binnen had?
Alleen jammer dat je hetzelfde bedrag aan verzendkosten hebt. Aals ik ook nog de Spigen ultra hybrid erbij wil bestellen ben ik maar 18euro kwijt aan de artikelen, maar bijna 25 euro aan verzendkosten!Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:52:
[...]
Heb even een foto gemaakt van de Spigen screenprotector die ik bij Amazon.de heb besteld. Het zijn dus echt Ultra Crystals, maar op de Amazon site staan ze als Crystal te koop. Een 3-pack dus voor € 8,99!
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij zijn de verzendkosten naar Nederland vanuit Amazon.de maar 3.25 EUR*Exocet schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:47:
[...]
Alleen jammer dat je hetzelfde bedrag aan verzendkosten hebt. Aals ik ook nog de Spigen ultra hybrid erbij wil bestellen ben ik maar 18euro kwijt aan de artikelen, maar bijna 25 euro aan verzendkosten!
Thx, nu snap ik er helemaal niets meer vanVerwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:52:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de achterkant staat daar ook 2x en op de voorkant zit een sticker met 3x
Dan vind ik dat in die van mij er ook 3 mogen zitten, want ik heb €18,26 betaald met het idee dat ze dan beter waren
Had ik ze beter op amazon kunnen halen, was sneller en goedkoper

Verwijderd
Er zitten er toch echt 3 inLearnDriver schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:04:
[...]
Thx, nu snap ik er helemaal niets meer van
Op de achterkant staat daar ook 2x en op de voorkant zit een sticker met 3x

Kan ik er ééntje overnemen?Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:12:
[...]
Er zitten er toch echt 3 in![]()
[afbeelding]
Ja, echt belachelijke prijzen. De goedkoopste die ik kan vinden op Ebay vraagt incl. verzendkosten 60 Euro, het dubbele voor wat ze in de Google Playstore in Duitsland ervoor vragen.Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:05:
[...]
Via Ebay. Had deze voor een nette prijs te pakken. Sommigen vragen 100 dollar
Ik vind het nog steeds de mooiste bumper case maar dat bedrag is mij te gek, dan wacht ik nog wel ff wat langer.
Jammer dat LG de telefoon verkoop nu aardig onder controle heeft in Nederland maar de accessoires weer niet.
Zit te kijken voor een draagbare accu voor mijn Nexus 5 (bij mijn S2 had ik een 2e accu wat soms erg handig was). Iemand ervaring?.
Twijfel of ik een folie ga gebruiken, op mijn beide vorige smartphones gedaan maar nooit echt nodig gehad....
Twijfel of ik een folie ga gebruiken, op mijn beide vorige smartphones gedaan maar nooit echt nodig gehad....
Wat dacht je van de Go Puck Batterij...kijk maar eens op gopuckbatterij.nlTortelli schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:29:
Zit te kijken voor een draagbare accu voor mijn Nexus 5 (bij mijn S2 had ik een 2e accu wat soms erg handig was). Iemand ervaring?.
Fraai ding, wel wat duur @ €85.
Kun je vertellen of er ook de juiste inkepingen zitten? Ivm camera en sensoren?Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:12:
[...]
Er zitten er toch echt 3 in![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Pouch besteld http://www.ebay.nl/itm/An...Cases&hash=item3f2b5ae2ce
en de diztronic hoes.
Wellicht is dit ook leuk voor iemand die een flip cover wilt voor weinig:
http://www.amazon.de/gp/p...ref?ie=UTF8&psc=1&s=ce-de
en de diztronic hoes.
Wellicht is dit ook leuk voor iemand die een flip cover wilt voor weinig:
http://www.amazon.de/gp/p...ref?ie=UTF8&psc=1&s=ce-de
Kan je inderdaad even een kleine review geven over de screens van Spigen?
Ik ben ook wel geinteresseerd. Ik heb gisteren even snel een simpele screen besteld, want er moet wel iets op en over het algemeen geef ik er niet veel om. Maar als jij een perfecte heb kan ik die altijd weg leggen tot de volgende erop moet
Ik ben ook wel geinteresseerd. Ik heb gisteren even snel een simpele screen besteld, want er moet wel iets op en over het algemeen geef ik er niet veel om. Maar als jij een perfecte heb kan ik die altijd weg leggen tot de volgende erop moet
Weet iemand een goede website voor Nexus 5 bescherm hoesjes met bumper. ik krijg helemaal niks gevonden.
Verwijderd
Er zit een cut out in voor de luidspreker aan de bovenzijde. Zie afbeelding hieronder:shinchan03 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:39:
[...]
Kun je vertellen of er ook de juiste inkepingen zitten? Ivm camera en sensoren?

De screenprotector bevalt heel goed. Het is natuurlijk geen glas, maar na een tijdje neemt de stroefheid wel af. Vingerafdrukken zijn vrij snel zichtbaar, maar krijg je er gemakkelijk van af.
Het aanbrengen is relatief eenvoudig, maar ik had wel last van enkele hardnekkige stofjes. Die kun je eraf krijgen m.b.v. de bijgeleverde dust removal sticker. Gelukkig heb ik twee 3-packs in huis, dus er was ruimte voor enig geëxperimenteer.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2013 11:16 ]
Verwijderd
Ik ben ook nog steeds op zoek naar de bumpermcgloud schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:08:
Weet iemand een goede website voor Nexus 5 bescherm hoesjes met bumper. ik krijg helemaal niks gevonden.
De sensoren hebben er geen last van dat er geen cutouts zitten? Was bij de Nexus 4 namelijk wel het geval.
Edit:
Oo toevallig, postNL is net geweest en heeft een spigen ultra hybrid en 3 Screenprotectors gebracht.
Edit:
Oo toevallig, postNL is net geweest en heeft een spigen ultra hybrid en 3 Screenprotectors gebracht.
[ Voor 34% gewijzigd door shinchan03 op 08-11-2013 13:01 ]
Verwijderd
Voor zover ik kan vaststellen hebben de sensoren\camera geen last van de screenprotector. Ik merk er in ieder geval helemaal niets van.shinchan03 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:55:
De sensoren hebben er geen last van dat er geen cutouts zitten? Was bij de Nexus 4 namelijk wel het geval.
Net even de screenprotector erop geplakt, voor zover ik kan beoordelen is het echt een prima screenprotector. Wat betreft de sensoren, dat heb ik net even getest met een telefoontje, het scherm ging gewoon netjes aan en uit als je een vinger voor de sensor hield.
Wat betreft de Ultra Hybrid bumper: Hij sluit goed aan rond mijn Nexus, de knoppen zijn goed bedienbaar. Ik moet er alleen nog achter komen of hij wel krasbestendig is, want op het internet staan wat gemengde verhalen daarover.
Wat betreft de Ultra Hybrid bumper: Hij sluit goed aan rond mijn Nexus, de knoppen zijn goed bedienbaar. Ik moet er alleen nog achter komen of hij wel krasbestendig is, want op het internet staan wat gemengde verhalen daarover.
Mijn SPIGEN SGP Ultra Hybrid is binnen. Case past perfect maar geeft de telefoon toch wel een beetje een lomp uiterlijk. Je zou het ook robuust kunnen noemen. Er zitten 2 foto's bij die je achter je telefoon kunt stoppen en die zie je dan door het doorzichtige plastic van de achterkant (dat doe ik niet, ik wil juist de witte achterkant zien) en 2 protectors, 1 screenprotector en een protector voor je achterkant.
Waar ik me heel veel zorgen over maak is de stofdichtheid, als er stof in komt zit dat straks allemaal in het "camaragat" tussen de lens en je achterkant protector in.
Ik ben fan van Spigen en ga er van uit dat ze er over hebben nagedacht, maar ik moet in de praktijk wel even kijken hoe het gaat werken.
Misschien dat ik de Neo Hybrid volgende maand bestel, die is een stuk strakker lijkt het, maar dan vind ik aan de plaatjes te zien hem weer te veel op een iphone gaan lijken....
Waar ik me heel veel zorgen over maak is de stofdichtheid, als er stof in komt zit dat straks allemaal in het "camaragat" tussen de lens en je achterkant protector in.
Ik ben fan van Spigen en ga er van uit dat ze er over hebben nagedacht, maar ik moet in de praktijk wel even kijken hoe het gaat werken.
Misschien dat ik de Neo Hybrid volgende maand bestel, die is een stuk strakker lijkt het, maar dan vind ik aan de plaatjes te zien hem weer te veel op een iphone gaan lijken....
BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey
Verwijderd
Ik heb de case binnen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:56:
Ik heb zojuist deze case besteld: klik...
Benieuwd of het een beetje fatsoenlijke kwaliteit is!
De telefoon past er goed in, alles sluit netjes aan en de openingen zitten ook allemaal goed.
Het oogt misschien wat goedkoop en simpel, maar het doet waarvoor het bedoeld is: de telefoon tegen krassen beschermen.
De camera steekt nu gelukkig niet meer uit en daar ging het mij om!

Hoe dik is de telefoon nu? Als het de gehele ring bedekt lijkt het me toch dat 'ie nu een dikke cm dik is of heb ik dat verkeerd?Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:20:
[...]
Ik heb de case binnen.
De telefoon past er goed in, alles sluit netjes aan en de openingen zitten ook allemaal goed.
Het oogt misschien wat goedkoop en simpel, maar het doet waarvoor het bedoeld is: de telefoon tegen krassen beschermen.
De camera steekt nu gelukkig niet meer uit en daar ging het mij om!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben zelf namelijk opzoek naar een mooie tpu bumper die niet al te dik is...
Mja wat je zegt het oogt een beetje goedkoop met dat glimmende spul op de achterkant. Het doet een beetje afbreuk aan het toestel eigenlijk. Maar dat zal vast ook wel komen omdat ik eigenlijk nooit hoesjes gebruikVerwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:25:
En waarom dan precies?
Verwijderd
Hij is nu tussen 10 en 11mm dik
Valt echt niet tegen.

Maar mijn vorige telefoon (One X) had toch behoorlijk wat krassen bij de camera.
En omdat ik toch liever dat beetje extra waarde op m'n telefoon behoud heb ik er nu maar een hoesje om gedaan.
Valt echt niet tegen.

Ik gebruikte ook nooit hoesjes.jip_86 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:39:
[...]
Mja wat je zegt het oogt een beetje goedkoop met dat glimmende spul op de achterkant. Het doet een beetje afbreuk aan het toestel eigenlijk. Maar dat zal vast ook wel komen omdat ik eigenlijk nooit hoesjes gebruik
Maar mijn vorige telefoon (One X) had toch behoorlijk wat krassen bij de camera.
En omdat ik toch liever dat beetje extra waarde op m'n telefoon behoud heb ik er nu maar een hoesje om gedaan.
[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2013 14:42 ]
Ik heb de Samsung Qi-charger van de Mediamarkt binnen. Werkt prima met mijn N5, en laadt nog behoorlijk snel op ook.
Webdeveloper, Whisky-freak, Fotograaf | DrankVinder prijsvergelijker | Het Whisky forum
Gisteren de Ringke Delight wallet case besteld op eBay:

Inclusief verzending naar NL komt het uit op €12,32.
Vandaag al verzending bericht ontvangen. Hopelijk komt het vlot.

Inclusief verzending naar NL komt het uit op €12,32.
Vandaag al verzending bericht ontvangen. Hopelijk komt het vlot.
thnx voor de tip
, voor die prijs ook maar besteld. 
Estimated delivery: Between Thursday, Nov. 21 and Friday, Nov. 29
Estimated delivery: Between Thursday, Nov. 21 and Friday, Nov. 29
[ Voor 35% gewijzigd door man_rot op 08-11-2013 16:04 ]
Groetjes Manfred
Ik wacht toch nog even totdat nillkin met een v-series smart cover komt, zijn altijd fijne hoesjes voor niet al te veel geld. Ze hebben al wel de normale cover klaar. http://www.nillkin.com/en...bid=821&mid=2&sid=0&tid=0
Hier vandaag ook binnen gekregen, hij vraagt ook om een 2A lader, dus hij heeft wel een behoorlijk vermogen. Mooi dingetje trouwensMattH schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:55:
Ik heb de Samsung Qi-charger van de Mediamarkt binnen. Werkt prima met mijn N5, en laadt nog behoorlijk snel op ook.
Volgens mij hebben die qi laders allemaal een output van max 1000mAh.
Sommige goedkope Chinese varianten 500 of 750mAh trouwens.
[ Voor 30% gewijzigd door Tmaster op 08-11-2013 19:48 ]
Bij de samsung combinatie kit (back cover voor de s4 en deze plaat) staat dat de laadstroom 650mAh is, maar dat staat wel aangegeven bij de cover, dus misschien limiteert die?Tmaster schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:47:
Volgens mij hebben die qi laders allemaal een output van max 1000mAh.
Webdeveloper, Whisky-freak, Fotograaf | DrankVinder prijsvergelijker | Het Whisky forum
De bq51013b (wireless charging IC) in de Nexus levert volgens de kernel device tree een max current van 704 mA. Dat is in ieder geval meer dan de USB2 max (500 mA).
Of 'ie dat ook werkelijk verstookt, en wat de efficientie is, weet ik niet.
Of 'ie dat ook werkelijk verstookt, en wat de efficientie is, weet ik niet.
[ Voor 30% gewijzigd door Thralas op 09-11-2013 01:46 ]
Wat vind je van de flitser resultaten? Hier zijn ze allemaal voorzien van een witte waas door de case. Dat is wel jammer. Voor de rest een fijne case. Draadloos laden gaat ook zonder problemen.Philos31 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:09:
Mijn SPIGEN SGP Ultra Hybrid is binnen. Case past perfect maar geeft de telefoon toch wel een beetje een lomp uiterlijk. Je zou het ook robuust kunnen noemen. Er zitten 2 foto's bij die je achter je telefoon kunt stoppen en die zie je dan door het doorzichtige plastic van de achterkant (dat doe ik niet, ik wil juist de witte achterkant zien) en 2 protectors, 1 screenprotector en een protector voor je achterkant.
Verwijderd
Iemand al ergens de originele bumper en/of Quickcover gespot?
Wil heel graag de Quickcover hebben namelijk!
Nee, alle orginele accessoires zijn nog niet buiten de Playstore om te koop. Op Ebay wordt wel wat aangeboden maar dan vragen ze belachelijke bedragen ervoor.Verwijderd schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:05:
Hier wel een review van de Quickcover, die trouwens niet erg positief erover is.
http://www.youtube.com/watch?v=53vNVirHWJA
Verwijderd
Bedankt voor het filmpje. het enige wat dus irriteert is dat hij niet volledig sluit? Zal dat op den duur niet komen door gebruik? Er komt ook nog folie op het scherm zodra degene die ik wil in Nederland te koop is (vingervlek vrij zooi)..marknh schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:18:
[...]
Nee, alle orginele accessoires zijn nog niet buiten de Playstore om te koop. Op Ebay wordt wel wat aangeboden maar dan vragen ze belachelijke bedragen ervoor.
Hier wel een review van de Quickcover, die trouwens niet erg positief erover is.
http://www.youtube.com/watch?v=53vNVirHWJA
Dus anders toch maar zon Nexus 5 bumper kiezen?..
Wou dat ze zsm uitkwamen, zodat je ze ook int echt kunt beoordelen,.
Hmm, die Cruzerlite cases (al zijn ze erg lelijk IMHO) doen wel hun werk:
Die andere valtest - zonder case - geeft me wel de kriebels. Maar heb nog nooit een case om mijn telefoons gehad, voorheen wel "eens" een telefoon laten vallen maar zonder gevolgen verder. Maar de N5 lijkt wel erg gevoelig voor vliegles.
Die andere valtest - zonder case - geeft me wel de kriebels. Maar heb nog nooit een case om mijn telefoons gehad, voorheen wel "eens" een telefoon laten vallen maar zonder gevolgen verder. Maar de N5 lijkt wel erg gevoelig voor vliegles.
De echte drop test:
Een hoesje is dus geen slecht idee, maar misschien is de zwarte robuuster
Een hoesje is dus geen slecht idee, maar misschien is de zwarte robuuster
Vers uit de US;
zojuist het volgende ontvangen:

Ik zal later even een foto maken met de case om de N5,
momenteel even files van m'n N4 aan het halen zodat ik over kan
EDIT:
Nu om de telefoon heen:
(klikbaar)
1 - https://dl.dropboxusercon...t/IMG_20131109_164052.jpg
2 - https://dl.dropboxusercon...t/IMG_20131109_164131.jpg
3 - https://dl.dropboxusercon...t/IMG_20131109_164202.jpg
zojuist het volgende ontvangen:

Ik zal later even een foto maken met de case om de N5,
momenteel even files van m'n N4 aan het halen zodat ik over kan
EDIT:
Nu om de telefoon heen:
(klikbaar)
1 - https://dl.dropboxusercon...t/IMG_20131109_164052.jpg
2 - https://dl.dropboxusercon...t/IMG_20131109_164131.jpg
3 - https://dl.dropboxusercon...t/IMG_20131109_164202.jpg
[ Voor 36% gewijzigd door Dawn op 09-11-2013 16:51 ]
Tot zo ver is de case meer dan prima.
Hij is misschien wat dikker dan andere, maar voelt niet 'bulky' aan, tevens is de achterkant (iig bij de zwarte) van hetzelfde materiaal als de achterkant van de phone wat prettig is.
De rubberen case is stug, maar flexibel genoeg om mee te geven en de val te absorberen. Het plastic middeldeel is... Plastic, nothing more to add really. Verder zitten de cut outs spot on
Ik zal hem aanraden als het me gevraagd zou worden.
Hij is misschien wat dikker dan andere, maar voelt niet 'bulky' aan, tevens is de achterkant (iig bij de zwarte) van hetzelfde materiaal als de achterkant van de phone wat prettig is.
De rubberen case is stug, maar flexibel genoeg om mee te geven en de val te absorberen. Het plastic middeldeel is... Plastic, nothing more to add really. Verder zitten de cut outs spot on
Hoe zit het met de volumeknoppen en aan/uit-knop? Las op amazon/xda/andere sites dat nogal veel mensen bij diverse spigen-cases last hadden van vastzittende/stroeflopende/overgevoelige knoppen. Hier mag de pakketbezorger ook wel eens aan komen zetten met mijn slim armour, begin van de week besteld op ebay.Dawn schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:57:
Tot zo ver is de case meer dan prima.
Insert vies grapje hier
In beide gevallen geen last van overgevoellige buttons. Vanuit de case gezien zitten ze precies op de juiste plek.
De cutout van de camera zit ook exact hoe/waar hij moet zitten en overlapt nergens.
De cutout van de camera zit ook exact hoe/waar hij moet zitten en overlapt nergens.
Voor de mensen die bij mobilefun wilden/willen bestellen:
Maandag hebben ze ze dus binnenBeste XXXXX XXXXX,
We willen ons graag verontschuldigen voor de vertraging in de verzending van de bestelling die je onlangs op mobilefun.nl hebt geplaatst.
Referentie nummer: XXXXXXX
Het product 41767, Spigen SGP Neo Hybrid voor Google Nexus 5 - Metal Slate - is nog niet op voorraad en de leverancier heeft aangegeven dit op deze datum aan ons te kunnen leveren: 11/11/2013. Zodra het product wordt ontvangen in ons magazijn zullen we het verzenden en je hiervan op de hoogte brengen.
We begrijpen natuurlijk dat deze vertraging erg ongelegen kan zijn. Mocht je je bestelling liever wijzigen voor een ander product of annuleren, laat dat dan zeker aan ons weten door op deze e-mail te reageren.
Verwijderd
Ik krijg maandag een originele grijze bumper binnen (ligt nu in Frankrijk bij Fedex). Woensdag komt er als het goed is een rode bij (ligt bij Borderlinx US). Naar mijn mening net iets mooier dan third party cases.Verwijderd schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:05:
http://www.ebay.nl/itm/Le...&var=&hash=item35ce0bb35d
Ik heb deze wallet case gekocht op ebay. Ik moest in totaal 2,98 pond betalen en je krijgt er ook nog een screenprotector bij. Levertijd is ongeveer een week. Lijkt mij goede deal voor de mensen die nog iets beschermends zoeken voor hun nexus.
Ik heb deze wallet case gekocht op ebay. Ik moest in totaal 2,98 pond betalen en je krijgt er ook nog een screenprotector bij. Levertijd is ongeveer een week. Lijkt mij goede deal voor de mensen die nog iets beschermends zoeken voor hun nexus.