Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:23
Eypo schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:48:
[...]

Ik heb hem in juni besteld zie ik, zou een maand geleden aan moeten komen. Ik heb hem in ieder geval een bericht gestuurd.

Edit: Ik heb hem een bericht gestuurd, direct antwoord gekregen. Ik mocht kiezen: Geld terug of opnieuw versturen. Ik heb voor het laatste gekozen :)
Same here dit was t antwoord:
Beste wvkreg1,

Thank you for your reply.
Please don’t worry, we won’t let you have any loss in your side and will solve the problem smoothly for you.
We will resend your order to you today.
Could you please share us more time for the second item to arrive you?
Any other idea you have, please don’t hesitate to tell us.
Best regards to you and your family.

- up-memory88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markied
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-06 11:47
wvkreg schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:16:
[...]

Same here dit was t antwoord:
Beste wvkreg1,

Thank you for your reply.
Please don’t worry, we won’t let you have any loss in your side and will solve the problem smoothly for you.
We will resend your order to you today.
Could you please share us more time for the second item to arrive you?
Any other idea you have, please don’t hesitate to tell us.
Best regards to you and your family.

- up-memory88
Ik kreeg precies hetzelfde, heb er toch maar voor gekozen om hem opnieuw op te laten sturen, heb er wel twijfels bij of hij aankomt.

bitcoinprijzen.nl voor de actuele bitcoinprijs in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:10
Weet niet precies hoe het met ebay en PayPal protectie zit, maar er staat me iets bij dat je kan claimen tot 2 maanden na aanschaf. Hou rekening dat het een scam kan zijn waarbij ze je zolang aan het lijntje houden tot zowel eBay als PayPal niks meer kan doen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:52
Prulleman schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:22:
Weet niet precies hoe het met ebay en PayPal protectie zit, maar er staat me iets bij dat je kan claimen tot 2 maanden na aanschaf. Hou rekening dat het een scam kan zijn waarbij ze je zolang aan het lijntje houden tot zowel eBay als PayPal niks meer kan doen
Inderdaad, beter claim je je centen terug en koop je het product opnieuw. Dan begint je weer bij dag 1 :)

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:50
markied schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:06:
[...]

Ik kreeg precies hetzelfde, heb er toch maar voor gekozen om hem opnieuw op te laten sturen, heb er wel twijfels bij of hij aankomt.
Een van mijn QI laders is binnen. Had er twee besteld, een voor thuis en een voor op kantoor.
Die laatste is nu binnen. Geinig dingetje, werkt perfect! Die van thuis zal ook eerdaags/vandaag binnenkomen schat ik zo.

Thuis ga ik 'm met de originele lader gebruiken zodat die net wat meer power heeft.
Op kantoor is het bijgeleverde Micro-usb kabeltje voldoende.

Zat trowuens ook een 3S code op voor Track & Trace.
Maar die heeft PostNL er ongetwijfeld zelf op geplakt.

[ Voor 13% gewijzigd door Sypher op 21-08-2014 09:40 ]

• wvkreg
idd naar:

De deadline voor het openen van een geschil was 13 aug 2014.

Je kunt een geschil tot 45 dagen na afloop van een aanbieding openen. Omdat je geen geschil voor dit object meer kunt openen, kun je het beste contact opnemen met de verkoper om het probleem op te lossen.

Hope and pray dan maar...

• markied
Sypher schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:40:
[...]

Een van mijn QI laders is binnen. Had er twee besteld, een voor thuis en een voor op kantoor.
Die laatste is nu binnen. Geinig dingetje, werkt perfect! Die van thuis zal ook eerdaags/vandaag binnenkomen schat ik zo.
Goed om te horen! Had jij hem ook besteld bij de verkoper op ebay genaamd 'up-memory88'?

• Sypher
markied schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:20:
[...]

Goed om te horen! Had jij hem ook besteld bij de verkoper op ebay genaamd 'up-memory88'?
Ja, nadat mijn collega dat eerst had gedaan. :)
Heeft ~3 weken geduurd en is vandaag zowel op kantoor als thuis aangekomen.

• markied
Sypher schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:44:
[...]

Ja, nadat mijn collega dat eerst had gedaan. :)
Heeft ~3 weken geduurd en is vandaag zowel op kantoor als thuis aangekomen.
Oké, dan heb ik er wat meer vertrouwen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 14:12
markied schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:21:
[...]

Oké, dan heb ik er wat meer vertrouwen in :)
Hij heeft inmiddels mijn geld teruggeboekt zonder veel moeite. Met van mij de belofte dat wanneer deze alsnog aankomt ik het weer naar hem overmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
Ik ontvang als het goed is volgende week mijn Nexus 5 32GB. Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe case. Voor mijn S3 heb ik altijd de Crumena Leather Case Pouch SPIGEN SGP gebruikt. Daar was ik altijd zeer tevreden over. Kunnen jullie mij zoiets vergelijkbaars aanraden voor de Nexus 5?

Raden jullie voor de rest al eventuele andere accessoires aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasher
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 22:28
Via V&A een Nexus 5 gekocht, komt hopelijk dinsdagochtend binnen zodat ik ermee kan gaan spelen :P

Inmiddels ook maar vast via eBay 'n simpele bumpercase besteld voor 'n dollar. Kwaliteit zal misschien niet top zijn, maar voor 'n dollar (nou ja, twee, ik kon niet kiezen qua kleur 8)7 ) kan ik niet echt 'n miskoop doen.

Daarnaast de hier al wel bekende Qi Wireless Charge Pad besteld via eBay UK (Link). Niet echt hard nodig, maar als-ie goed werkt op zich best praktisch en leuke gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnodeb
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-07-2021
Ik heb onlangs Nexus 5 aangeschaft. Een wereld van verschil met Samsung Galaxy Ace II wat ik daarvoor had en die ik nu aan mijn vrouw heb gegeven.

Ik heb nog nooit zoveel geld uitgegeven voor een telefoon, dus ik ben een beetje bezorgd dat die per ongeluk kapot gaat of dat er een flinke kras op het scherm komt. Om wat ontspannender met de telefoon te kunnen omgaan, denk ik eraan om een Spigen Neo in combinatie met Spigen tempered glass (GLAS.tR NANO SLIM) aan te schaffen. Deze tempered glass is 0.23mm dik (vergelijkbare Nillkin tempered glas is 0.3 mm dik, is dit beter?). Wat ik me afvraag is of de Spigen case dan nog op de telefoon past. 0.23 mm is weliswaar dun, maar als de case toch al erg nauw aansluit...

Allemaal vragen! Het is ook mijn eerste post hier in het Tweakers.net forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 10:11
Ik heb een Spigen neo hybrid + Nillkin Anti-Explosion Temper Glass 9H Hardness (9euro) zonder problemen aangebracht op de nexus 5. Goeie combinatie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
coase schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 07:50:
Ik heb een Spigen neo hybrid + Nillkin Anti-Explosion Temper Glass 9H Hardness (9euro) zonder problemen aangebracht op de nexus 5. Goeie combinatie denk ik.
Waar heb je de Nillkin gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 14:03
MGMsystems schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:56:
Voor mensen met interesse in een draadloze auto lader en houder. :)
Ik heb nu al een tijdje deze draadloze air dock
En ik ben er heel tevreden van. Zeker in combinatie met de nexus 5.
Het opladen gaat goed door de 2.1amp aansluiting.
Hij loopt nooit leeg tijdens het gebruiken van maps. Al zal hij wel trager opladen
Bovendien zorgen de magneten ervoor dat hij stevig zit. Hij is er bij mij na 2 maanden gebruik nog nooit afgevallen. _/-\o_
Ik heb 'm ook en vind het een groot drama. Als je kunt vertrouwen op de magneten ga ik ervanuit dat je geen case gebruikt?

Met case werken de magneten niet meer, zijn te zwak. "Plak"-laag werkt goed, maar de plaatsing van de telefoon komt ontzettend secuur, erg problematisch om hem aan het laden te krijgen.

Zonder case werken de magneten wel, maar ook daar veel gepruts om hem aan het laden te krijgen (en te houden), een kleine verschuiving van de telefoon zorgt er alweer voor dat hij stopt met laden.

Ik ben nog steeds op zoek naar een goede bevestiging voor in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
PM_Petrol schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:39:
Haha ach als er maar stroom uitkomt, ik heb er nu ook al eentje. Maar ik weet niet hoeveel stroom die kan leveren. De telefoon wordt iig opgeladen ;).
Over een maandje kan ik zeggen hoeveel er daadwerkelijk uitkomt ^^
En, inmiddels al binnen? Ik heb mijn lader inmiddels binnen en die doet netjes rond de 950mA. Prima dus :)

• catchingfire
J0YR1D3R schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:59:
Ik heb mijn lader inmiddels binnen en die doet netjes rond de 950mA. Prima dus :)
Waarom ben je niet voor de Scosche Revolt 12W+12W gegaan, als je toch zoveel geld uitgeeft voor een charger? Bij Amazon.de voor 17,50.

• J0YR1D3R
  • Niet online
Zegt me niets, ook niet eerder tegengekomen. Heb met de Blackberry Playbook charger die op 220V werkt ook goede ervaringen, die laadt met 1500mA op namelijk ipv 900 van de standaard lader. Vond deze er prima uit zien en het is vooral handig dat er een extra USB poort aan zit.

Vind 16 euro trouwens niet veel geld voor een lader, betaal liever iets meer voor een fatsoenlijk lader dan 2x 8 euro voor een lader die niet bij kan laden tijdens gebruik doordat hij te zwak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn "Official" Google cover begint inmiddels al aardig te slijten. Het gaat om deze:http://www.ebay.com/itm/New-Premium-Official-Google-Bumper-Case-cover-For-LG-NEXUS-5-D820-821-Genuine-/360881607952?pt=US_Cell_Phone_PDA_Cases&var=&hash=item5406385510

De matte coating slijt er af. En daarom begint de cover bij de randen te glimmen. Ok, de cover kostte maar een paar euro. Maar toch..
Al is het niet heel verrassend aangezien ik best vaak hardloop met de telefoon in m'n hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaPixels
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 20:03
Xiaomi Power Bank 10400 mAh gekocht via eBay.

Leek mij van zeer lage kwaliteit, dus even gekeken en jawel, veel kans dat het een fake is.

Blijkt het account van de verkoper nu door eBay zijn geblokeerd, dus ik heb toch even een geschil geopend om mijn geld terug te eisen.

Jammer, want ik wou een power bank met veel capaciteit meenemen op mijn reis naar Afrika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
J0YR1D3R schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:59:
[...]

En, inmiddels al binnen? Ik heb mijn lader inmiddels binnen en die doet netjes rond de 950mA. Prima dus :)
Jazeker. De output is rond de 1000mA. 2A zou hij moeten doen. Maar de standaard lader van LG doet ook maar 1000mA bij mij. Uit het stopcontact met originele kabel?! Of hij meet niet goed of er komt echt maar 1A uit. Batterij is wel altijd snel opgeladen dus ik zit er niet zo mee.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnodeb
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-07-2021
coase schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 07:50:
Oké. Duidelijk. Nog een vraagje: kan het tempered glas relatief gemakkelijk weer verwijderd worden zonder een spoor op Nexus achter te laten? Ik wil niet vastzitten aan het glas mocht het mij naderhand niet bevallen.

Ik denk er overigens aan om de combinatie Spigen neo hybrid en een tempered glaslaag (Spigen 0.23 mm of Nillkin 0.3 mm, weet ik nog niet. Ik denk dat het niet zo veel uitmaakt) te gaan kopen bij Amazon Deutschland. Het is in ieder geval goedkoper dan bij Knaldeals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
PM_Petrol schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:40:
[...]

Jazeker. De output is rond de 1000mA. 2A zou hij moeten doen. Maar de standaard lader van LG doet ook maar 1000mA bij mij. Uit het stopcontact met originele kabel?! Of hij meet niet goed of er komt echt maar 1A uit. Batterij is wel altijd snel opgeladen dus ik zit er niet zo mee.
Ik heb al aardig wat op XDA zitten neuzen, maar volgens mij is de Playbook lader van Blackberry de enige die in de buurt van de 2A komt (~1700). Dat is een normale 220V lader overigens. 1000mA is prima voor een eBay no name lader, nu maar hopen dat ie het langer dan 2 maanden vol houdt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Het spul laadt iig op, daar gaat het mij om haha.
s'Nachts altijd aan de lader, al doetie er 8uur over om volledig vol te zijn, zal mij aan m'n reet roesten ;).

Powerbank van Xiaomi 10400mAh heb ik al een tijdje. Werkt goed en is stevig spul. Gekocht voor €19 ongeveer en niet opgelicht zoals hier boven :S.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:56

pinda powerrr

Slow down...

GigaPixels schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:05:
Xiaomi Power Bank 10400 mAh gekocht via eBay.

Leek mij van zeer lage kwaliteit, dus even gekeken en jawel, veel kans dat het een fake is.

Blijkt het account van de verkoper nu door eBay zijn geblokeerd, dus ik heb toch even een geschil geopend om mijn geld terug te eisen.

Jammer, want ik wou een power bank met veel capaciteit meenemen op mijn reis naar Afrika.
Koop er dan een bij externe batterij.nl voor 22:00 besteld, volgende dag in huis.
De Xiaomi kost daar €30,-

Ik zie een paar posts terug wat problemen met Ebay verkoper up-memory88, laat ik die nu ook al een tijdje hebben... Constant vragen om nog één weekje te wachten, plotseling weet hij precies waar het pakketje uithangt. Ik ben er klaar mee, ik wacht er al twee maanden op. Heb nu maar geld terug gevraagd. Als hij alsnog moeilijk doet, ga ik het wel via Paypal doen ofzo.
Het gaat me niet om die €7~8 maar meer dat constante beloven en niet nakomen.

[ Voor 27% gewijzigd door pinda powerrr op 01-09-2014 23:20 . Reden: aanvulling ebay gehannes ]

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:22
Ik hed me geld netjes terug gekregen van up-memory88. Ook eerst het zelfde met wachten. gewoon zeggen dat het lang genoeg heeft geduurd en dat je geen nieuwe maar je geld wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:48
Ik heb tot 2x toe een ZAGG Full Body InvisibleSHIELD geprobeerd. Beide keren kwam er op den duur rond de randen stof achter de folie. Het begin van het einde.

Nu een LG Quickcover gekocht. Voelt premium aan en hij bevalt prima!

If it does not kill u, it makes u stronger

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
gnodeb schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:54:
[...]

Oké. Duidelijk. Nog een vraagje: kan het tempered glas relatief gemakkelijk weer verwijderd worden zonder een spoor op Nexus achter te laten? Ik wil niet vastzitten aan het glas mocht het mij naderhand niet bevallen.
[...]
Nadat ik mijn gebarsten protector mocht verwijderen kan ik zeggen dat deze zonder restanten te verwijderen is (en dat hij m'n scherm goed heeft beschermd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Ik wil een tempered glass screenprotector voor de Nexus kopen, samen met een Spigen Ultra Hybrid. Nu heb ik die van Nilkin gevonden op Amazon, maar die leveren niet naar Nederland zo te zien. Waar hebben jullie hem gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Ebay genoeg sellers die nillkin verkopen, waarschijnlijk nog goedkoper ook, maar vaak wel 2-3 weken levertijd (of als je pech hebt, langer)

Strava

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Mijn Spigen Neo Hybrid z'n plastic is gebroken bij de USB poort. :(
Het gebeurde tijdens het verwijderen van de case, omdat ik de stof die zich opbouwde onder de case wilde verwijderen.

Ik heb Spigen maar een mail gestuurd, want ik heb hem nog maar 4 - 5 maanden, en ik las dat meer mensen er last van hebben gehad.

Of ik moet ergens een LG Quick cover (misschien een clone) goedkoop ergens kunnen kopen.
Want ik ben ook al door twee Nikiln Glass screen protectors heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een leuk macro / wide lensje + polafilter om wat te spelen met fotografie op de Nexus.
De photojojo lenzen vind ik erg prijzig, iemand ervaring met alternatieve (lees: goedkopere) lenzen, bijv. van Ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:45
Welke app gebruiken jullie om de kracht van een oplader te meten? Heb een chinese qi lader gekocht maar ben benieuwd hoeveel mah nu eigenlijk laadt, bij voorbaat dank.

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
CurrentWidget: Google Play: CurrentWidget: Battery Monitor

Even als widget toevoegen, refresh rate op 1s zetten en je ziet meteen hoeveel je accu aan het bijladen is.

• Joeneunited
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 13:47
Heel suf, maar ik kan op Ebay maar geen geschikte oplader vinden. Ik wil thuis en op het werk nog een 'normale' oplader (geen qi). Ik wil graag met een Europese stekker en ik hoef niet zo'n heel goedkoop ding wat 2x zolang nodig heeft om op te laden. Iemand tips of andere sites?

• Prulleman
Joeneunited schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:09:
Heel suf, maar ik kan op Ebay maar geen geschikte oplader vinden. Ik wil thuis en op het werk nog een 'normale' oplader (geen qi). Ik wil graag met een Europese stekker en ik hoef niet zo'n heel goedkoop ding wat 2x zolang nodig heeft om op te laden. Iemand tips of andere sites?
http://m.ebay.com/sch/i.h...RC1.Xmicro+usb+charger+eu

Eu in je zoek opdracht doet wonderen

Strava

• Joeneunited
Heb er 2 gekocht, bedankt! Voor de zekerheid: om mijn Nexus charger staat 1.2A, en ik heb gekocht met 2A. Het lijkt me dat dit beter is, of is het alleen maar slechter?

• Prulleman
Je telefoon pakt wat ie kan, dus 2 is wat overkill, maar dat is geen probleem. Daarnaast is het ook maar de vraag wat er in de praktijk overblijft, na een Chinese meting

Strava

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Joeneunited schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:09:
Waarom geen QI lader? Zeker op mijn werk vind ik dat ideaal. Hoef ik niet meer elke keer mijn telefoon in te pluggen als ik van werkplek weg ga. Ik pak hem gewoon op. Hetzelfde als met terugkomen. Neerleggen klaar.

Yavu Steam Profile Lanithro

• Joeneunited
Lanithro schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:12:
[...]

Waarom geen QI lader? Zeker op mijn werk vind ik dat ideaal. Hoef ik niet meer elke keer mijn telefoon in te pluggen als ik van werkplek weg ga. Ik pak hem gewoon op. Hetzelfde als met terugkomen. Neerleggen klaar.
Ik had misschien een normale en een qi kunnen halen om te proberen. Maar ik vind het wat een hoog gadget gehalte en weinig voordeel. Als ie gekoppeld is kan ik juist op mijn telefoon kijken etc. terwijl hij blijft opladen

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:53

XanderDrake

Build the future!

koelkast schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:50:
Ik ben op zoek naar een leuk macro / wide lensje + polafilter om wat te spelen met fotografie op de Nexus.
De photojojo lenzen vind ik erg prijzig, iemand ervaring met alternatieve (lees: goedkopere) lenzen, bijv. van Ebay?
Ja hier zit ik ook naar te kijken. Niet naar een Wide lens, dat doet de N5 al heel goed, maar juist Zoom mis ik.

Als ik het goed heb zit er een magneet onder de lens van de N5, kon je daar dingen op monteren?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Joeneunited schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:50:
[...]

Ik had misschien een normale en een qi kunnen halen om te proberen. Maar ik vind het wat een hoog gadget gehalte en weinig voordeel. Als ie gekoppeld is kan ik juist op mijn telefoon kijken etc. terwijl hij blijft opladen
Tsja, die paar seconden dat hij niet oplaadt maken dan ook niet uit. Ik gebruik nu QI op mijn werk en in de auto, en ik moet zeggen, het is ideaal. Niet elke keer die kabel er uit trekken.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 16:09
Zo ben best wel tevreden met mijn nieuwe setup nu

Nillkin tempered glass screen protector (had ik al)
- Replica Nexus 4 style bumper for nexus 5 (verschillende kleuren beschikbaar)
- Dbrand black titanium back skin +dbrand
- Dbrand red lens cover
- slickwraps colored X

Afbeeldingslocatie: http://i1252.photobucket.com/albums/hh569/Marius_Merchiers/DSCF5353_zps8c69c003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1252.photobucket.com/albums/hh569/Marius_Merchiers/DSCF5357_zps78ebe7fa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
Cowboy_Henk schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:58:
Zo ben best wel tevreden met mijn nieuwe setup nu

Nillkin tempered glass screen protector (had ik al)
- Replica Nexus 4 style bumper for nexus 5 (verschillende kleuren beschikbaar)
- Dbrand black titanium back skin +dbrand
- Dbrand red lens cover
- slickwraps colored X

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er goed uit, heb je ook linkjes waar je het allemaal gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
voor de replica nexus 4 bumper
http://forum.xda-develope...mper-case-review-t2766252

Er staat hier meer uitleg, review en links naar ebay waar je het kan kopen, maar ik heb de links gecheckt en het is uitverkocht. Ik weet niet of het terugkomt

Nillkin tempered glass screenprotector: hier gekocht http://www.aliexpress.com...-LG-nexus/1467811195.html

Dbrand; op Dbrand.com :)

slickwraps colored X heb ik van iemand op het XDA forum gekocht. Je krijgt deze normaal bij de slickwraps skin maar ik wou Dbrand skin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Zijn de buttons een beetje ok van die bumper? Ik heb de poetic bumper, maar de buttons zijn een beetje soft.... de case die ik bij om mijn oude N4 had gaf veel meer feedback op de buttons

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Buttons zijn super! Ze klikken goed en hebben een goede respons! ze zijn ook niet soft

zoals de reviewer in die xda topic zei

Most cases just have buttons that are part of the mold or holes that are cut out.

With regards to the first type, when the button is just a part of the mold, most times the tactile feedback is almost nonexistent. You don’t know if you’ve pressed anything, or the button double presses, or sometimes it just doesn’t work at all… When it is just a cut out hole, unless it is a thin case, a lot of the times the proportions become out of whack and it feels like you have to dig your finger in to press the button, or sometimes you miss the location completely. Neither is a problem with this bumper case! The buttons here are real additional buttons inserted in the plastic frame!!

The feels baby, the feels!

There is a nice tactile feedback. The buttons are loose but not giggly/rattle loose. And the most important part, when you press the button, it feels like a damn button! It clicks when it’s supposed to click, and you know it clicks. It works and feels just the way it should. You’d be surprised how so many case manufacturers get this wrong with their cases...

hier zijn closeups van die buttons

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8INpFHS.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I1r23pd.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Cowboy_Henk op 23-09-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

pinda powerrr schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:52:
[...]

Ik zie een paar posts terug wat problemen met Ebay verkoper up-memory88, laat ik die nu ook al een tijdje hebben... Constant vragen om nog één weekje te wachten, plotseling weet hij precies waar het pakketje uithangt. Ik ben er klaar mee, ik wacht er al twee maanden op. Heb nu maar geld terug gevraagd. Als hij alsnog moeilijk doet, ga ik het wel via Paypal doen ofzo.
Het gaat me niet om die €7~8 maar meer dat constante beloven en niet nakomen.
Ondanks herhaaldelijke beloften van deze verkoper, stort hij het geld niet terug.

Ik wil toch even hier een kleine waarschuwing achterlaten, want hij blijft je aan het lijntje houden met "wait a few days" en "I'll transfer you the money via Paypal this week" enz....

Kansloze verkoper dus, eerste keer dat ik er zo eentje tegen kom op Ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:31
Te laat voor een paypal claim?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Paypal claim moet binnen 45 dagen na transactiedatum. Heb wel een geschil geopend via Paypal, maar zij sturen alleen het bericht door en ondernemen geen actie meer.

• wmn79
Cowboy_Henk schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:09:

Er staat hier meer uitleg, review en links naar ebay waar je het kan kopen, maar ik heb de links gecheckt en het is uitverkocht. Ik weet niet of het terugkomt

Nillkin tempered glass screenprotector: hier gekocht http://www.aliexpress.com...-LG-nexus/1467811195.html

slickwraps colored X heb ik van iemand op het XDA forum gekocht. Je krijgt deze normaal bij de slickwraps skin maar ik wou Dbrand skin
Heb even gezocht maar kan hem ook niet meer vinden inderdaad, jammer want het lijkt me wel wat. Nog maar even goed doorzoeken.
pinda powerrr schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:16:
[...]

Ondanks herhaaldelijke beloften van deze verkoper, stort hij het geld niet terug.

Ik wil toch even hier een kleine waarschuwing achterlaten, want hij blijft je aan het lijntje houden met "wait a few days" en "I'll transfer you the money via Paypal this week" enz....

Hij heeft mij het gewoon terug gestort nadat ik er uiteindelijk om vroeg.

• wvkreg
Ook even een laatste waarschuwing gestuurd aan up memory :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 10:49
vorige week overigens een aluminium bumper erop gezet (alleen om de zijkanten heen) maar bereik van WiFi en 3G veel heel erg terug. kwam met WiFi vaak niet verder dan 1 streepje....
een afrader dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 22:34

Nox

Noxiuz

Iemand ervaring met de "Scosche USBC242M reVOLT" ?

Afbeeldingslocatie: http://i2.cc-inc.com/prod/9915000/9915089_xxlg.jpg

Ik heb deze gekocht voor in de auto omdat hij compact was (kleine auto, zit snel tegen mijn knie aan enzo) en 2x2.x A leverde. Echter met mazzel kom ik in de buurt van 1A en met eigen gebruik eraf is dat nog minder. Als ik navigeer laadt hij amper bij en tijdens een woon-werk ritje van 30-35 minuten zit ik op 25% erbij wat gewoon te weinig is voor een dag als ik mijn telefoon vergeet op te laden. Met 50% kom ik de dag nog wel door. Laat staan als ik de navigatie, flitsmeister, bluetooth enz. aan heb staan.

Volgens de reviews doet hij dat ook écht. Echter met een andere gare lader die 2A zou moeten leveren haal ik ook 1700mA, iets wat veel meer in de buurt komt.

Ik kan hem retourneren bij amazon.de en een nieuwe vragen of een refund. Heb er 17 euro oid voor betaald incl. verzendkosten. Een goed alternatief met 2.xA en een andere 1A mag ook, evt. via amazon.de.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Gebruik je de originele kabel?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Heb diverse kabels geprobeerd. Ik heb een bosje kabels van Logitech liggen om muizen en tobo's mee te laden. In een normale 220v lader van Samsung S5 tik ik daar bijna 2A aan. Ook met de andere noname 2A lader op 12v doet die het prima. Echt iets van 3 types kabel geprobeerd, alleen de originele niet. Zit daar zo'n verschil in?

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
NoxiuZ schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 01:09:

[afbeelding]

Ik heb deze gekocht voor in de auto omdat hij compact was (kleine auto, zit snel tegen mijn knie aan enzo) en 2x2.x A leverde. Echter met mazzel kom ik in de buurt van 1A en met eigen gebruik eraf is dat nog minder. Als ik navigeer laadt hij amper bij en tijdens een woon-werk ritje van 30-35 minuten zit ik op 25% erbij wat gewoon te weinig is voor een dag als ik mijn telefoon vergeet op te laden. Met 50% kom ik de dag nog wel door. Laat staan als ik de navigatie, flitsmeister, bluetooth enz. aan heb staan.

Volgens de reviews doet hij dat ook écht. Echter met een andere gare lader die 2A zou moeten leveren haal ik ook 1700mA, iets wat veel meer in de buurt komt.

Ik kan hem retourneren bij amazon.de en een nieuwe vragen of een refund. Heb er 17 euro oid voor betaald incl. verzendkosten. Een goed alternatief met 2.xA en een andere 1A mag ook, evt. via amazon.de.
Ik heb die van de action gehaald, met navigeren met waze met zo'n ruim half uur rijden komt er 10% bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:04
Cowboy_Henk schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:09:

Die colored X is erg gaaf. Ik heb meerdere slickwraps besteld, maar nog nooit een colored X gekregen |:( .
Weet jij wanneer je deze krijgt? Of zijn de stickers van DBrand zoveel beter dat ik die beter kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Exocet schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:09:
[...]

Ik heb die van de action gehaald, met navigeren met waze met zo'n ruim half uur rijden komt er 10% bij.
Dat haal ik nu ook maar dan heb ik er prrmium voor betaald en krijg ik cheapo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Die van de Action past niet in mijn 12V aansluiting, door de bolling onderaan maakt het pinnetje geen contact. Heb via Banggood eentje opgepikt die wel past voor een euro of 3, en hij laadt mijn OnePlus One Met originele kabel gewoon op, en snel ook. Mijn Nexus 5 doet die het ook perfect mee.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piripi
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 17:19
Hey, een vraagje
Op replacedirect heb je 2 verschillende batterijen beschikbaar voor de Nexus 5
(http://www.replacedirect....ccus.html?prrel=11906533#)

Iemand ervaring met de accu van 3000 mAh?
Daarnaast, is zo'n merk wel te vertrouwen?

xbox: pvanst1p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
piripi schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:43:
Hey, een vraagje
Op replacedirect heb je 2 verschillende batterijen beschikbaar voor de Nexus 5
(http://www.replacedirect....ccus.html?prrel=11906533#)

Iemand ervaring met de accu van 3000 mAh?
Daarnaast, is zo'n merk wel te vertrouwen?
op die site staat 1 review:
Past helemaal niet in je Nexus 5 en de kabel zit verkeerd dus je kan hem helaas niet installeren
het type nummer op de foto is volgens andere sites voor de optimus G2

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:36
Quad schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:25:
Die van de Action past niet in mijn 12V aansluiting, door de bolling onderaan maakt het pinnetje geen contact. Heb via Banggood eentje opgepikt die wel past voor een euro of 3, en hij laadt mijn OnePlus One Met originele kabel gewoon op, en snel ook. Mijn Nexus 5 doet die het ook perfect mee.
Waar jullie met je USB laders even naar moeten kijken is hoe de lader herkend wordt door de telefoon.

Dit kun je zien door naar Instellingen > Over de telefoon (helemaal onderaan) > Status

Daar staat dan: "Opladen (USB)" of "Opladen (AC)". Die laatste is hetzelfde als een normale 230V lader, en gaat stukken sneller dan de USB manier (max. 500mA, terwijl AC tot 1A - 2A gaat afhankelijk van je toestel).

Als hij bij je USB lader "Opladen (USB)" aangeeft dan kun je vaak je lader wel modden. Even weerstandje weghalen/middelste datapinnen doorverbinden. Als het goed is zou hij dan "Opladen (AC)" aan moeten geven, en een stuk sneller moeten laden. Gaat het dan nog steeds traag dan heb je gewoon een ruk oplader :+

Paar jaar geleden met een 1A lader voor m'n HTC Desire ook moeten doen: ThinkPadd in "Accessoires voor de HTC Desire"

Met die lader van de Action ook bij één van de poorten gedaan. Zo kan ik de ene poort voor iOS devices gebruiken, en met de andere Android :)

Oja en op eBay zijn apparaatjes te koop die je tussen lader en USB kabel kan prikken, zgn. 'USB Charger docter'. Dan kun je op een schermpje de spanning en stroom zien die er loopt.

[ Voor 20% gewijzigd door ThinkPad op 30-09-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Lader geeft AC aan, en dan met currentwidget 800-950 mA laden. Dat is volgens mij niet de bedoeling met een 2.4A lader. Zal op kantoor nog eens checken hoe de samsunglader het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Update:
Lader op kantoor deed alsnog met dezelfde kabel 1600-1700mA bijladen tijdens gebruik.

Nu de volgende laders gekocht:
http://www.ebay.com/itm/2...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/ODAwWDgwMA==/z/Ku0AAOxymmJTkCtJ/$_57.JPG

http://www.amazon.com/Cha...-Cellphones/dp/B00N8KQ6FM
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41G5hsT1E4L.jpg

Die van Amazon heb ik op ebay gekocht voor 10 hele dollars. De eerste heb ik gekocht voor 1,2 dollar :') Mocht een van de twee ruk zijn heb ik alsnog een lader. Mochten ze allebei ruk zijn dan, njah dan heb ik een mooie fancy life hammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Iemand ervaringen met een USB-OTG kabel en een SD card reader? Ik wil foto's van mijn DSLR rechtstreeks inlezen op mijn Nexus 5. Andere optie zou zijn om de Nexus 5 direct met de DSLR te verbinden met een USB-OTG kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 20:33
Daar heb ik ervaring mee, afgelopen vakantie nog gebruikt. Als je root hebt dan kun je gewoon je SD card benaderen en bestanden kopiëren. Zonder root kun je je camera koppelen en vervolgens de foto's bekijken in galerij.

Ik heb gewoon een otg kabeltje van dx, 3 euro oid. Als je incl stroom aansluiting hebt dan kun je ook USB powered hdd's aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Ik kan via USB OTG ook zonder root meuk bekijken? Ik sluit er dan wel gewoon USB stickys op aan, geen idee of het anders is met een readertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielschut
  • Laatst online: 10-06 19:28
Ik heb hier nog een Nilkin Tempered Glass protector liggen, nieuw in verpakking. Als iemand interesse heeft deze over te nemen, stuur even een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielschut
  • Laatst online: 10-06 19:28
pinda powerrr schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:16:
[...]

Ik wacht al sinds begin juli op mijn Qi laders, hij reageert snel en hartelijk, heeft een 2e zending gestuurd. Maar nu ik dit lees ga ik bij geen pakketje binnen 2 weken ook mijn geld terugvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:52
njitter schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:46:
Iemand ervaringen met een USB-OTG kabel en een SD card reader? Ik wil foto's van mijn DSLR rechtstreeks inlezen op mijn Nexus 5. Andere optie zou zijn om de Nexus 5 direct met de DSLR te verbinden met een USB-OTG kabel.
Ik sluit de Nexus 5 direct aan op mijn canon 600d. Zodra je de camera aanzet kan je de foto's van de camera importeren. Dit werkt perfect! Ik heb nog 20 nieuwe kabeltjes liggen. Dus je kan er zo 1 overnemen voor cheap :) dat zijn dan micro usb / mini usb kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markied
danielschut schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 19:10:
[...]

Ik wacht al sinds begin juli op mijn Qi laders, hij reageert snel en hartelijk, heeft een 2e zending gestuurd. Maar nu ik dit lees ga ik bij geen pakketje binnen 2 weken ook mijn geld terugvragen.
Ik wacht nog langer en ik heb het idee dat ik mijn geld niet meer ga terug zien. Heb gezegd dat ik dat terug wou en toen kreeg ik al een automatische mail dat hij 'out of office' was. Kreeg toen toch de volgende dag een reactie met 'of ik nog wat geduld wou hebben.' Weer geantwoord dat mijn geduld op was, en nu heeft hij al bijna 2 weken niet gereageerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Bekend verhaal.....ik was toen ook te laat om een geschil bij Paypal te openen. Dus als je nog binnen de termijn bent, snel een geschil openen.
nu net een geschil geopend voor een andere eBay aankoop, komt vandaag ineens dat pakketje alsnog binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Een vraagje voor de mensen die een Mobilize Flip Case hebben. Ik heb vandaag gemerkt dat er op de binnenkant NEXDS 5 staat, en dus geen Nexus 5. Ik zou graag eens weten als dat bij meerdere gevallen zo is, of als ze bij Coolblue een batch fakes binnengekrgen heben.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
danielschut schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:42:
Ik heb hier nog een Nilkin Tempered Glass protector liggen, nieuw in verpakking. Als iemand interesse heeft deze over te nemen, stuur even een DM.
Tempered Glass over genomen van deze tweaker. Huidige screenprotector heeft z'n werk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
NoxiuZ schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 21:59:
Ik kan via USB OTG ook zonder root meuk bekijken? Ik sluit er dan wel gewoon USB stickys op aan, geen idee of het anders is met een readertje.
Yep met de app nexus media importer Google Play: Nexus Media Importer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Dubrillion schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:18:
[...]

Die colored X is erg gaaf. Ik heb meerdere slickwraps besteld, maar nog nooit een colored X gekregen |:( .
Weet jij wanneer je deze krijgt? Of zijn de stickers van DBrand zoveel beter dat ik die beter kan bestellen?
Dbrand heb ik betere ervaringen gehoord, daarom heb ik deze besteld. Zo zou de sticker wat dikker zijn, dus steviger en de nexus cutout zou preciezer zijn.

De colored X krijg je normaal bij elke Nexus 5 bestelling maar ik zou voor alle zekerheid dit bij opmerkingen schrijven dat je een colored X wilt en dat je XDA member bent.

Nu ander onderwerp; iemand weet van een goede QI lader. Graag zonder led lichtje dat constant brand want dit moet me niet wakker houden omdat de qi lader op mijn nachtkastje gaat liggen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
NoxiuZ schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 01:09:
Ja, werkt fantastisch. Na vele crappy no-name chargers eindelijk bijladen in de auto tijdens navigeren, zelfs met display backlight op max.

Maar zoals al gezegd, alles is zeer afhankelijk van kabelgebruik. Met sommige kabels kan hij tijdens charging het gebruik zelfs niet compenseren, met een andere kabel charged hij prima. Heb nu een charge metertje besteld om tussen een USB kabel te zetten om zo eens het kaf van het koren te scheiden voor kabeltjes in de auto.

Ik heb 'm destijds op basis hiervan gekocht: http://thewirecutter.com/reviews/best-usb-car-charger/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Cowboy_Henk schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:37:
[...]

Dbrand heb ik betere ervaringen gehoord, daarom heb ik deze besteld. Zo zou de sticker wat dikker zijn, dus steviger en de nexus cutout zou preciezer zijn.

De colored X krijg je normaal bij elke Nexus 5 bestelling maar ik zou voor alle zekerheid dit bij opmerkingen schrijven dat je een colored X wilt en dat je XDA member bent.

Nu ander onderwerp; iemand weet van een goede QI lader. Graag zonder led lichtje dat constant brand want dit moet me niet wakker houden omdat de qi lader op mijn nachtkastje gaat liggen dan
Die van Google zelf.... met de magneten voor het juist positioneren is dat imo de beste qi lader voor de N5

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Jump schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 21:53:
Een vraagje voor de mensen die een Mobilize Flip Case hebben. Ik heb vandaag gemerkt dat er op de binnenkant NEXDS 5 staat, en dus geen Nexus 5. Ik zou graag eens weten als dat bij meerdere gevallen zo is, of als ze bij Coolblue een batch fakes binnengekrgen heben.
Zo, gisteren met de cover terug naar Coolblue geweest. Ze hadden geen andere exemplaren op voorraad, dus hebben ze er enkele laten overkomen uit hun depot. Deze avond terug geweest, en deze zijn inderdaad iets anders. Nochtans was het doosje helemaal hetzelfde.

Rechts zie je het foutieve (vervalste?) exemplaar waar NEXDS 5 op staat. De gsm klikte ook niet goed in de hoekhouders onderaan, en de centrale houder bovenaan. Bovenaan kon je met je pink de gsm er zo uit halen, het lipje klikte er zelf niet over.
Links zie je een nieuw exemplaar. Daar klikt de gsm duidelijk onder het hoekje, en ook bovenaan klikt die stevig vast. Het is het verdomd moeilijk om die er snel uit te halen.
Een ander klein verschil is dat bij het originele exemplaar de magneet zwart gekleurd is, terwijl die bij het andere een metaalkleur had.

Ik heb beide verpakkingen hier liggen, en extern is niks te merken van enige vervalsing.
Snelle en degelijke service opnieuw van Coolblue. Bij mogelijkheid van vervalsing gaan ze ook alle items die ze nog in voorraad liggen hebben ook nakijken, dus altijd handig meegenomen voor andere personen die er ook een zouden kopen!

Afbeeldingslocatie: http://images.internix.be/files/tijdelijk/nexds5.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Jump op 24-10-2014 21:45 ]

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dream-Evil
  • Laatst online: 11-09 18:48
Heeft iemand ook ervaring met Dbrands skins voor zijn hele Nexus 5?
In het filmpje van DBrands zie je namelijk dat er soms wel nog wat randen over blijven en dat is wel een beetje een no-go voor een rood/witte skin op een zwarte Nexus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
markied schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:34:
[...]

Ik wacht nog langer en ik heb het idee dat ik mijn geld niet meer ga terug zien. Heb gezegd dat ik dat terug wou en toen kreeg ik al een automatische mail dat hij 'out of office' was. Kreeg toen toch de volgende dag een reactie met 'of ik nog wat geduld wou hebben.' Weer geantwoord dat mijn geduld op was, en nu heeft hij al bijna 2 weken niet gereageerd...
Same here, ik heb het opgegeven, up memory !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
wvkreg schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:18:
[...]

Ik heb vorige week mijn Qi lader van hem ontvangen. Ik had deze begin augustus besteld en na ruim twee maanden wachten heb ik Up memory om opheldering gevraagd. Hij vroeg of ik nog een week wilde wachten en toen uiteindelijk heeft hij aangeboden om een nieuwe te sturen, met de voorwaarde dat ik de tweede terug zou sturen. Ik heb het gevoel dat ik nu de tweede lader uit september heb ontvangen, al kan ik dat niet staven omdat er geen verzenddatum op het pakket stond (of er waren stickers over geplakt). Ik vraag mij ten zeerste af of ik een tweede ga ontvangen.

Overigens had de Nederlandse douane mijn pakket geopend en zelfs de lader opengeschroefd. Dit was te herkennen aan een douane seal op het pakket (van het "scanteam"). De voetjes die op de schroefgaten zaten, waren duidelijk verplaatst gezien de staat van de lijm van de voetjes. Daarnaast waren ze scheef op het product teruggeplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markied
wvkreg schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:18:
[...]

Ja dat was de verkoper...

En misschien is het inderdaad een probleem bij de douane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
tdn135 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 11:50:
[...]

De voetjes die op de schroefgaten zaten, waren duidelijk verplaatst gezien de staat van de lijm van de voetjes. Daarnaast waren ze scheef op het product teruggeplakt.
Dat was bij mij ook zo, maar geen stickers oid dat hij geïnspecteerd was..

• coase
na wat opzoekingswerk, weet ik echt niet meer welke draadloze oplader te kiezen. Ik ga er vanuit , na de ervaringen te lezen hebben, is een draadloze oplader met magneetjes een goeie keuze.

Eigenlijk heb ik het liefst een draadloze oplader die eveneens als powerbank kan gebruikt worden, maar daar is de keuze beperkt.

Wat stellen jullie voor?

• Prulleman
een losse powerbank en de nexus lader

Strava

• coase
Prulleman schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:14:
een losse powerbank en de nexus lader
de nexus official wireless lader kan ik nergens krijgen in belgie

• Prulleman
Ik heb em van amazon..com

Strava

• Jens684
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-04 09:37
De USA Amazon? Heb je last gehad van de douane?

• Prulleman
.com inderdaad, en prijs was inclusief:

Item Subtotal: EUR 35,33
Shipping & Handling: EUR 6,53
Total Before Tax: EUR 41,86
Import Fees Deposit: EUR 8,79
Order Total: EUR 50,65

Strava

• Jens684
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-04 09:37
Prulleman schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:30:
.com inderdaad, en prijs was inclusief:

Item Subtotal: EUR 35,33
Shipping & Handling: EUR 6,53
Total Before Tax: EUR 41,86
Import Fees Deposit: EUR 8,79
Order Total: EUR 50,65
Begrijp ik hieruit dat Amazon zelf heeft geïmporteerd? In tegenstelling tot jij persoonlijk, want die kosten kunnen (weet ik uit ervaring) hoog oplopen.
Het klinkt nu alsof Amazon USA heeft verstuurd naar een Amazon partner in de EU en vervolgens verzonden naar jou. €8.79 is een stuk aantrekkelijker als €12,50 + 21% BTW.

• Prulleman
Geen idee, dat stond op de factuur :) en er kwam niks bij

Strava

• djoelzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-07 18:19
Sinds deze week in het bezit van een Nexus 5. Nu ben ik dus op zoek naar simpele, maar goede oordopjes, waarmee ik in ieder geval het volume kan bedienen en kan pauzeren. Springen naar vorige/volgende nummer zou mooi meegenomen zijn, maar is geen must.

Iemand tips?

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:20
djoelzz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 22:29:
Sinds deze week in het bezit van een Nexus 5. Nu ben ik dus op zoek naar simpele, maar goede oordopjes, waarmee ik in ieder geval het volume kan bedienen en kan pauzeren. Springen naar vorige/volgende nummer zou mooi meegenomen zijn, maar is geen must.

Iemand tips?
Xiaomi Piston Design 2.0 Earphones. Ik heb ze zelf ook, betere prijs kwaliteitverhouding ga je niet vinden. Let wel op waar je ze bestelt, want de meeste webwinkels verkopen faken. Mocht je geïnteresseerd zijn stuur me dan een berichtje, laat ik je weten waar je de echte kan bestellen voor 29 USD.

Niet onbelangrijk; oordoppen werken met Android en voldoen aan jouw gewenste criteria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:11
Iemand ervaring met Draadloos laden icm een spigen ultra hybrid case?
Werkt dit met de telefoon in de case?

En welke Qi lader is aan te bevelen?
Op ebay staan er zoveel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:53

XanderDrake

Build the future!

ComTech schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:25:
Iemand ervaring met Draadloos laden icm een spigen ultra hybrid case?
Werkt dit met de telefoon in de case?
Ik heb de S-line TPU (buigzaam plastic) sleeve, en mijn QI lader gaat er prima doorheen.
En welke Qi lader is aan te bevelen?
Op ebay staan er zoveel :X
Ik heb gewoon de goedkoopste bestelt. 8€ ofzo? Werkt prima. Dankzij de sleeve blijft ie goed liggen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste