Denk dat hij zoiets bedoeltAlbert020 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 21:07:
[...]
Wat voor harde screenprot, heb je een voorbeeld ?
http://shop.brando.com/Br...s-5-_p10296c1638d008.html
Denk dat hij zoiets bedoeltAlbert020 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 21:07:
[...]
Wat voor harde screenprot, heb je een voorbeeld ?
Ziet er goed uit, heb zelf ook een screenprotector op me N5 maar heb onderin ook een paar kleine blubjes.Practics schreef op zondag 19 januari 2014 @ 02:41:
[...]
Denk dat hij zoiets bedoelt
http://shop.brando.com/Br...s-5-_p10296c1638d008.html
[ Voor 28% gewijzigd door Albert020 op 19-01-2014 10:26 ]
Ben benieuwd of zoiets goed werkt.Albert020 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 09:45:
[...]
Ziet er goed uit, heb zelf ook een screenprotector op me N5 maar heb onderin ook een paar kleine blubjes.
Nu is deze wel wat aan de prijzige kant, ga even opzoek het zelfde maar dan goedkoper...
*** edit ***
Heb deze besteld voor 8,99 euro incl verzendkosten via Ebay
[afbeelding]
Denk dat je hem er gewoon zonder problemen weer af krijgt.pitchdown schreef op zondag 19 januari 2014 @ 10:29:
[...]
Kan me voorstellen dat je de oude na maanden gebruik er niet af krijgt?
Maar dat mag dus geen probleem zijn?
[ Voor 15% gewijzigd door Albert020 op 19-01-2014 10:47 ]
Ik heb deze besteld. Al drie telefoons op een rij heb ik een ultraslim case van Sena die mij erg goed bevalt. Helaas heeft Sena voor de Nexus 5 alleen een behoorlijk lelijke riem-case. Daarom maar eens wat anders proberen.Dirtbiter schreef op maandag 13 januari 2014 @ 07:55:
Ik ben op zoek naar een goed passende leren pouch voor de Nexus 5.
Degene die gigabit wilde bestellen is mooi:
[afbeelding]
Maar dan eigenlijk liever in het zwart. Heeft iemand al een goede gevonden?
Flickr PSN ID= cheironnl
Probleem daarvan is vaak de niet afgeronde randen, omdat het hardglas is dus gewoon tering scherp. Had er ook 1 voor mijn HTC One, maar die heeft er nog geen 2 uur opgezeten wegens snijwonden aan mijn duim.Albert020 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 09:45:
[...]
Ziet er goed uit, heb zelf ook een screenprotector op me N5 maar heb onderin ook een paar kleine blubjes.
Nu is deze wel wat aan de prijzige kant, ga even opzoek het zelfde maar dan goedkoper...
*** edit ***
Heb deze besteld voor 8,99 euro incl verzendkosten via Ebay
[afbeelding]
Op de afbeelding zien ze er wel mooi afgeslepen uit, als ik hem binnen heb laat ik het wetenPractics schreef op zondag 19 januari 2014 @ 20:49:
[...]
Probleem daarvan is vaak de niet afgeronde randen, omdat het hardglas is dus gewoon tering scherp. Had er ook 1 voor mijn HTC One, maar die heeft er nog geen 2 uur opgezeten wegens snijwonden aan mijn duim.
Nu hebben ze ook met afgeronde randen, maar ben huiverig omdat het ook vrij dik is.
Ik heb hem vorige week besteld, afgelopen zaterdag binnen.cheiron schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:35:
[...]
Ik heb deze besteld. Al drie telefoons op een rij heb ik een ultraslim case van Sena die mij erg goed bevalt. Helaas heeft Sena voor de Nexus 5 alleen een behoorlijk lelijke riem-case. Daarom maar eens wat anders proberen.
[ Voor 5% gewijzigd door nielsn op 20-01-2014 12:50 ]
Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
Goed om te horen! Eerlijk gezegd zat ik er al aan te denken om de pullcord er gewoon af te halen wanneer de case soepel genoeg was geworden.Dirtbiter schreef op maandag 20 januari 2014 @ 07:56:
[...]
Ik heb hem vorige week besteld, afgelopen zaterdag binnen.
Mooie sleeve, ik moet alleen nog wat wennen aan dat lange pull-cord. Mijn vorige hoes had een kort cord, zodat je hem er niet overheen hoefde te klappen, dat zou denk ik toch mijn voorkeur hebben.
Maar wel mooie kwaliteit, en toch in 3 dagen binnen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat is dat eigenlijk voor screenprotector die er bij zit? Kan die droog, dus zonder water, worden aangebracht ?!goof. schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:10:
[...]
Hier ook de Spigen Ultra Fit, erg tevreden over. Slanke case, andere doen het slanke uiterlijk van het toestel m.i. geen recht. Bovendien 1 gratis screenprotector.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1568065/0ComTech schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:39:
Iemand al ervaring met QI draadloze laders?
Zit te denken om zoiets aan te schaffen.
http://www.ebay.nl/itm/QI...apter-Cable-/290981369562
Makkelijk! Een screenprotector is met een huis tuin en keuken plakbandje eenvoudig te verwijderen. Plak het plakbandje op de zijkant van je scherm. Even aandrukken en je pakt je screenprotector er zo af. Daarna het scherm heel goed schoonmaken en er kan een nieuwe op.pitchdown schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:19:
[...]
Kan je na maanden gebruik weer een screenprotector verwijderen en een nieuwe erop zetten?
Vreemd ik heb dezelfde en bij mij waren geen luchtbellen. Hoe heb je de screenprotector bevestigd? Deze Spigen kun je "droog" aanbrengen. Ik zelf prefereer de methode waarbij je de screenprotector, terwijl deze nog in z'n beschermfolie zit, aan de zijkant van het toestel vast plakt met 4 a 5 stukjes plakband (ook wel de "hinge methode" genoemd). Hierna verwijder je de achterste beschermstrip. Daarna laat je de screenprotector zachtjes op het scherm vallen. Daarna zet de screenprotector, indien de screenprotector van acceptabele kwaliteit is, zichzelf vast. Zelf hoef je weinig te doen. Het kan namelijk niet misgaan als je de plakbandjes goed hebt bevestigd. Weinig kans op luchtbellen. Mochten die er wel zijn dan zitten ze vaak in de hoekjes en zijn ze met een pinpas of een plastic plaatje zo weg te vrijven. Hierna kan de bovenste beschermstrip verwijderd worden. Zo dus: YouTube: Apply a Screen Protector like a pro Samsung Galaxy s3 (deze gast laat alleen de screenprotector niet zo mooi op het scherm vallen. Doe dit rustig en laat de screenprotector geleidelijk op het scherm vallen van rechts naar links. Niet met je vingers al op het scherm of de protector gaan duwen. Met iets meer souplesse dus als in het filmpje).k1n9_n01z3 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:38:
Mijn spigen SGP ultra hybrid black is ook binnen. Leuk ding voor 18 euro, en tel past nog gewoon in mn broekzak ! beetje jammer van de screenprotector want ik heb weer allemaal luchtbellen (die met een pas er niet uitgaan). Niet zo heel erg aangezien ik ook zo'n harde screenprot. wil.
Geen probleem. Gewoon met een plakbandje te verwijderen.pitchdown schreef op zondag 19 januari 2014 @ 10:29:
[...]
Kan me voorstellen dat je de oude na maanden gebruik er niet af krijgt?
Maar dat mag dus geen probleem zijn?
[ Voor 6% gewijzigd door Dujardinn op 21-01-2014 11:32 ]
Ik heb eentje van Nillkin, kost minder dan 10 euro inclusief verzendkosten, afgeronde randen en is geloof ik 0.3mm dik. Ik ben er heel tevreden mee, is veel gladder dan het scherm zelf. Het enige is dat ik de 3 bubbels onderaan het scherm niet kwijt krijg. Heb je verder geen last van, maar optisch is het toch iets minder.Practics schreef op zondag 19 januari 2014 @ 20:49:
[...]
Probleem daarvan is vaak de niet afgeronde randen, omdat het hardglas is dus gewoon tering scherp. Had er ook 1 voor mijn HTC One, maar die heeft er nog geen 2 uur opgezeten wegens snijwonden aan mijn duim.
Nu hebben ze ook met afgeronde randen, maar ben huiverig omdat het ook vrij dik is.
Tsjah ik weet het ook niet, maakt ook niet zoveel uit aangezien ik toch voor een 9H ga.Dujardinn schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:26:
. Zo dus: YouTube: Apply a Screen Protector like a pro Samsung Galaxy s3 (deze gast laat alleen de screenprotector niet zo mooi op het scherm vallen. Doe dit rustig en laat de screenprotector geleidelijk op het scherm vallen van rechts naar links. Niet met je vingers al op het scherm of de protector gaan duwen. Met iets meer souplesse dus als in het filmpje).
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Dikke FAIL voor Google en LGBeste heer/mevrouw,
Wij hebben zojuist eindelijk weer bericht gehad over de leverdatum van de LG Nexus 5 bumper cases.
Helaas heb ik slecht nieuws voor de klanten die een rode of een gele bumper bij ons hebben besteld. LG geeft aan dat dit product helaas niet leverbaar zal worden in Europa. De kleurtjes zullen exclusief leverbaar zijn bij de Play store in Amerika.
De levertijd van de grijze en de zwarte case is nog een klein beetje vertraagd, maar inmiddels zit er eindelijk schot in de zaak. LG geeft aan dat de hoesjes in de 2e week van Februari bij ons geleverd gaan worden. Dit is nu ook de leverdatum die te vinden is op onze website.
Uiteraard kunnen wij bestellingen voor een gele of een rode case aanpassen naar een zwarte of een grijze. Mocht u dit niet willen dan kunnen wij of het aankoopbedrag terug storten op uw rekening, of een alternatief aanbieden via onze website. De hoesjes die wij kunnen leveren zijn te vinden via de onderstaande link.
What's the speed of Dark?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb m'n bestelling begin januari al geannuleerd omdat ze geen duidelijkheid konden geven.lzandman schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:11:
Zojuist bericht van GSMPunt.nl. Ik had de officiële LG Nexus 5 bumper in het geel (om af te kicken van mijn gele Nokia Lumia 920) bij hen besteld:
[...]
Dikke FAIL voor Google en LG
Ik ben zelf ook opzoek naar de Quickcover, afgelopen zaterdag was deze op voorraad bij expansys.nl voor €40,99. Nu is hij helaas alleen op voorraad bij de leverancier.kristo schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:51:
Tot nu toe prefereerde ik mijn toestellen'naakt', zeker de N5 vanwege zijn zachtheid
, maar het steeds op het knopje moeten duwen tegenover de flap maar even te moeten opheffen (wist niet dat er een aan/uit magneetje was) doet mij nu toch neigen naar de LG quickcover.
De LG quickcover zwart is nergens meer beschikbaar op dit moment, of mis ik iets?
Als deze terug opduikt (en ik mis het) waardeer ik een melding daarvan
Vreemd, de gele bumper is toch echt te koop in de Britse Play Store..lzandman schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:11:
Zojuist bericht van GSMPunt.nl. Ik had de officiële LG Nexus 5 bumper in het geel (om af te kicken van mijn gele Nokia Lumia 920) bij hen besteld:
[...]
If it does not kill u, it makes u stronger
Iemand met een optie voor een passende Pouch of hoesje?pitchdown schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:21:
Vandaag als hoesje de "Mobiparts Uni Pouch SMOKE Size XXL Black" binnengekregen.
Prima hoesje, echter past de nexus 5 i.c.m. een dizztronic-case niet erin.
Iemand een suggestie voor een hoesje waarin de nexus 5 i.c.m. de dizztronic-case wel gaat passen?
Liefst een beetje dezelfde style als de mobipart Pouch SMOKE.
Dit is een wilde gok! In de Krusell Luna Pouch Black 4XL zou een Galaxy Note 3 passen. Deze is een stuk groter dan de N5 (De afmetingen van de Note 3 zijn 15,2 x 8,0 x 0,9 centimeter, de afmetingen van de N5 zijn 13,8 x 7,0 x 0,9 centimeter. Ik gok dat de N5 met een kleine strakke case daar wel eens in kan passen.pitchdown schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:13:
[...]
Iemand met een optie voor een passende Pouch of hoesje?
https://www.etsy.com/nl/l...s-5-cover-genuine-leatherpitchdown schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:13:
[...]
Iemand met een optie voor een passende Pouch of hoesje?
Het lijkt me dat deze niet gaan passen wanneer ik dizztronic-case erom heen heb zitten? Ondanks dat deze case de telefoon niet veel groter maakt.Dirtbiter schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:00:
[...]
https://www.etsy.com/nl/l...s-5-cover-genuine-leather
en dan zullen deze (van dezelfde shop) waarschijnlijk ook wel passen:
https://www.etsy.com/nl/s...ref=shopsection_leftnav_2
Sowieso is de ondersteuning in accesoires voor de Nexus apparaten ontzettend slecht. Bij de Nexus 7 moest ik ook al uitwijken naar ebay voor een hoesje (de originele heeft geen auto-wakeup..), en de cradle kwam pas na 7 maanden op de markt en was amper verkrijgbaar.lzandman schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:11:
[...]
Flickr PSN ID= cheironnl
Niemand ?!Jassy schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:35:
[...]
Wat is dat eigenlijk voor screenprotector die er bij zit? Kan die droog, dus zonder water, worden aangebracht ?!
Hier overigens de hele set (Spigen Ultra Hybrid Case + screenprotector) met 60% korting:
http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1497.l2649
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Sorry, ik had er even overheen gelezen dat je inclusief case wilde.pitchdown schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:11:
[...]
Het lijkt me dat deze niet gaan passen wanneer ik dizztronic-case erom heen heb zitten? Ondanks dat deze case de telefoon niet veel groter maakt.
Dank voor het melden.Sirhc_95 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:14:
de Quickcover, afgelopen zaterdag was deze op voorraad bij expansys.nl voor €40,99. Nu is hij helaas alleen op voorraad bij de leverancier
[ Voor 21% gewijzigd door kristo op 22-01-2014 17:06 ]
[ Voor 12% gewijzigd door thamm op 22-01-2014 16:23 ]
Adopted Bumper Case for Nexus 5 dit zijn de officiële toch?thamm schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:22:
Ook ik was aan het wachten op de officiële bumper cases, het liefst in het rood
Ervaring met cases en de lader en of die goed werken samen dus?tobitronics schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:45:
[nexus wireless charger]
Als je eerst in dit topic was gaan lezen dan had je niet verder hoeven zoekenthamm schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:22:
Ook ik was aan het wachten op de officiële bumper cases, het liefst in het rood. Aangezien deze via officiële kanalen blijkbaar dus niet in Nederland verkocht mogen worden ben ik eens verder gaan zoeken, kwam deze tegen op eBay voor nog geen 20 euro. Iemand die hier toevallig meer van weet? Chinese namaak die, gezien de levertijd, op dit moment snel gefabriceerd wordt? Lijkt er wel op aangezien de kleur blauw ook beschikbaar is![]()
[afbeelding]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Mooi zo! Ik zei helaas vanwege de langere levertijdkristo schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:14:
[...]
Dank voor het melden.
Wat is daar helaas aan, afgezien van vier dagen wachten?
*Edit* nu op voorraad bij mobilefun (heb besteld) en zowat alle Amazons.com.
Bekijk ter review: Follow Up: LG Quick Cover for Nexus 5
Waarom moet deze flipcover zo duur zijn, 43 euro pfffSirhc_95 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:30:
[...]
Mooi zo! Ik zei helaas vanwege de langere levertijd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 20:45 ]
Ik heb het gedaan om te voorkomen dat er krassen op het scherm en achterzijde te komen. Een bumpercase vind ik toch minder. Vooral omdat het de telefoon groter en vaak lelijker maakt.AMD1800 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:40:
@Redbull4u: review ZAGG Full Body InvisibleSHIELD na een jaar normaal gebruik. Volgens mij zit je wel redelijk safe zolang je de telefoon maar niet laat vallen.
If it does not kill u, it makes u stronger
Op pagina 37 van dit topic heeft iemand die zo'n pouch besteld heeft er wat over gepost. Misschien dat je die eens zou moeten PM-en om het te vragen.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:09:
Beste Nexus gebruikers, Ik ben nieuw hier en wil graag een Custom Made Pouch bestellen bij Etsy. En dan misschien deze webshop: https://www.etsy.com/shop/Begoos Iemand daar ervaring mee om een Request daar in te dienen? Als ik deze dan heb dan wil ik hem combineren met een Screen protector en de LG Quick Cover. Is dat ook wat allemaal samen??
Alvast ontzettend bedankt jongens !!
Whoops, helemaal overheen gescrolled gek genoeg. Het lijkt me inderdaad dat een eBay seller met veel goede feedback niet snel zal liegen over zo'n zaken, dus misschien dat het wel een echte is. De case die jij gekocht heb staat er nu voor 70 dollar, neem aan dat-ie eerst goedkoper was? De link die ik gequote had komt nu ook uit op eentje van 68 dollar, vreemd.. Hoe dan ook, net weer eentje gevonden voor minder dan 20 euro (deze, mocht iemand geinteresseerd zijn. Wel maar 61 feedback ratings)Laguna schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:27:
[...]
Als je eerst in dit topic was gaan lezen dan had je niet verder hoeven zoeken(zie pagina 40)
Bizar joh.. zie het nu ook, prijzen staan nu allemaal op zo'n 70 dollar en tevens wordt er nu alleen nog maar naar de US verzonden.. heel apart. Ik had 'm bij diezelfde seller toen voor 20 dollar gekocht en die is op 17 januari verstuurd.thamm schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:09:
[...]
Whoops, helemaal overheen gescrolled gek genoeg. Het lijkt me inderdaad dat een eBay seller met veel goede feedback niet snel zal liegen over zo'n zaken, dus misschien dat het wel een echte is. De case die jij gekocht heb staat er nu voor 70 dollar, neem aan dat-ie eerst goedkoper was? De link die ik gequote had komt nu ook uit op eentje van 68 dollar, vreemd.. Hoe dan ook, net weer eentje gevonden voor minder dan 20 euro (deze, mocht iemand geinteresseerd zijn. Wel maar 61 feedback ratings)
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Erg apart ja.. Denk dat ik 'm maar gewoon ga bestellen, enkel de levertijd van een maand is een beetje jammerLaguna schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:54:
[...]
Bizar joh.. zie het nu ook, prijzen staan nu allemaal op zo'n 70 dollar en tevens wordt er nu alleen nog maar naar de US verzonden.. heel apart. Ik had 'm bij diezelfde seller toen voor 20 dollar gekocht en die is op 17 januari verstuurd.
[ Voor 61% gewijzigd door thamm op 23-01-2014 15:24 ]
Zie mijn link even terug; meerdere kleurtjesfunkiej schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:01:
Heb mijn Google bumpercase hier besteld.
klopt, maar over kleurtjes had ik veel klachten gezien mbt verkleuring. Ze kregen weliswaar wel refund van googlekristo schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:19:
[...]
Zie mijn link even terug; meerdere kleurtjes
Bij de zwarte zie je heel snel vette vingers dus ook niet geweldigfunkiej schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:59:
[...]
klopt, maar over kleurtjes had ik veel klachten gezien mbt verkleuring. Ze kregen weliswaar wel refund van google
Ik heb ook een Etsy/Begoos-pouch besteld. Omdat ik de Spigen Case erom heen heb (de dikkere), heb ik van tevoren geïnformeerd of ze 'm iets groter konden maken. Dat was geen enkel probleem en het kostte me ook niets extra. De pouch is inmiddels ontvangen en hij past er mét case echt nét precies in.beantherio schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 00:13:
[...]
Op pagina 37 van dit topic heeft iemand die zo'n pouch besteld heeft er wat over gepost. Misschien dat je die eens zou moeten PM-en om het te vragen.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
En alweer binnen, dat ging snel. Kwaliteit is heel aardig en de nexus past er mooi in. Ben een beetje bang dat hij wat ruim wordt wanneer het leer soepel wordt, maar nu past hij goed.Dirtbiter schreef op maandag 13 januari 2014 @ 07:55:
Ik ben op zoek naar een goed passende leren pouch voor de Nexus 5.
Degene die gigabit wilde bestellen is mooi:
[afbeelding]
Maar dan eigenlijk liever in het zwart. Heeft iemand al een goede gevonden?
[ Voor 27% gewijzigd door cheiron op 23-01-2014 20:06 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Wordt dat niet erg duur met shipping erbij? Op amazon staan er ook een paar van third parties, maar die sturen 'm in elk geval niet naar NL.funkiej schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:01:
Heb mijn Google bumpercase hier besteld.
http://www.amazon.com/gp/...o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1
Nu paar dagen in gebruik en nog steeds tevredenPower -en volumebutton helemaal niet stroef zoals in sommige reviews staat omschreven.
Het is inderdaad niet zo goedkoop zoals ik bij andere aanbieders zie.thamm schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:37:
[...]
Wordt dat niet erg duur met shipping erbij? Op amazon staan er ook een paar van third parties, maar die sturen 'm in elk geval niet naar NL.
Inderdaad niet heel gekoop, maar ach, dan weet je in ieder geval wat je krijgt. Gisteren op eBay een rode besteld voor €20,20 incl verzending. Nu staat er opeens een bericht bij dat ze de komende twee weken op vakantie zijn en de shipping is verhoogd naar $100 (wordt opeens ook niet meer naar NL verstuurd). Ben benieuwd wat en wanneer ik wat krijg, als er uberhaupt wat aankomtfunkiej schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:13:
[...]
Het is inderdaad niet zo goedkoop zoals ik bij andere aanbieders zie.
Omgerekend €35,- ..eigenlijk te gek maargoed...![]()
[ Voor 24% gewijzigd door thamm op 24-01-2014 09:35 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Sirhc_95 op 24-01-2014 10:08 ]
Ik heb hem nu bijna een week, en ik vind hem niet te ruim. Past mooi.cheiron schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:05:
[...]
En alweer binnen, dat ging snel. Kwaliteit is heel aardig en de nexus past er mooi in. Ben een beetje bang dat hij wat ruim wordt wanneer het leer soepel wordt, maar nu past hij goed.
Ben langs de MM & Coolblue geweest, zij weten nog van niks...Sirhc_95 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:47:
Volgens een medewerker op de LG chat wordt de QuickCover vanaf week 4 (Deze week dus) leverbaar bij de retailers die ook de Nexus 5 verkopenEDIT: Net nagevraagd bij Coolblue en daar hebben ze er nog geen informatie over...
[ Voor 8% gewijzigd door Plaguez op 24-01-2014 17:27 ]
Ik heb ook gechat met de LG klantenservice, zij vertelden mij dat de retailers ze in week 5 zouden ontvangen en verkopen. Saturn weet van niets (dus ik ga er vanuit Mediamarkt ook niet) in ieder geval.Sirhc_95 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:47:
Volgens een medewerker op de LG chat wordt de QuickCover vanaf week 4 (Deze week dus) leverbaar bij de retailers die ook de Nexus 5 verkopenEDIT: Net nagevraagd bij Coolblue en daar hebben ze er nog geen informatie over...
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door DaLucovic op 25-01-2014 00:09 ]
Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic
Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic
Accessoires voor de Google Nexus 5iTec schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:29:
Wie kan mij in de juiste richting wijze voor een goede carkit (holder) voor een Nexus 5, ik had voor mijn HTC One destijds de officiële carkit en dat beviel me perfect. Helaas LG heeft geen officiële carkit naar mijn weten. Mooiste zou zijn een carkit waar de Nexus 5 met officiele bumper/cover in past. Enige wat ik momenteel vind zijn halfgare universele houders die, 1 er niet uit zien en 2 meestal lomp van constructie zijn. Ik zoek iets van premium kwaliteit voor in de auto
Ik heb ook een case bij mobilefun besteld. Het was binnen 3 dagen geleverd. Het komt uit Engeland dus daarom die 3 dagen. Maar dat vind ik alsnog snel. Betalen kan met iDeal. Geen gedoe.DaLucovic schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 00:06:
Mocht dit al voorbij zijn gekomen, excuses. Heb de eerste 25 pagina's van het topic doorgenomen en had alleen gezien dat iemand zei dat ie te bestellen was over 2-3 weken. (Datum was ergens november)
http://www.mobilefun.nl/4...-voor-nexus-5---zwart.htm
De (enige in Nederland?) officiële LG flipcover voor de Nexus. Hoe bevalt die, de reviews lopen nogal uiteen? En hoe bevalt www.MobileFun.nl?
Als ik moest kiezen tussen de LG flipcover of de Google bumper case + Screen protector, wat zouden jullie aanraden?
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Welke case heb je besteld? Ik ben opzoek naar de Officiële Nexus 5 Bumper Case (kleur maakt in dit geval even niet uit)PM_Petrol schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:59:
[...]
Ik heb ook een case bij mobilefun besteld. Het was binnen 3 dagen geleverd. Het komt uit Engeland dus daarom die 3 dagen. Maar dat vind ik alsnog snel. Betalen kan met iDeal. Geen gedoe.
DezePlaguez schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:55:
[...]
Welke case heb je besteld? Ik ben opzoek naar de Officiële Nexus 5 Bumper Case (kleur maakt in dit geval even niet uit)
Voorraad status: Nu beschikbaar voor pre-order
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
3 tot 6 werkdagen geven ze op volgens mij. Hij komt door de brievenbus, dus misschien vandaag nog of maandag. Die chinezen regelen het wel snel danAMD1800 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:29:
@PM-Petrol: Ik heb die zelfde case in het blauw besteld bij Mobilefun. Bestelling is de 21e verzonden en ik heb m nog niet binnen. Heb die zelfde dag een screenprotector gekocht op Ebay, die vanuit Hong Kong is verstuurd. Ben benieuwd wat ik eerder binnen krijg. Screenpotector is iig al in Nederland aangekomen.
Hoe was de kwaliteit van dat ding verder? Goede grip op de rooster? Goede grip op de nexus? Makkelijk te draaien als hij is gemonteerd?iTec schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:29:
Ik heb recentelijk een gok genomen om een Kenu Airframe te kopen uit de US. Ik heb deze vandaag ontvangen, prima simpel ding helaas (waar ik al bang voor was in mijn Seat Ibiza) hij was niet goed op mijn luchtroosters. De luchtroosten van de seat zijn gebogen en niet helemaal in lijn als je het apparaat erop klikt , wat gebeurt is dat mijn Nexus 5 er schuin in hangt.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 11:44 ]
Ik heb er eentje. Hij bevalt me prima, maar ik zou toch graag de officiële Bumper Case willen. Ik ben nog wat aan het zoeken maar kan hem nog niet echt voor een redelijke prijs vinden. Hij was hier eerst nog voor een mooie prijs maar die is ineens omhoog gegaan. Als ik er een kan vinden voor een mooie prijs, wil ik best van mijn Diztronic case af en kun jij die wel overnemen.Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:39:
is er iemand die zijn of haar Diztronic Matte Back Black TPU Case for LG Nexus 5 wegdoet?
of iemand die er nog eentje gaat bestellen?
Ik zou er graag eentje hebben in afwachting van de originele LG cover...
Verwijderd
Ik heb je pm gestuurd...Jelmer_D schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:55:
[...]
Ik heb er eentje. Hij bevalt me prima, maar ik zou toch graag de officiële Bumper Case willen. Ik ben nog wat aan het zoeken maar kan hem nog niet echt voor een redelijke prijs vinden. Hij was hier eerst nog voor een mooie prijs maar die is ineens omhoog gegaan. Als ik er een kan vinden voor een mooie prijs, wil ik best van mijn Diztronic case af en kun jij die wel overnemen.
[ Voor 21% gewijzigd door b00ster op 26-01-2014 17:18 ]
Wat is een mooie prijs? Ik heb de mijne hier vandaan en nog steeds tevreden mee!Jelmer_D schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:55:
[...]
Ik heb er eentje. Hij bevalt me prima, maar ik zou toch graag de officiële Bumper Case willen. Ik ben nog wat aan het zoeken maar kan hem nog niet echt voor een redelijke prijs vinden. Hij was hier eerst nog voor een mooie prijs maar die is ineens omhoog gegaan. Als ik er een kan vinden voor een mooie prijs, wil ik best van mijn Diztronic case af en kun jij die wel overnemen.
25 dollar inclusief verzendkostenfunkiej schreef op maandag 27 januari 2014 @ 08:35:
[...]
Wat is een mooie prijs? Ik heb de mijne hier vandaan en nog steeds tevreden mee!
[ Voor 8% gewijzigd door Laguna op 27-01-2014 09:42 ]
[ Voor 14% gewijzigd door thamm op 27-01-2014 13:59 ]
Precies, dat vind ik een mooie prijsLaguna schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:29:
[...]
25 dollar inclusief verzendkostenvoor dat bedrag had ik 'm ook besteld, bestelling is nog onderweg.
Woensdag (22e) besteld, vandaag (27e) binnenDaLucovic schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 00:06:
De ... officiële LG flipcover voor de Nexus. ... En hoe bevalt www.MobileFun.nl?
[ Voor 3% gewijzigd door crazy7 op 28-01-2014 09:48 ]
Die had ik 4 dagen later dan jou ook besteld, maar dan de rodecrazy7 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:47:
Ik ben begonnen met een hoesje van 6 eur van amazon.de. Het probleem was dat hij lelijk was en ik was onverstaanbaar geworden.
Ik heb daarna op ebay een "GENUINE OFFICIALGOOGLE PREMIUM BUMPER CASE FOR LG NEXUS 5 D820 821 ORIGINAL" gekocht in het geel. voor 20.90 dollar + 4 dollar verzend kosten. Nu is dezelfde hoes ineens 70 dollar geworden.
[afbeelding]
geweldig hoesje trouwens!!!
Ik denk 8 of 9 dagen na de order.Laguna schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:02:
[...]
Die had ik 4 dagen later dan jou ook besteld, maar dan de rodewanneer had je 'm ontvangen?
Mooi, dan ontvang ik 'm hopelijk deze week net op tijd voor wintersport
Ik zie het! Die van mij (zwarte) hoop ik ook vandaag of morgen binnen te hebben. Naast dat deze nu 70 dollar is, verzenden ze ook niet meer naar Nederland... Net op tijd duscrazy7 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:47:
Ik ben begonnen met een hoesje van 6 eur van amazon.de. Het probleem was dat hij lelijk was en ik was onverstaanbaar geworden.
Ik heb daarna op ebay een "GENUINE OFFICIALGOOGLE PREMIUM BUMPER CASE FOR LG NEXUS 5 D820 821 ORIGINAL" gekocht in het geel. voor 20.90 dollar + 4 dollar verzend kosten. Nu is dezelfde hoes ineens 70 dollar geworden.
[afbeelding]
geweldig hoesje trouwens!!!![]()
Ik ben nu bezig een wireless charger te maken mbv deze site: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2545350
Don't dream your life, live your dreams!
Dit zijn de foto's van het op ebay bestelde orginele Google hoesje geleverd door nabaisi_techLaguna schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:15:
[...]
Mooi, dan ontvang ik 'm hopelijk deze week net op tijd voor wintersport![]()
Kan je nog wat foto's posten van het hoesje? Er werd namelijk betwijfeld of het wel een origineel exemplaar zou betreffen.
[ Voor 23% gewijzigd door crazy7 op 28-01-2014 11:02 ]
De kleur geel lijkt toch af te wijken van de foto's en video's elder op internet.crazy7 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:01:
[...]
Dit zijn de foto's van het op ebay bestelde orginele Google hoesje geleverd door nabaisi_tech
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
De gele kleur van de 3e foto is iets afwijkend. De werkelijke kleur is zoals de 2e foto.
Je hebt waarschijn gelijk. Ik zie het nu vooral aan de speaker/mic gaatjes aan de onderkant. die zitten bij meer naar voren. Het logo is bij mij minder duidelijk.Laguna schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:41:
[...]
De kleur geel lijkt toch af te wijken van de foto's en video's elder op internet.
Bij de officiële is het namelijk fluorescerend geel of komt dit puur door je camera?
Achja voor 25 dollar vind ik het niet heel erg, voor 70+ dollar zou ik me behoorlijk genaaid voelencrazy7 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:18:
[...]
Je hebt waarschijn gelijk. Ik zie het nu vooral aan de speaker/mic gaatjes aan de onderkant. die zitten bij meer naar voren. Het logo is bij mij minder duidelijk.
Als dit een copie is dan is het zeker een zeer goede poging de echte te benaderen.
en ach... dat heb je vaak met Hong Kong...
True.Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 14:33:
[...]
Ik heb deze nu een paar week in gebruik en de coating begint los te laten. Prima voor tijdelijk. Maar het blijft troep.
Zei ik terwijl er nu een krasje op m'n scherm zit. Haha.KillaRR schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:45:
[...]
Screen protectors: ik begin er niet meer aan.
[ Voor 8% gewijzigd door KillaRR op 28-01-2014 18:14 ]
Verwijderd
Goh wat een verrassing... Ik zou m'n geld ook maar terug eisen..KillaRR schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:16:
Btw, over de officiele LG bumper cases via gsmpunt.nl kreeg ik het volgende binnen via mail:
"De levertijd van de grijze en de zwarte case is nog een klein beetje vertraagd, maar inmiddels zit er eindelijk schot in de zaak. LG geeft aan dat de hoesjes in de 2e week van Februari bij ons geleverd gaan worden. Dit is nu ook de leverdatum die te vinden is op onze website."
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq