Hallo allen,
Ik ben van plan deze week een nieuwe game PC te kopen, i.v.m. Battlefield 4.
Wat ik nog heb: SSD + HDD, deze zullen dus ook niet nodig zijn.
Zelf zit ik te twijfelen tussen Intel en AMD CPU's, en in mijn huidige wenslijst toch een i5 opgenomen. Dit omdat deze keer op keer weer naar voren komt in de Best Buy Guides, en overal op internet als goed presterend staat. Ook heb ik bewust voor Nvidia gekozen, omdat hun toch beter aangeschreven worden voor game PCs, en dat komt ook weer naar voren in de Best Buy Guides.
Ik ben van plan deze PC toch een aantal jaar te houden, wellicht enkel de GPU vervangen mocht het nodig zijn op later termijn.
Dit is wat ik op dit moment samen gesteld heb:
De prijs wil ik graag rond de 1000 houden, tenzij jullie met hele goede argumenten komen waarom ik toch meer zou moeten uitgeven
Mijn vraag is nu, wat zouden jullie veranderen, waarom, en naar wat?
Ik hoor het graag van jullie!
Ik ben van plan deze week een nieuwe game PC te kopen, i.v.m. Battlefield 4.
Wat ik nog heb: SSD + HDD, deze zullen dus ook niet nodig zijn.
Zelf zit ik te twijfelen tussen Intel en AMD CPU's, en in mijn huidige wenslijst toch een i5 opgenomen. Dit omdat deze keer op keer weer naar voren komt in de Best Buy Guides, en overal op internet als goed presterend staat. Ook heb ik bewust voor Nvidia gekozen, omdat hun toch beter aangeschreven worden voor game PCs, en dat komt ook weer naar voren in de Best Buy Guides.
Ik ben van plan deze PC toch een aantal jaar te houden, wellicht enkel de GPU vervangen mocht het nodig zijn op later termijn.
Dit is wat ik op dit moment samen gesteld heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 194,89 | € 194,89 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Maximus VI Hero | € 168,99 | € 168,99 |
| 1 | Asus GTX760-DC2OC-2GD5 | € 218,90 | € 218,90 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 88,33 | € 88,33 |
| 1 | Noctua NH-D14 | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G3D1609ES2LX0CEU | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | Seasonic Platinum Series 1000 Watt | € 199,99 | € 199,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.018,- | |
De prijs wil ik graag rond de 1000 houden, tenzij jullie met hele goede argumenten komen waarom ik toch meer zou moeten uitgeven
Mijn vraag is nu, wat zouden jullie veranderen, waarom, en naar wat?
Ik hoor het graag van jullie!