Goedemiddag allen!
Graag wil ik mijn PC gaan upgraden, maar ik wil graag jullie advies.
Momenteel daai ik de volgende setting:
AMD Phenom X6 1100T Black e.d.
8Gb (2x4Gb) DDR3 @1600Mhz
120Gb OCZ Vertex 3 SSD
1Tb WD Black
2Tb Seagate Barracuda
Asus Mobo (niets bijzonders)
Geforce Asus GTX 660Ti 2Gb
Nu game ik regelmatig, en mijn vriendin wil de PC gaan gebruiken voor haar hobby (photoshop CS5 & elements). nu denk ik aan een budget van +- €400 á €500,-
Zelf zat ik te denken aan een I7 (4770)? en eventueel een goed leuk mobo Asus Sabertooth Z87.
de dit mobo geeft me de mogelijheid tot eventueel overclocken/SLI/USB3 e.c.t. (i.c.m. Nzxt Phantom 410 case).
Ik heb ook overwogen om de I5 te nemen omdat het voor het gamen weinig tot niets zou uitmaken.. maar goed dan zit ik met de software van mijn vriendin wat is jullie idee/advies?
Gr !
Graag wil ik mijn PC gaan upgraden, maar ik wil graag jullie advies.
Momenteel daai ik de volgende setting:
AMD Phenom X6 1100T Black e.d.
8Gb (2x4Gb) DDR3 @1600Mhz
120Gb OCZ Vertex 3 SSD
1Tb WD Black
2Tb Seagate Barracuda
Asus Mobo (niets bijzonders)
Geforce Asus GTX 660Ti 2Gb
Nu game ik regelmatig, en mijn vriendin wil de PC gaan gebruiken voor haar hobby (photoshop CS5 & elements). nu denk ik aan een budget van +- €400 á €500,-
Zelf zat ik te denken aan een I7 (4770)? en eventueel een goed leuk mobo Asus Sabertooth Z87.
de dit mobo geeft me de mogelijheid tot eventueel overclocken/SLI/USB3 e.c.t. (i.c.m. Nzxt Phantom 410 case).
Ik heb ook overwogen om de I5 te nemen omdat het voor het gamen weinig tot niets zou uitmaken.. maar goed dan zit ik met de software van mijn vriendin wat is jullie idee/advies?
Gr !