Hallo allemaal,
De reden dat ik dit topic open is omdat ik het gewoon niet meer weet. Er zijn zoveel tablets en ook reviews hiervan dat ik het gewoon niet meer weet. Daarom wil ik graag wat advies hoe een tablet te kiezen.
In het kort ik ben op zoek naar een tablet.... Nu is dit natuurlijk een klein beetje algemeen.
Waarvoor te gebruiken:
Ik sta open voor de android, apple en windows tablets. (Dus bijna alles) met een budget van maximaal. 450 euro.
Wat is voor mij wijsheid en weet iemand (uit ervaring) wat voor deze toepassingen een goede tablet is?
Groeten Smagedy
De reden dat ik dit topic open is omdat ik het gewoon niet meer weet. Er zijn zoveel tablets en ook reviews hiervan dat ik het gewoon niet meer weet. Daarom wil ik graag wat advies hoe een tablet te kiezen.
In het kort ik ben op zoek naar een tablet.... Nu is dit natuurlijk een klein beetje algemeen.
Waarvoor te gebruiken:
- Xbmc aansturen
- Film kijken in de trein (Er hoeven maximaal 2 tot 3 films op te kunnen in goede kwaliteit)
- Iets wat lijkt op multiview (dus 2 vensters naast elkaar)
- Documenten lezen
- Wat aantekeningetjes maken
- Spelletjes spelen (gewoon standaard spelletjes, niet hele zware)
- Boek lezen
- TV bedienen (infrarood. Niet vereist, wel prettig)
- Laptop en pc met windows 8
- Laptop windows 7
- Raspberry pi met raspbmc
- Server met Ubuntu file server (films, muziek, foto's er rechtstreeks af kopieren. Niet vereist, wel prettig)
Ik sta open voor de android, apple en windows tablets. (Dus bijna alles) met een budget van maximaal. 450 euro.
Wat is voor mij wijsheid en weet iemand (uit ervaring) wat voor deze toepassingen een goede tablet is?
Groeten Smagedy