Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop zusje (brugklas)

Pagina: 1
Acties:

• 8bart
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-11 20:01
Mijn zusje heeft een laptop nodig.
Bezigheden: Office, browsen, muziek luisteren, etc (licht gebruik)
Budget: max. €400,-

Ik twijfel tussen de pricewatch: MSI Classic CR61 0M-613NL en pricewatch: HP Touchsmart Sleekbook 15 b107ed

Mijn vraag is heb je meer aan de snellere processor van de msi of aan het werkgeheugen van de hp?

De laptop uit de best-buy is niet meer (goed) leverbaar, dus die valt af.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:41
Proccesor naar mijn mening, geheugen kan je altijd uitbreiden je CPU vaak niet. ( soms wel maar lang niet zo simpel als de CPU )

En MSI > HP naar mijn mening.

• 8bart
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-11 20:01
t
Levertijd is overal onbekend of >10 dagen. En hij moet volgende week binnen zijn i.v.m. verjaardag.
Mektheb schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:12:
Proccesor naar mijn mening, geheugen kan je altijd uitbreiden je CPU vaak niet. ( soms wel maar lang niet zo simpel als de CPU )

En MSI > HP naar mijn mening.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Dan ga ik voor de MSI.

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Bij de onderste winkel is hij toch echt wel goed op voorraad.

Verwijderd

Voor een €100 te hoge prijs ja.

In de pricewatch staat ook nog pricewatch: Lenovo Essential B590 (MBT2ZMH) met zo goed als dezelfde specs als de eerdergelinkte variant. Het enige verschil is dat de processor een procent of 10 trager is. Goede deal voor een 12.5% lagere prijs lijkt mij.

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Had helemaal niet gezien dat hij €100 duurder was. Dan is het idd niet meer zo;n beste deal en kun je de laatst gelinkte het beste kiezen.

Processor staat wel verkeerd in pricewatch. Er zit een Celeron 1000M in, dus stukje langzamer dan die 10%

[ Voor 28% gewijzigd door lucash op 31-10-2013 19:17 ]

Verwijderd

:X Een heel stuk langzamer ja
Pagina: 1