goeie koeling, maar temp hoog

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:45
Ik heb een Tbird 1ghz@1,2ghz (9x133) op 1,73V. Deze wordt gekoeld door een Globalwin Fop32 heatsink met daarop een 8cm papst fan (12V), en tussen proc en heatsink zit Arctic Silver 2. Daarnaast heb ik in het zijpaneel 2 gaten zitten met 2x 8cm papst fans (7V) en als voeding gebruik ik tijdelijk een enermax 350W (niet van mij) met 2 fans erin. Dit alles zit in een Aopen HQ08. Desondanks wordt de temp van de proc stressed zo'n 45 graden, casetemp 30 graden. Lijkt me toch relatief gezien best hoog of niet?

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Heb je ook nog outtake fans, behalve die van die voeding ? Want anders werkt het niet he.
Ook is een 80mm fan zomaar op een heatsink zetten niet echt een geweldige oplossing. Je kunt het beste een fan-adapter maken hiervoor.

Geen inspiratie

Verwijderd

de casetemp moet omlaag.. volgensmij kan je heatsink de hitte gewoon niet kwijt aan de lucht

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Dat fannetje op die fop32 kan het ook niet echt trekken, zo'n 1200 is een echte kachel, die krijg je niet koel met dat ding, knal een paar fans in je kast een een goeie Ys-tech of een delta HP fan op je heatsink en klaro :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:10
Dat vind ik nog mooie temps eerlijk gezegd.. :)

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zijn wel redelijke temps hoor.

kheb hier een Duron straalkacheltje. Die wordt 45 graadjes met }:O .
Case temp. is 33.

Met die temp van jou nix mis hoor.

Verwijderd

Desondanks wordt de temp van de proc stressed zo'n 45 graden, casetemp 30 graden. Lijkt me toch relatief gezien best hoog of niet?
Als mijn case temp 30 graden zou zijn, zou ik met mijn thermoengine de processor ook ong. op 45 houden denk ik...
Je hoeft niet te klagen hoor...
45 is een ideale temp voor een AMD...

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:45
Ow, tja dan zal het wel goed zijn denk ik :)
Pagina: 1