Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 12:56
Ik zie dat ze bij OneDayOnly een aanbieding hebben met 500 vaatwastabletten voor 24,95 (1000 stuks voor 45,00).

De website zegt:
• Maar liefst 500 stuks of 1000 stuks
• Nog geen 5 cent per tablet
• Inclusief:
wasmiddel
glansspoel
zout
middel tegen glascorrosie
• Professionele kwaliteit
• Genoeg voor 1 á 2 jaar

Goedkoopste Vaatwastabs all-in-one, elders: 50 stuks voor €5,39
Zijn er mensne die ervaringen hebben met de ' professionele vaatwastabletten' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-04 11:13
Allemaal onzin, net als met die tandenborsteltjes, net echt, mensen denken dat het originele Oral B zijn, achteraf crap.... als het te mooi is..... professionele kwaliteit is ook een ruim begrip, net als Made in Switzerland, men denkt gelijk dat het superkwaliteit is....
Telegraaf verkoopt ze ook jaren http://webshop.telegraaf....ssionele-vaatwastabletten

[ Voor 16% gewijzigd door Wasabi! op 31-10-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Van de Oral B borsteltjes weet ik dat het niet de echte zijn. Deze heb ik ooit eens gekocht en bevallen me prima. Ben alleen benieuwd naar de vaastabletten omdat er volgens mij niet echt slechte vaatwastabletten bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Op de Makro heb je ook wel eens actie van originele Oral B, 10 voor 25-28 euro in de BTW. Die van de Lidl (40 st 3,19) zijn ook goed, als het dalijk tegenvalt zit je met 500 stuks tablets... Vaatwastabletten Lidl volgens consumentenbond de beste. Kwaliteit is een ruim begrip, de 1 vindt het niks de ander is enthousiast, heeft ook met je wasprogramma te maken, temperatuur, etc. Bij lage temperatuur lossen ze soms slecht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516869

Binnetie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:25:
Van de Oral B borsteltjes weet ik dat het niet de echte zijn. Deze heb ik ooit eens gekocht en bevallen me prima. Ben alleen benieuwd naar de vaastabletten omdat er volgens mij niet echt slechte vaatwastabletten bestaan.
Je bent al snel tevreden zo te horen, kopen dus ;)
Die nepborsteltjes ben ik ook ingetrapt, bevallen mij voor geen meter. Past net niet, haartjes zijn na 2 weken al versleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Duidelijk. Die van de Lidl zijn toch de W5 tabletten? Die hebben mijn ouders en zijn er erg te spreken over.
De bedoeling was om ze met z'n 5en te kopen en ieders 100 te nemen.

De borsteltjes die ik heb passen prima, zitten goed vast. Alleen is moeilijker te zien wanneer ze aan vervanging toe zijn. Bij de echten zie je dat aan de kleur van de haartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Ja, Lidl is W5, waarom zo je een risico nemen scheelt een paar cent, geen euro's p.st. Soms heeft Lidl aanbieding 2 dozen voor 5 euro, dus 5/80=0,06 ct p.st...... Zitten ook geen verzendkosten bij a 5,95 euro, moet je ook meecalculeren. Dan zijn ze ook 30,9/500=0,06 ct p.st.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oyay
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-05 09:09
Anoniem: 516869 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:35:
[...]

Je bent al snel tevreden zo te horen, kopen dus ;)
Die nepborsteltjes ben ik ook ingetrapt, bevallen mij voor geen meter. Past net niet, haartjes zijn na 2 weken al versleten.
Minder poetsen :)

If The Bitch Don't Like Me Something Must Be Wrong With The Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelvern
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:43
Ik kan jullie vertellen dat in het "professionele circuit" geen vaatwastabletten worden gebruikt, maar tonnen met zeep. Dus dit lijkt me een geval van een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
"professionele circuit": de mensen die het geen moer interesseerd hoe schoon hun vaat er uit komt..... als het maar goedkoop is. Zoals eerder gezegd, "professionele circuit" is een ruim begrip.
Zoals HDMI ook loze kreten: ultra high speed, gold plated (voordeel oxideert niet).... maar ja heb je vocht bij je installatie? "120Hz" of "240Hz" ondersteuning, 1080p Certificering,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Kelvern schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:21:
Ik kan jullie vertellen dat in het "professionele circuit" geen vaatwastabletten worden gebruikt, maar tonnen met zeep. Dus dit lijkt me een geval van een beetje jammer.
Misschien heb je gelijk dat niemand ze gebruikt, maar ze bestaan wel degelijk...tabletten voor professioneel gebruik
http://www.makro.nl/shop/...el-All-in-1-200-tabletten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Medione1210 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:31:
[...]

Misschien heb je gelijk dat niemand ze gebruikt, maar ze bestaan wel degelijke...tabletten voor professioneel gebruik
http://www.makro.nl/shop/...el-All-in-1-200-tabletten
Consumenten kopen de kleine verpakking, hier is ook de term professioneel misleidend, professionelen zijn grootverbruikers (hoef je niet veel kleine dozen mee te nemen), vandaar de grote verpakking......

[ Voor 4% gewijzigd door Wasabi! op 31-10-2013 13:35 ]

Pagina: 1