Graag wil ik een goede keuze kunnen maken voor een nieuwe center voor mijn huidige setup. We kijken thuis veel films en series en ik vind de spraak vaak te zacht uit mijn huidige 'center' komen. De bij behorende center voor mijn zuilen is niet meer leverbaar. Bij de MM (welke ook al geen speakers meer verkoopt) hebben ze me echter wel een aanbod gedaan welke besteld kan worden bij hun. Ik kan echter hier niet naar luisteren of deze wel bij mijn huidige setup past. Zie hieronder:
Situatie
Receiver
Denon-AVR2106
Voor
Sony SS F6000P
Achter
Sony speaker van een setje wat ik nog had liggen (niet veel speciaals)
Center
Wens/vraag
Moet ik blijven zoeken naar de bijbehorende serie Sony ss-cn5000 (helaas niet meer leverbaar, of ik vind tot nu toe nog geen leverancier voor Europa) of zou ik gaan voor het aanbod van de MM voor de Pioneer S-71C (voor 349 euro) Aangezien ik in de MM niet meer de speaker kan beluisteren weet ik niet of deze wel past bij de F6000
Situatie
Receiver
Denon-AVR2106
Voor
Sony SS F6000P
Achter
Center
Wens/vraag
Moet ik blijven zoeken naar de bijbehorende serie Sony ss-cn5000 (helaas niet meer leverbaar, of ik vind tot nu toe nog geen leverancier voor Europa) of zou ik gaan voor het aanbod van de MM voor de Pioneer S-71C (voor 349 euro) Aangezien ik in de MM niet meer de speaker kan beluisteren weet ik niet of deze wel past bij de F6000