Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239634

Topicstarter
KB2882822 en KB2872339 en KB2859537 Deze updates crashen mijn windows 7

Ik sla deze updates over en dan gaat alles goed .

Iemand anders ook deze problemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:57
wat bedoel je met crachen?
als je ze over kan slaan, heb je dan systeemherstel gebruikt of ze zijn niet geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat heb je zelf al ondernomen om tot een antwoord / oplossing te komen? Wat staat er in het eventlog wanneer je deze updates probeert te draaien? Crashed de computer totaal of willen de updates niet installeren? Het ontgaat mij een beetje wat je zelf al hebt gedaan en waar je precies (na te hebben gezocht / getest) niet uitkomt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
xFeverr schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:48:
wat bedoel je met crachen?
als je ze over kan slaan, heb je dan systeemherstel gebruikt of ze zijn niet geïnstalleerd?
Ja ik heb na de installatie van windows alle updates 1 voor 1 gedaan en als windows dan crashte dan deed ik systeemherstel en verborg ik de kwaadwillende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:28:
Wat heb je zelf al ondernomen om tot een antwoord / oplossing te komen? Wat staat er in het eventlog wanneer je deze updates probeert te draaien? Crashed de computer totaal of willen de updates niet installeren? Het ontgaat mij een beetje wat je zelf al hebt gedaan en waar je precies (na te hebben gezocht / getest) niet uitkomt.
Verschillende geinstalleerde programmas werkten niet meer bijvoorbeeld IE er was geen internet meer na de crash een systeemherstel was onvermijdelijk .

Ik heb natuurlijk gegoogeld en ben tot de conclusie gekomen dat het uitschakelen van deze 3 updates de oplossing is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-07 21:31

Mavamaarten

Omdat het kan!

En als je ze nu opnieuw installeert, gaat het dan wel goed? Misschien was er iets misgelopen met de installatie ofzoiets? Als het nog steeds je installatie sloopt, dan hou je ze toch gewoon verborgen, probleem opgelost dan toch? :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-07 22:21
Crashen als in? Blijft de computer hangen op "Computer voorbereiden"? Dit kreeg ik ook, dankzij een antivirus die niet lekker meewerkte (NOD32).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:08
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.

Lees dan, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.