Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Android] Tweakers App

Pagina: 1
Acties:

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-11 19:10
Vrienden,

Ik gebruik al jaren de tweakers app, maar stoor me nu aan een (recente?) toevoeging. Wanneer ik een artikel open zag ik net zomaar dat er dan ook videos bijzitten. Dit is prima, maar ik merk nu op dat deze video dan automatisch wordt afgespeeld. Op mijn krappe 3G abonnementje wordt dus zomaar de video afgespeeld. Handig zou zijn als de gebruiker zelf op play moet drukken. Ook is het onduidelijk of de video na pauzeren nog doorbuffert; dit zou zonde zijn van de bandbreedte.

Als ik dan vervolgens op back klik, blijf ik het geluid van de video horen terwijl de app alweer op de frontpage staat. Als ik vervolgens de app minimaliseer (home button in android bijvoorbeeld) blijft het geluid zelfs doorspelen...dit mag niet de bedoeling zijn.

Ik dacht, ik melde het even. Artikelen met bijgevoegde videos zijn zo niet leesbaar in mijn app.

Android 4.2.2
Nexus 4
Nieuwste versie tweakers app

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Heel vreemd. We hebben geen autoplay in de app. We serveren vziw gewoon de h.264 in een videotag.

Maar ipv de app, kan ik je ook toegang geven tot onze responsive beta. Dan heb je in principe alles in de app, maar dan via de browser en met nog veel meer functies, zoals DM's, notificaties, het forum, veel betere weergave van de reacties (en landscape en veel minder crashes ;) ). Als je dat wil, stuur me dan even een DM :)

-edit
En even een move naar Lieve Devvers

[ Voor 5% gewijzigd door Misha op 30-10-2013 23:56 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Is dat niet gewoon een foutje van de redactie? Is het enkel bij nieuws: Minister Plasterk bevestigt onderscheppen 1,8 miljoen telefoontjes door NSA (zie ook autoplay filmpje) of ook bij andere artikelen als nieuws: Double Dragon-trilogie komt naar iOS en Android?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Misha
Dat artikel had ik zelf nog niet gezien. Zo te zien zit hij daar inderdaad ingebakken. Niet zo netjes. Eens spieken of ik het eruit kan slopen.

-edit

Die gefixed: Misha in "autoplay filmpje" :)

Mocht je nog in de beta willen; let me know!

[ Voor 31% gewijzigd door Misha op 31-10-2013 00:02 ]

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-11 19:10
Ja, dat lijkt me wel wat. Maar na jouw reactie wordt de oorzaak van het door mij omschreven probleem des te meer interessant :P

Sorry, miste de overige reacties (zit op mijn mobiel). Andere artikelen werken inderdaad gelukkig wel :P. Ik heb je DM'd.

[ Voor 32% gewijzigd door TheProf82 op 31-10-2013 00:15 ]

• Misha
Nee, niet echt interessanter. Ik ging er vanuit dat het om een filmpje van ons zelf ging, niet iets wat een redacteur had geembed. Daar stond domweg autoplay=1 in. Die 1 even veranderen naar een 0 en case closed :)

• Probook8979
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-11 21:04
Misha schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 00:16:
Nee, niet echt interessanter. Ik ging er vanuit dat het om een filmpje van ons zelf ging, niet iets wat een redacteur had geembed. Daar stond domweg autoplay=1 in. Die 1 even veranderen naar een 0 en case closed :)
Heb een nieuwe post gemaakt hier in deze sectie,

Op ios kan ik niet inloggen op de app van tweakers,

Graag een oplossing,
Pagina: 1