Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem voornamelijk gebruiken voor 3d programma's waaronder autodesk Inventor/solid works. Ik heb 2 jaar geleden de keus gemaakt om over te stappen op een laptop maar wil nu toch weer terug naar een desktop. Tevens wil ik op dit systeem ook nog de nieuwste games kunnen spelen. Mijn voornamelijk doel is een systeem wat er een paar jaar tegen aan kan. De keuze voor deze processor is hier ook op gebaseerd. Tevens wil ik het systeem OC.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ca. Max 1800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
SSD Sandisk Ultra Plus 256GB
HDD 2 TB
Alle randapparatuur Beeldscherm etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
n.v.t.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
n.v.t.
Mijn vraag is of dit gekozen systeem goed met elkaar functioneert, en misschien nog enige aanpassingen nodig zijn?
Alvast bedankt
Ik wil het systeem voornamelijk gebruiken voor 3d programma's waaronder autodesk Inventor/solid works. Ik heb 2 jaar geleden de keus gemaakt om over te stappen op een laptop maar wil nu toch weer terug naar een desktop. Tevens wil ik op dit systeem ook nog de nieuwste games kunnen spelen. Mijn voornamelijk doel is een systeem wat er een paar jaar tegen aan kan. De keuze voor deze processor is hier ook op gebaseerd. Tevens wil ik het systeem OC.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ca. Max 1800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
SSD Sandisk Ultra Plus 256GB
HDD 2 TB
Alle randapparatuur Beeldscherm etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4930K Boxed | € 493,90 | € 493,90 |
| 1 | MSI X79A-GD65 (8D) | € 194,50 | € 194,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 4GB GAMING | € 328,50 | € 328,50 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 52,- | € 52,- |
| 1 | Corsair Carbide 500R White | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Microsoft Windows 7 Professional (NL OEM 64bit) | € 132,08 | € 132,08 |
| 1 | Corsair Hydro H100i | € 93,80 | € 93,80 |
| 1 | Corsair Vengeance LP 16GB 1866MHz CL9 | € 155,90 | € 155,90 |
| 1 | Seasonic M12II 750W 80+ Bronze | € 82,60 | € 82,60 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.628,28 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
n.v.t.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
n.v.t.
Mijn vraag is of dit gekozen systeem goed met elkaar functioneert, en misschien nog enige aanpassingen nodig zijn?
Alvast bedankt