Ik heb nu een 17"dell laptop (Inspiron 7720 Base, i7-3630QM, 2 GB nVidia GeForce GT 650M, 6 GB RAM, 120 GB SSD). Ik heb deze altijd aangesloten op een extern beeldscherm, toetsenbord etc. Mijn vriendin wil graag een nieuwe laptop, aangezien ik mijn laptop toch alleen als desktop gebruik wil ik voor mezelf een nieuwe desktop maken. Deze moet iniedergeval minimaal even snel zijn:).Buget tot slot is tot rond de 700 euro, maar hoeft natuurlijk niet op. Een normale 2 TB harddisk heb ik nog liggen net als een Shuriken Rev B.
Ik zal deze desktop vooral gebruiken voor internet, office, en hopelijk fotos bewerken in de toekomst. Ik speel geen games (meer) op de PC (helaas geen tijd). Als ik wel weer tijd heb zal dit waarschijnlijk voor RA2 worden of de waardige opvolger (als deze er ooit komt tenmiste). Samengevat geen games.
De PC moet het liefst onder mijn beeldscherm passen (maximaal 15 cm hoog) of een niet te grote kast er naast. De PC komt namelijk op het bureau te staan. Is een HTPC kast dan het meest geschikt? Kan je een normale kast ook op de kant leggen of leg je dan de luchtcirculatie lam?
Na het lezen van verscheidene topics ben ik op het volgende systeem uitgekomen (kast heb nog niet kunnen vinden). Wellicht wat overkill maar ik heb een hekel aan haperende of langzame PCs..
Ik zal deze desktop vooral gebruiken voor internet, office, en hopelijk fotos bewerken in de toekomst. Ik speel geen games (meer) op de PC (helaas geen tijd). Als ik wel weer tijd heb zal dit waarschijnlijk voor RA2 worden of de waardige opvolger (als deze er ooit komt tenmiste). Samengevat geen games.
De PC moet het liefst onder mijn beeldscherm passen (maximaal 15 cm hoog) of een niet te grote kast er naast. De PC komt namelijk op het bureau te staan. Is een HTPC kast dan het meest geschikt? Kan je een normale kast ook op de kant leggen of leg je dan de luchtcirculatie lam?
Na het lezen van verscheidene topics ben ik op het volgende systeem uitgekomen (kast heb nog niet kunnen vinden). Wellicht wat overkill maar ik heb een hekel aan haperende of langzame PCs..
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 185,- | € 185,- |
| 1 | ASRock H81M-ITX | € 55,45 | € 55,45 |
| 1 | Scythe Shuriken Rev. B | € 24,- | € 24,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 63,91 | € 63,91 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,45 | € 13,45 |
| 1 | Seasonic G-Serie 360Watt | € 57,- | € 57,- |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 78,29 | € 78,29 |
| 1 | Eminent EM1059 | € 9,95 | € 9,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 487,05 | |