Glasvezelaansluiting zonder abonnement

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:54
Oke,

Er komt in mijn wijk nu glasvezel. Deze wordt aangelegd door Reggefiber.

Ik heb nog geen behoefte om over te stappen omdat ik tevreden ben met Ziggo en voorlopig nog een ruime 1,5 jaar vastzit aan Ziggo (tabletaktie).

Wat ik wel wil is een aansluiting in de meterkast dat ALS ik overstap ze niet nogmaals de aansluiting speciaal naar mijn huis (een normaal ruitjeshuis) moeten leggen.

Hoe werkt dat ?

Geeft Reggefiber die keuze als je GEEN abbo hebt afgesloten bij een provider ?

Iemand hier ervaring mee ?

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Normaal gesproken wordt glasvezel voor alle huizen in een straat/wijk aangelegd (inclusief de doorvoer naar binnen), ook al heb je (nog) geen abonnement voor glasvezel. Je krijgt dan een soort van dummy modem gemonteerd, welke vervangen wordt door een echte unit zodra er op een later punt een abonnement wordt afgesloten.

[ Voor 41% gewijzigd door spone op 30-10-2013 21:19 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:36

Fiber

Beaches are for storming.

Gewoon doorgeven aan ReggeFiber dat je toestemming geeft om de aansluiting in je huis aan te leggen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je deze leest dan kun je alleen maar concluderen dat er genoeg mensen zijn die wél een aansluiting hebben maar geen abonnement: http://www.eindelijkglasv...ansluitingen-groeit-hard/

En, informatie halen bij de bron is altijd het beste:
http://www.eindelijkglasvezel.nl/klantenservice/ -> In het blokje "Glasvezel" klikken op ">Aanmelden voor een aansluiting". Klik daarna op ">Als ik toestemming verleen voor werkzaamheden, ben ik dan verplicht om diensten af te nemen?" en je hebt je antwoord op je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:03
Mja, maar op die websites kan je alleen via een keuzehulp aanmelden met een abo dus. Ik denk dat je het beste even langs de winkel kan gaan, ze hebben toch in elke woonplaats waar ze bezig zijn zo'n informatiepunt?

[ Voor 4% gewijzigd door dcl! op 31-10-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-10 15:09

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Hier in Dordrecht kreeg (iedereen) je standaard een dummy, en is er geen dummy in een huis als je daar naar toe verhuist heb je een probleem moet je dit (extra) nog betalen. Slechte service vind ik....
Noppesnada schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:15:
Oke,

Er komt in mijn wijk nu glasvezel. Deze wordt aangelegd door Reggefiber.

Ik heb nog geen behoefte om over te stappen omdat ik tevreden ben met Ziggo en voorlopig nog een ruime 1,5 jaar vastzit aan Ziggo (tabletaktie).

Wat ik wel wil is een aansluiting in de meterkast dat ALS ik overstap ze niet nogmaals de aansluiting speciaal naar mijn huis (een normaal ruitjeshuis) moeten leggen.

Hoe werkt dat ?

Geeft Reggefiber die keuze als je GEEN abbo hebt afgesloten bij een provider ?

Iemand hier ervaring mee ?

John