Portrait mode filter in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• kinderpindakaas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-03-2024
Omdat ik veel programmeer, leek het me prettig om een 24 inch scherm extra te hebben, maar dan ook nog eens in portrait mode.

Echter de pricewatch filters wekken bij mij nogal verwarring op.
Je hebt de volgende opties:
- 90° horizontaal draaibaar (Pivot).
- Verticaal kantelbaar.

Welke van de twee staat voor portrait mode?
Verticaal kantelbaar kun je ook zien als het plat kantelen van je scherm.
Van opzij gezien van dit :r | naar dit :r /

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-02 11:21
In mijn ogen moet je het draaibaar hebben, want dat is wat je wilt. Kies eens een van de twee en vergelijk de specs bij de fabrikant anders?

Neemt echter niet weg dat het niet direct duidelijk is nee :(

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Verticaal kantelbaar lijkt mij van | naar \ of /.
Pivoteren "op een steunpunt in het midden ronddraaien", lijkt mij van breedbeeld naar smalbeeld.

• kinderpindakaas
jeroen3 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:46:
Pivoteren "op een steunpunt in het midden ronddraaien", lijkt mij van breedbeeld naar smalbeeld.
Of draaibare voet zoals je vaak bij servicedesks ziet zodat ze scherm naar de klant kunnen draaien :P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Pivot is hetgene dat jij wilt. 90 graden draaibaar en je zet je scherm rechtop.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Let trouwens wel stek op kijkhoek van je paneel. De goedkopere TN-panelen hebben verticaal een veel smallere kijkhoek dan horizontaal. Draai je de boel, dan wordt horizontaal je nieuwe verticaal en omgekeerd en zou het zomaar kunnen dat je niet eens je hele scherm tegelijk kunt bekijken. Ik zou sowieso nooit zo'n paneel aanraden, maar als je in portrait mode wilt draaien al helemaal niet. Een fatsoenlijk IPS paneel kost iets meer, maar je hebt ze zeker voor minder dan EUR 200 in dat formaat.

Oslik blyat! Oslik!

• kinderpindakaas
dion_b schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:48:
Let trouwens wel stek op kijkhoek van je paneel. De goedkopere TN-panelen hebben verticaal een veel smallere kijkhoek dan horizontaal. Draai je de boel, dan wordt horizontaal je nieuwe verticaal en omgekeerd en zou het zomaar kunnen dat je niet eens je hele scherm tegelijk kunt bekijken. Ik zou sowieso nooit zo'n paneel aanraden, maar als je in portrait mode wilt draaien al helemaal niet. Een fatsoenlijk IPS paneel kost iets meer, maar je hebt ze zeker voor minder dan EUR 200 in dat formaat.
Goeie tip! Thanks

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:53

EnnaN

Toys in the attic

wat je ook kan doen is gewoon een goed scherm kopen en ff kijken of ie een VESA achterkant heeft (vast wel), en dan voet/steun/whatever kopen die je kan draaien. Heb ik ook met 2 schermen, en die kunnen nu goed heen en weer, op en neer voor achter boven/beneden en rond draaien. winning.

sig

Pagina: 1