Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop 400-500 voor ouders

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Mijn ouders zijn op zoek naar een degelijke laptop voor eenvoudig gebruik. Denk aan foto's erop zetten, effectenhandel, word. Ik heb zelf een i3 processor op mijn asus (4gb ram, 500gb harddisk, i3, geen videokaart) en zoek iets vergelijkbaars. Ik kwam op de hp pavilion 15 voor 492€ of een lenovo essential uit.
Laptops lijken duur. Ik had men asus voor 399€ twee jaar terug. Momenteel betaal je rond de 470 ervoor.
Goede batterij, leuk scherm zou mooi zijn maar geen noodzaak.

Weet Iemand iets leuks?

Bvd,
Jorrit

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 08:03

SeatRider

Hips don't lie

Ik kaap je topic min of meer, en doe je ook gelijk twee suggesties. Ikzelf ben ook op zoek naar een simpel laptopje voor licht werk, zoals browsen (wel veel tabs open), tekstverwerken, Skype en youtube.

Had eerst de Lenovo B590 met i5 op het oog (uit de BBG), maar deze lijkt slecht leverbaar te zijn. Vandaag zie ik bij de Mediamarkt deze Sony Vaio voor 396 euro, heeft dan wel geen i3 of i5, maar een Intel 987, die vergelijkbaar zou moeten zijn met de i3.

Wij werken nu afwisselend op een oude Core2duo uit 2007, en op een Asus Zenbook met i7, dus dit zal er qua performance iig tussenin liggen ;)

Nederlands is makkelijker als je denkt