Toon posts:

iOS update op iPhone automatisch gedownload. Verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

een paar dagen geleden merkte ik dat ik steeds erg weinig ruimte had op mijn iphone 4 en zag ik ineens dat dat waarschijnlijk komt door gedownloade updates. ik heb nooit op akkoord geklikt om die updates te downloaden en ik kan ze ook nergens verwijderen o.i.d. De reden dat ik niet wil updaten is omdat ios 7 mij niet aanstaat en het niet goed draait (heb het geinstalleerd maar bijna direct teruggegaan net na de update). Zit nu dus op 6.1.3

Het was een 8GB iphone maar nu kan ik er dus nog niet eens 2gb aan data op kwijt. weet iemand hoe ik hier vanaf komt zonder te updaten?

http://s22.postimg.org/4w2o7wk5t/IMG_1789.png
http://s22.postimg.org/m830tcdn5/IMG_1790.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat ja.. maar het is dus niet weg te halen? kan er vrij weinig over vinden.. heb ook geen zin in jailbreak o.i.d. de update staat inmiddels op ios 7.0.3 dus er zijn denk ik nog 3 updates bijgekomen die ruimte innemen.. nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 12:26
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:20:
Het was een 8GB iphone maar nu kan ik er dus nog niet eens 2gb aan data op kwijt.
Uh, nee.

Die 6 GB data is niet van jou? Als dat wel zo is kan je er dus sowieso meer dan 2 GB data op kwijt.

Wat je zou kunnen doen is de iPhone kunnen herstellen in iTunes en dan OTA updates uitzetten.

Of gewoon wat foto's/filmpjes verwijderen, ben je er ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:36
Kan dat dan?

Volgens mij haalt de iPhone/iPad de update automagisch binnen als deze én aan de lader ligt én in bereik is van een wifi verbinding.

Verwijderen zal dan ook niet veel nut hebben. Probleem komt gewoon weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-09 09:20
Ik dacht ook dat het niet kon hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 13:36
Updaten levert je de meeste ruimte op.
Voor je het weet ben je gewend aan iOS7 en sinds je 'bewegingen verminderen' kan uitzetten draait hij ook soepeler op een iPhone 4 (niet zo soepel als een iPhone 5s, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:48
iOS7 op een iPhone 4 vond ik een Android-ervaring, echt niet soepel dus. Op een 4S vind ik het al merkbaar, maar een iPhone4 zou ik echt op iOS6 houden. Ja, ook met 'bewegingen verminderen'.

En nee: je kan het niet 'even proberen' en dan weer terug. Upgraden is eenrichtingsverkeer.

[ Voor 20% gewijzigd door vanaalten op 30-10-2013 18:03 ]

Pagina: 1