Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MDT] Schijf wissen voor task sequence

Pagina: 1
Acties:

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:17

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Ik ben op advies van wat mede tweakers toch maar begonnen om in plaats van via WDS een image de caputeren een MDT deployment te gaan uitrollen.

Probleem waar ik in dit geval echter tegen aanloop heeft te maken met het feit dat hij niet aan de task sequence wil beginnen (hij reboot gewoon) zonder dat de harddisk van de pc zelf eerst gewiped is. Best wel irritant gezien we dan eerste 30 nieuwe pc's moeten wipen voordat ik ze kan imagen.

Iemand enig idee hoe ik dit toch automatiseer. Dus dat hij voordat hij aan de bootstrap begint de disk wiped.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Klik eens een standaard Task Sequence in elkaar zonder er aan te rommelen? Mijn MDT thuis doet dit namelijk zonder tegensputteren en ik verander helemaal niets aan de Task Sequence wanneer ik deze via de Wizard heb gemaakt.

https://discord.com/invite/tweakers

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:17

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
redfoxert schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:03:
Klik eens een standaard Task Sequence in elkaar zonder er aan te rommelen? Mijn MDT thuis doet dit namelijk zonder tegensputteren en ik verander helemaal niets aan de Task Sequence wanneer ik deze via de Wizard heb gemaakt.
Ik maak inderdaad gebruik van een standaard task sequence. Heb voor de zekerheid ook even een nieuwe deploymentshare aangemaakt, maar daar zelfde probleem. Ik gok ook dat hij het gedeelte waar hij de partitie opnieuw aanmaakt niet eens bereikt. Dat is pas een latere stap. Hij wil niet eens bootstrappen bij mij...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta