Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[suggestie] popupcontent wegklikken op touch device

Pagina: 1
Acties:

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-11 06:16
Omschrijving
Op de front page heb je soms de "andere downloads/video's". Als je die open klikt op een touch device gaat het open (logisch). Om het te sluiten gaan veel gebruikers niet op de X knopje drukken, maar gewoon buiten die "popup" drukken. Als je dan drukt op de blok van een artikel erboven of eronder doe je dan dat artikel open (wat niet de bedoeling is).

Dit maakt dus dat de gebruiker met zijn touch device nergens op mag drukken in de "rode zone" anders opent er iets of sluit de popup niet. Niet zoveel ruimte dus ;)
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/91a34x.png

Een logisch gedrag zou zijn dat elke link (bij het openen van zo'n popup) niet werkt (tenzij natuurlijk de links in de popup zelf).
Platform
Any
Browser
Any
Type apparaat
Touch device

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Staat ook op mijn verlanglijstje idd. Thanks! :)

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-11 06:16
Ik merk op dat op de zijbalk van de tracker en je profiel dat gedrag al reeds zo is. Op de search, notificatie enz is dit gedrag dan weer nog niet zo.

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
SMGGM schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:01:
Ik merk op dat op de zijbalk van de tracker en je profiel dat gedrag al reeds zo is. Op de search, notificatie enz is dit gedrag dan weer nog niet zo.
Klopt :) het is ook niet heel ingewikkeld om te implementeren dus ik hoop het er binnenkort nog in te kunnen hangen. Ben met je eens dat het veel handiger zou zijn.