Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Hallo,

Ik krijg telkens een verschillend inlogscherm als ik via PC inlog op Googlemail.

Het (oude) of het scherm als op mobiel.

Hebben jullie dit ook, of is het nieuw ?

Het gekke is dat het steeds wisselt, dat komt niet vertrouwd bij me over.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2rwko5d.jpg

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:15
Zolang er maar HTTPS:// in beeld staat en het een google URL is, is het goed. Lijkt mij puur beveiliging omdat je steeds van apparaat wisselt of IP adres wellicht?

Heb het de laatste tijd ook wel iets vaker, dan ben ik opeens uitgelogd en mag ik weer inloggen :p

[ Voor 23% gewijzigd door maarud op 30-10-2013 12:22 ]

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:17
Dit Had ik ook sinds gisteren, hebben ze dus veranderd. *Smi dubbelcheckte ook even of de URL wel klopte.
Volgens mij was het gisteren anders dan vandaag, omdat hij nu mijn naam+foto al weergeeft, en gisteren nog niet omdat deze nog niet eerder ingegeven was.

Als je nog de oude ziet ff op Ctrl+F5 drukken, dat cleared je cache en dan zie je mogelijk wel de nieuwe interface. :)

[ Voor 51% gewijzigd door SmiGueL op 30-10-2013 12:27 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:44
Volgens mij hebben ze het inlogscherm aangepast aan gebruikers met meerdere accounts. Ik wissel regelmatig tussen 3 accounts en nu kun je die dus allemaal toevoegen aan het inlogscherm.

Op zich best een handige oplossing omdat je niet steeds je username hoeft in te tikken, alleen je wachtwoord.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Het vreemde vind ik dat het wisselt tussen deze en bovenstaand.
Ik heb dit al een dag of 8, had al me pc gescand op malware of virus en cache gewist maar toch.

Als men wat nieuws maakt, dan toch even bericht of..? en niet weer het oude tonen.
Dat is bij de bank ook zo, komt allemaal niet vertrouwt op me over.
Afbeeldingslocatie: http://www.argeweb.nl/kb/assets/Gmail%20instellen/foto1.png

[ Voor 46% gewijzigd door Hackus op 30-10-2013 12:45 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

Het viel mij maandag ook op, op 2 computers naast elkaar opende we gmail en we kregen 2 verschillende inlogschermen. Was niet echt handig want dat was tijdens computerles voor senioren :o

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• ThePowershift
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-09 14:33

ThePowershift

De Vakidioot

zolang HTTPS er maar voorstaat niks aan de hand, als ik dat niet meer zie ga ik me toch wel een beetje zorgen maken :) maar ik heb iedere keer nog https er voor dus dat zit wel snor :)

Greetz, ThePowershift

Pagina: 1