Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loatty
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-05 21:47
Hallo allemaal,

Ik ben naar het forum gekomen omdat ik een probleem heb met mijn Samsung Galaxy Tab 3 (7").
Op schijnbaar willekeurige momenten stopt Android opeens met werken en krijg ik een zwart beeld waar in bovenhoek 'Kernel Panic Upload Mode' staat.

Ik heb, na wat zoeken, begrepen dat dit een veel voorkomend probleem is met dit model.

Nu kon ik niet vinden of er al een oplossing voor is gevonden, Samsung zelf lijkt niet te reageren.

Mijn vraag aan de community is dan ook: kan iemand mij vertellen of er al oplossingen (ongeacht van welke bron) bekend zijn voor dit probleem?

Bij voorbaat dank!

EDIT:

* Ik heb niets met mods of ROM's gedaan;
* Ik heb nog geen factory reset gedaan;
* De software op de Tab is, volgens het apparaat zelf, up-to-date.

[ Voor 11% gewijzigd door Loatty op 30-10-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-05 14:00
Heb je de standaard-ROM op je Tab staan of heb je mods of andere ROMs er op gezet? Heb je al eens een factory-reset gedaan? Wel eerst een backup maken van je belangrijke bestanden ;) Heb je de nieuwste software op je Tab staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loatty
* Ik heb niets met mods of ROM's gedaan;
* Ik heb nog geen factory reset gedaan;
* De software op de Tab is, volgens het apparaat zelf, up-to-date.

Ik heb nog geen factory reset gedaan omdat ik (sorry, eerder vergeten in de post te zetten) begrepen had dat dit geen oplossing was voor dit probleem... al ben ik hier niet volledig zeker van.

De Tab is nog geen 7 dagen oud, en ik heb er vrijwel niets op gezet, maar wel al 2 keer de 'Kernel Panic Upload Mode' gehad.

Ik lees vooral artikelen online en kijk wat filmpjes op Youtube, dat is het zo'n beetje qua gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Als je contact opneemt met Samsung vanwege dit probleem, zullen ze je ook een factory reset laten doen. Ik zou hierover in ieder geval met Samsung contact opnemen. Kernel panics horen niet voor te komen op een tablet waar de fabriekssoftware op staat en die nog maar net in gebruik genomen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loatty
Zie mijn eerste post: 'Samsung zelf lijkt niet te reageren'

Dit is de reden waarom ik op dit forum om hulp vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Waar heb je hem gekocht? Je zit nog in de periode dat de verkoper in feite je eerste aanspreekpunt is
Pagina: 1