Na even gespit te hebben heb ik wel iets gevonden. Ik heb zelf het spel niet, dus ik kan het helaas ook niet testen.
Zie deze post.
Mocht iemand anders een minder drastische oplossing hebben, graag
Zie deze post.
Dit werkt niet op een 32 bit systeem.CFF Explorer Suite DOWNLOAD
1. install the programm
2. copy the file "Addon.exe" in directory C:/ Programme86x / Ubisoft / Related Design / Anno / and save it somewhere else
(for back up purposes, if something goes wrong)
[I hope this is also the directory in the english versions of the game - otherwise, please specify and I will alter it]
3. right-click on the file "Addon.exe" ---> "open with" CFF Explorer
4. in the left tab click on "Nt Headers" and there on "File Header"
5. in the big field click the blue "Click here"
6. In the middler there is: "App can handle > 2gb adressset" (check this box)
7. then go to "File" and then "Save"
Now you can launch the application as usual.
Mocht iemand anders een minder drastische oplossing hebben, graag
Hey, dankjewel voor de link. Deze fix is alleen voor Anno 1404; de voorganger die ik ook met veel plezier heb gespeeld. Helaas werkt dit niet voor Anno 2070. (En op mijn nieuwe pc voor Anno 1404 ook niet meer...)
Ik heb hetzelfde wel eens met CIV5, ik heb 16GB dus dat is onzin, maar je kan in die gevallen toch gewoon op cancel drukken en doorgaan?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Sinds ik Windows 8.1 heb, krijg ik deze melding ook.
Varieert bij mij van NFS: Most Wanted (2005), tot Netbeans.
Is echt raar
edit: Heb 6gb werkgeheugen, en als je in taakbeheer kijkt staat die op een GB'tje of 4.
Varieert bij mij van NFS: Most Wanted (2005), tot Netbeans.
Is echt raar
edit: Heb 6gb werkgeheugen, en als je in taakbeheer kijkt staat die op een GB'tje of 4.
[ Voor 25% gewijzigd door thomas479 op 30-10-2013 19:31 ]
Hebben jullie wellicht de pagefile uitgezet? Zet deze dan weer aan op 1GB ofzo.
Nope, pagefile staat gewoon aan. Standaard instelling van 6gig.
Heb je dropbox draaien? Die neemt ook veel geheugen maar zie je niet terug in taakbeheer.. https://www.dropbox.com/help/144/en
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Dat valt ook wel mee.. Heb echt een shitload aan bestanden (50.000+) er in staan en het gehele process gebruikt hier 100MB. Wat in de task manager staat klopt inderdaad niet, daar staat bij mij 75MB aangegeven, maar zoveel verbruikt Dropbox nou ook weer niet. Zelfs toen ik er richting de half miljoen* aan bestanden in had staan verbruikte het niet zoveel.
*Krijg je met complete datasets van bestanden van ~500 bytes groot
Oké, nouja ik dacht proberen kan altijdCaelorum schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:18:
Dat valt ook wel mee.. Heb echt een shitload aan bestanden (50.000+) er in staan en het gehele process gebruikt hier 100MB. Wat in de task manager staat klopt inderdaad niet, daar staat bij mij 75MB aangegeven, maar zoveel verbruikt Dropbox nou ook weer niet. Zelfs toen ik er richting de half miljoen* aan bestanden in had staan verbruikte het niet zoveel.
Al eens gekeken of je geheugen niet stuk is? Als dat het ook niet is weet ik het niet.
Succes ermee!
Ik denk dat het een schrale bug is. Je kunt namelijk gewoon zonder problemen doorspelen, maar ik erger me altijd aan dit soort dingen. Pagefile al geprobeerd te vergroten/verkleinen/automatisch maakt niet uit.
Totdat microsoft of ubisoft er besluit wat aan te patchen... deal.with.it.
Totdat microsoft of ubisoft er besluit wat aan te patchen... deal.with.it.
Pagina: 1