Ik heb op mn werk de PC gemachtigd voor ITunes. Maar is er een mogelijkheid dat ze niks kunnen verwijderen uit mn Icloud?
Gezien de machtiging voor mijn idee alleen maar een melding is dat hij media MAG afspelen zou het theoretisch nog geen toegang tot je iTunes Cloud omgeving moeten geven, hiervoor is een aparte inlog voor nodig naar mijn weten
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Vreemd. Ik kan als ik de PC machtig en Match, de nummers verwijderen vraagt hij of ik de nummer uit icloud wil verwijderen.
Jaco, probeer de volgende keer iets meer tijd te stoppen in je startpost. Het is nu wel heel summier
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
En als je gewoon je iTunes match weer uitschakelt als je weggaat bijvoorbeeld.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ik zal de volgende keer wat uitgebreider neer zettenHoedje schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:35:
Jaco, probeer de volgende keer iets meer tijd te stoppen in je startpost. Het is nu wel heel summier
Als ik de match uitzet dan gooit hij ook alle nummers er weer vanaf. Het enigste wat ik wel kan doen is heel m'n database downloaden. En de machtiging stop zetten.SpoekGTi schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:38:
En als je gewoon je iTunes match weer uitschakelt als je weggaat bijvoorbeeld.
Het leek mij wel handig gewoon de nummers te streamen, in plaats van alles op de pc te zetten
Pagina: 1