Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Error in dev tools

Pagina: 1
Acties:
  • 325 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond,

Ik heb een vraagje ik heb een website gecreerd (css/html/js)
Hij is namelijk bootstrap based maar echter krijg ik sources controller deze error

Uncaught ReferenceError: cga is not defined

Heb me al dood liggen zoeken op google en in me source code, Maar ik kan echter geen oplossing vinden.
Iemand die mij namelijk kan helpen?

Opbouw van de files css staat vanboven
Js helemaal onderaan.

Kan het te maken hebben dat jquery als laatste is ge embed?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-11 22:18
Waarschijnlijk wel ja. Je moet eerst je helper-scripts definen voordat je jouw eigen javascript gaat definen. Anders kent de browser die extra definities en functies dus niet. Ik neem overigens aan dat je netjes alle (of bijna alle) javascript in de <head> hebt staan? Want dat is meestal wel aan te raden. Met als laatste jouw eigen script(s).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb eerst de css in de head staan ind! alleen de js staat vanonder tegen de </body> en nog een vraagje hoe kan ik met manifest heel me website laten opslaan?

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:18
alex3305 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 01:30:
[...] Ik neem overigens aan dat je netjes alle (of bijna alle) javascript in de <head> hebt staan? Want dat is meestal wel aan te raden. Met als laatste jouw eigen script(s).
Is het niet juist aan te raden om je scripts onderaan te zetten, zodat de elementen op de pagina alvast kan worden gerendered? Zie bijv. YDN: High Performance Web Sites: Rule 6 – Move Scripts to the Bottom.

Verwijderd

Topicstarter
Caelorum schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:17:
[...]

Is het niet juist aan te raden om je scripts onderaan te zetten, zodat de elementen op de pagina alvast kan worden gerendered? Zie bijv. YDN: High Performance Web Sites: Rule 6 – Move Scripts to the Bottom.
Wel ik was dat ook aan het denken :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar onze glazen bol is stuk. Je geeft geen (relevante!) code en eigenlijk überhaupt geen info en nu moeten wij maar raden wat er mis is? Je bent door RobIII in "HTTP headers & caching" al eerder op onze Quickstart gewezen. Als je die nu eens doorleest kun je misschien daarna een nieuw topic openen met voldoende info. Dit topic gaat in elk geval dicht.
Caelorum schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:17:
[...]

Maakt geen bal uit, als je je scripts maar niet direct dingen laat doen en in plaats daarvan op het DOMReady-event wacht. ;)

[ Voor 40% gewijzigd door NMe op 30-10-2013 12:59 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.