Beste Tweakers,
Ben sinds kort van plan om een desktop erbij te nemen, omdat ik mijn laptop puur voor mijn studie wil gaan gebruiken ipv alles.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem vooral gebruiken voor gamen, maar wil er ook programma's als solidwork op draaien en wil daar ook simulaties op gaan uitvoeren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro maar waar mogelijk bang voor buck!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb alle randapparatuur al, wil alleen puur de kast plus inhoud
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe alles dus. Wil wel zowel een ssd als een hdd en misschien wil ik er een scherm bij gaan kopen dit niet binnen de 1000 euro valt, dus als er aanraders zijn hoor ik die graag!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet zozeer, ben alleen wel altijd tevreden geweest met Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zou de pc willen overclocken en zou graag willen dat de pc zo stil mogelijk is zonder dat dat al teveel de prijs beïnvloed.
Dit is hoe ik het nu in gedachten had:
Edit: was de koeler vergeten!
Ben sinds kort van plan om een desktop erbij te nemen, omdat ik mijn laptop puur voor mijn studie wil gaan gebruiken ipv alles.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem vooral gebruiken voor gamen, maar wil er ook programma's als solidwork op draaien en wil daar ook simulaties op gaan uitvoeren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro maar waar mogelijk bang voor buck!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb alle randapparatuur al, wil alleen puur de kast plus inhoud
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe alles dus. Wil wel zowel een ssd als een hdd en misschien wil ik er een scherm bij gaan kopen dit niet binnen de 1000 euro valt, dus als er aanraders zijn hoor ik die graag!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet zozeer, ben alleen wel altijd tevreden geweest met Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zou de pc willen overclocken en zou graag willen dat de pc zo stil mogelijk is zonder dat dat al teveel de prijs beïnvloed.
Dit is hoe ik het nu in gedachten had:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 194,89 | € 194,89 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87-HD3 | € 89,- | € 89,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 4GB GAMING | € 328,50 | € 328,50 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 88,33 | € 88,33 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 37,30 | € 37,30 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 75,11 | € 75,11 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 51,50 | € 51,50 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 144,- | € 144,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.060,64 | |