Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,,

Ik ben nieuw hier, dus misschien doe ik iets fout, maar ik had een vraag.
Ik wil graag een nieuwe telefoon, heb nu nog een iPhone 3G, en deze kraakt tijden het bellen, kunnen geen apps meer op, niet eens WhatsApp en was aan het zoeken en ik dacht, misschien is HTC iets.
Ik vind de HTC Butterfly wel een goede kandidaat, want voornamelijk dat Full HD scherm spreekt mij aan en een snelle processor.
Maar is dit een goede telefoon of weten jullie een alternatief, bijvoorbeeld de One X, omdat dit het toptoestel was en misschien langer gesupport blijft, want dat vind ik wel belangrijk.
Of voor iets meer geld de One Mini, maar deze heeft wel mindere specs.
Ik wil eigenlijk niet meer dan € 400,- uitgeven, het liefst nog een stuk minder.
Of een heel ander alternatief.
En zijn er misschien mensen met een HTC Butterfly, die er iets over te zeggen hebben.

Ik hoop op een antwoord.

Groetjes Mathijs.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 18:23 ]

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Ken de butterfly niet, maar denken dat een One X je als voormalig topmodel langere support geeft lijkt een droom. Ik had zelf een topic een week terug, en kwam er toen al achter dat de One X naar alle waarschijnlijkheid 4.3 nooit zal zien. Toen uiteindelijk bij een Nexus 4 uitgekomen, zit ruim onder je budget, en wij zijn er super blij mee, wellicht het overwegen waard.

Succes in ieder geval :)

[ Voor 3% gewijzigd door Foritain op 30-10-2013 07:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
En je hebt hem besteld bij Ekodeal?
Hoe was dat, goede levering en alles?

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Mediamarkt, had vorige week een "aanbieding"; 350e met de lg bumper erbij. Zeker niet mijn favoriete zaak, maar (gezien de officiele bumper niet goedkoop is) een kleine meerprijs voor een zaak waar ik in ieder geval af en toe wat bestel, tov een voor mij onbekende.

Toestel is voor mijn vrouw, maar die is heel blij, en ik moet zeggen dat ik met mijn 4S toch wel jaloers zit te kijken.

[ Voor 18% gewijzigd door Foritain op 30-10-2013 09:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bij de Media Markt kost de Nexus 4 nu online €469,- een beetje jammer vergeleken wat je er voor betaald in Amerika, bij de Google Play Store.
Maar bij Ekodeal €327,- dus dat valt wel mee, toch maar eens over nadenken.
Hoe vind jij de accuzuur, had gehoord dat die niet zo goed is.

Verwijderd

Topicstarter
Maar waarom zouden ze wel de One Mini updaten en de Butterfly niet, terwijl de Butterfly veel betere specs heeft?
Alleen maar zodat mensen het nieuwe kopen, of niet!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
updates zijn leuk, maar wat voegt het toe voor veel mensen? in mijn ervaringen zijn er bosjes die nooit zelf updates installeren.
maar wil je de updates, ga voor de eigen toestellen van betreffende software ontwikkelaars. ergo, Nexus voor Android, iPhone voor iOS, Nokia voor Windows Phone.
Pagina: 1