[8.1] Map toevoegen @ Deze PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
Misschien een hele simpele vraag met een, hopelijk, simpele oplossing:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wrZcoRP.png
Kan je hier zelf een map bij zetten? Heb het geprobeerd door een map erheen te slepen, niet met het gewenste effect zoals te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Nee, simpelweg, omdat het een besturingselement is, en waarschijnlijk je register in moet duiken.
Maar gezien het feit is het eigenlijke heel erg logische skydrive is een apart onderdeel wat een eigen onderdeel heeft in verkenner.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-10 23:45

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Nou.. als je mappen weg kan halen zou het best kunnen dat je via een registry setting er een map bij kan plaatsen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
CAP-Team schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:18:
Nou.. als je mappen weg kan halen zou het best kunnen dat je via een registry setting er een map bij kan plaatsen.
Die 6 bestaande mappen weghalen is niet een optie die gegeven word.

Helaas, dat dit nog niet mogelijk is. Ik wacht de toekomst af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Via 't register kan je ze eruit halen. Google maar, is een van de eerste hits. Ik vind 't vreselijk en daarom weggegooid. Staat op 2 plekken, ivm 32 bit zooi in geval je een 64 bit install hebt (wie niet?). En op diezelfde manier kan je vast ook wel een item toevoegen. Wie niet probeert, krijgt ook geen resultaat.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Je kunt ze ook gewoon 'inklappen' natuurlijk :+ Overigens had ik liever gezien dat ze de Libraries daar weergegeven hadden, want die hebben ze vervolgens 'verborgen' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:16

Umbrah

The Incredible MapMan

TheVMaster schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 00:10:
Je kunt ze ook gewoon 'inklappen' natuurlijk :+ Overigens had ik liever gezien dat ze de Libraries daar weergegeven hadden, want die hebben ze vervolgens 'verborgen' :(
Libraries kun je, net zoals "all folders" wel weer aanzetten in de tree-view via folder options, en je kan zat extra libraries aanmaken. Maar ik ben het met je eens. Als je daar overigens meer dingen wilt hebben, euh, ik moet bekennen... heb er een paar localhost shares met leuke namen staan:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZZWu47zeNXIDEyq5eEDTrTuE/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Umbrah schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 00:17:
[...]

Libraries kun je, net zoals "all folders" wel weer aanzetten in de tree-view via folder options, en je kan zat extra libraries aanmaken. Maar ik ben het met je eens. Als je daar overigens meer dingen wilt hebben, euh, ik moet bekennen... heb er een paar localhost shares met leuke namen staan:

[afbeelding]
Ja...je kunt ze zichtbaar maken, maar ik had liever dat de plaats waar nu je documenten/pictures staan (bovenaan 'mijn pc') was bezet door de libraries. Netwerk shares heb ik ook wel gekoppeld staan (die worden automatisch door mijn GPO Preferences aangemaakt :+)
Pagina: 1