Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Dell Desktop XPS8700 ervaring

Pagina: 1
Acties:

• SoulGuy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-04-2019
Heb interesse in de vernieuwde desktop pc van Dell de XPS8700.
2 Terra + 250gig SSD schijf.
De man van de Dell helpdesk (chat) beweert dat er geen enkel vrij pci-express slot meer aanwezig zou zijn.
Systeem is dus niet uit te breiden met een extra kaart.
Kan dit moeilijk geloven. Op een foto van de achterkant lijkt er een slot vrij te zijn.
Heeft iemand dit systeem aangekocht en kan hij dit bevestigen ?

Voor mij is dit essentieel, heb een sat-ontvanger kaart. ;)

• HammieDuDe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-11 13:42
Zie deze url:
http://nattokude.gozaru.jp/xps8700/bodycheck2.html

Hier hebben ze dit systeem uit elkaar gehad, zo te zien heb je dus nog 2 x1 en 1 x4 slot over.

Het is alleen wel het japanse model. Maar ik neem aan dat je dit toch wel ter referentie kan gebruiken.

P.s. het eerste x1 slot zit er wel maar kan je niet gebruiken bij de meest gangbare videokaarten aangezien deze 2-slots zijn

[ Voor 18% gewijzigd door HammieDuDe op 29-10-2013 15:42 ]

Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600

• SoulGuy
Bedankt. Ga die vraag opnieuw stellen aan die Dell helpdesk.

• SoulGuy
Die man op de helpdesk blijft maar beweren dat die configuratie niet meer uit te breiden is met een pci-express kaart. Op de bovenstaande link lijkt toch dat er 1 slot vrij zou zijn. Als ik hem dan de vraag stel, welke kaarten zitten dan op de slots, weet hij het antwoord niet, moet ik dit aan de technische dienst vragen. Onmiddelijk wordt dan de chat sessie beeindigd. Kan dus niet vragen hoe die technische dienst te bereiken is, re-connect chat niet mogelijk.
Vriendelijke jongens daar bij Dell.