Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Versterker rond 300 euro.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van me is op zoek naar een nieuwe versterker met hdmi en hdmi cec rond de 300 euro icm de volgende, redelijke oude set http://www.kieskeurig.nl/...t/premiere/reviews/121561.

In de Pricewatch kom ik op het volgende uit:

http://tweakers.net/categ...MQXZaYo2QVrWRpaakUW1tbCwA

Gezien het feit dat ik mij nooit verdiept heb in goedkopere versterkers vroeg ik mij af wat de beste optie is.
Spotify integratie zou ook leuk meegenomen zijn maar is geen vereiste.

ik neig persoonlijk naar de pricewatch: Denon AVR-X1000 vanwege het strakke uiterlijk. Wat betreft specificaties zal alles elkaar wel niet zo veel ontlopen denk ik?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 13:42 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De genoemde Denon is best wel een complete receiver. Als je kennis bereid is iets meer uit te geven, zou je ook de Marantz SR5007 kunnen overwegen. Een erg goede receiver die een minimaal andere opvolger heeft gekregen. Deze was voorheen iets van € 850 euro en is in mijn ogen de beste receiver die je kan kopen in deze prijsklasse.

Verwijderd

Topicstarter
Hij vind de zilveren Marantz helaas niet mooi en het zwarte model kost al gauw weer 5 tientjes extra. Zelf heb ik trouwens de SR6007 :)
Wat ik mij trouwens nog afvroeg over de Denon X1000 is hoe dat hele Spotify gebeuren werkt.
Voor draadloos streamen heb je namelijk een of ander dongeltje nodig las ik ergens.
Als hij een netwerk kabel in de versterker drukt, is het dan alsnog mogelijk om vanaf een telefoon of laptop welke op het zelfde netwerk is aangesloten muziek af te spelen waarbij het modem dus als een of ander tussenstation werkt?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2013 10:04 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik zag inderdaad dat de zwarte iets duurder is geworden; vorige week hadden ze nog dezelfde prijs. Die paar tientjes zou ik er zelf gewoon vanaf proberen te zeuren. })

Zelf heb ik ook een SR6007 en heb ik gewoon een netwerkkabel er in zitten. Binnen het netwerk kun je dan gewoon telefoon/tablet/laptop gebruiken. Zelf gebruik ik geen Spotify maar met alle andere netwerkfuncties is dit geen probleem dus volgens mij zal dit gewoon gaan werken.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, de kennis is voor de x1000 gegaan maar krijgt HDMI CEC niet werkende met zijn gt60.
Op de tv zijn Viera Link en alles ingeschakeld. Op het moment dat de tv aangaat vertikt de versterker om ook in te schakelen. Op de versterker staat alles ook goed ingesteld wat betreft HDMI instellingen.
Weet iemand hier een oplossing voor?