Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Krivas
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Na een stevige zoektocht toch maar een topic aangemaakt.

Graag zou ik met mijn HTC One X, ik weet niet of het toestel afhankelijk is, mijn emails willen dicteren. Zowel nieuwe emails als te beantwoorden emails. Android zou dit moeten ondersteunen, maar ik vind het niet standaard op mijn toestel. Een app vind ik er ook niet voor? Of mogelijk zoek ik op de verkeerde dingen?

Hopelijk weet hier iemand een goede oplossing.

Bedankt alvast :)

• jarrin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-10 05:10
Staat als het goed is onder: Instellingen > Taal & Invoer > Google voice typing.

• Krivas
Ja, dank je. Dat was het. Maar is het ook mogelijk om bijvoorbeeld "punt" "komma" "spatie" "enter" en dergelijke in te geven? Voor de rest werkt het eigenlijk boven verwachting :)

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 21:11

Cyphax

Moderator LNX
Moet wel kunnen, in elk geval in het Engels ("Exclamation point" wordt dan een uitroepteken).

Saved by the buoyancy of citrus

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Cyphax schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:34:
Moet wel kunnen, in elk geval in het Engels ("Exclamation point" wordt dan een uitroepteken).
offtopic:
Alhoewel Exclamation Point ook schijnt te kunnen, zal "Exclamation Mark" waarschijnlijk beter worden begrepen ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 21:11

Cyphax

Moderator LNX
gambieter schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:41:
[...]

offtopic:
Alhoewel Exclamation Point ook schijnt te kunnen, zal "Exclamation Mark" waarschijnlijk beter worden begrepen ;)
offtopic:
Dat zou goed kunnen, m'n vriendin zegt altijd "point" tegen dat ding. Maar da's een Amerikaanse, en je kent Amerikanen. :+
Ik ging er vanuit dat ze point zegt omdat het beter werkt ofzo.

Saved by the buoyancy of citrus

• Krivas
Dat werkt bij mij niet. Of komt dit mogelijk omdat ik twee talen heb geïnstalleerd? Ik heb Nederlands en Engels erop gezet. Omdat er met regelmaat een Engels woord in onze taal voorkomt :)
Pagina: 1