Intel Pentium III 450mhz, 128mb-ram, 46gb hd 7200rpm, nRiva TNT 2 32mb + TV-Out, Sony Dvd-Rom 5x24x, Lite-On 16x10x40, 17' Beeldscherm, HP Scanjet 5300c, HP Deskjet 843c, Philips Webcam ToUCam Pro (64fps)
Verwijderd
Wordt op GOT niet echt aan gedaan 
Misschien een idee om de FAQ te lezen, temeer omdat het sowieso ook nog eens in het verkeerde forum staat
[edit]
En ja Office XP is een leuk/goed programma.
Tja wat die websites betreft wordt het misschien tijd om op notepad over te stappen
Del of Backspace werkt ook nog wel eens.
Misschien een idee om de FAQ te lezen, temeer omdat het sowieso ook nog eens in het verkeerde forum staat
[edit]
En ja Office XP is een leuk/goed programma.
Tja wat die websites betreft wordt het misschien tijd om op notepad over te stappen
Del of Backspace werkt ook nog wel eens.
Slotje!!
En dat /body..
moet je ff kijken of dat ook bij iemand anders te zien is of alleen bij jou browser
En dat /body..
moet je ff kijken of dat ook bij iemand anders te zien is of alleen bij jou browser
Nee dat weet ik niet en dat mag jij hier ook niet vragen, lees de FAQ.Op woensdag 06 juni 2001 19:21 schreef the_rv het volgende:
Weet iemand hier waar ik Office XP kan downloaden ? En is het een goed programma ?
Open daarvoor maar een nieuw topic in het goede forum... of doe eigenlijk ook maar niet, lees de help.Ik heb Office 2000 en ik maak websites wel eens met frontpage 2000, maar als ik frontpage nou open, komt er te staan, als ik een nieuwe (lege) pagina heb aangemaakt, dan komt er:
body
/body
Hoe krijg ik dit weer weg, dit is enorm vervelend als ik de site maak.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dit topic is gesloten.
![]()