Toon posts:

Processor / heatsink combinatie

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 2e hands CPU aangeschaft: Intel Pentium 4 - 672 - socket 775 - 3.8 GHz. - 800 FSB
TDP 115 W.
Welke Intel fan/heatsink hoort hier bij?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 23:58 ]

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-02 17:52

xAn52

Whatever...

Verwijderd

Topicstarter
Dat is snel! Hartstikke bedankt alvast. Ben benieuwd of ik die fan/heatsink ook ergens 2ehands te pakken kan krijgen.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:35

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je 't voor de prijs doet, kijk dan de volgende keer eens in de Pricewatch. :)

Commandline FTW

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Om het allemaal wat makkelijker te maken hier hebben we nogal wat informatie verzameld, zowel inhoudelijk als over hoe het hier werkt. De belangrijkste dingen staan bovenaan ieder subforum. Maar dan moet je er wel naar kijken ;)

In dit geval relevant:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

"Wat moet ik kopen?"-vragen horen in de aankoopadviessubfora, dit gaat om een component dus hoort het in Componenten Aankoopadvies. Ik verplaats het:

Move PMG -> CAA

Maar ook in de aankoopadviessubfora hebben we regels:
CAA beleid

Hier van belang:
Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen we uiteraard wel een goede aftrap van je... De minimumeisen die we aan je topic stellen:
1. Een duidelijke titel, waarin je het soort component aangeeft
2. Antwoord in je openingspost op de volgende vragen:
Wat wil je bereiken?
Wat mag het gaan kosten?
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen.
Dat heb je hier niet gedaan, dus ik sluit dit topic. Ik zou je willen aanraden om zelf alsnog op zoek te gaan. Als je er niet uitkomt mag je rustig een topic openen, maar dan graag op de juiste plek (waar dit nu staat) en met wat we hierboven vragen erin.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.