Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat request] substituut voor 'end' button

Pagina: 1
Acties:

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 21:15
Ik heb ingesteld dat er 100 berichten op een pagina verschijnen, maar dat is knap vervelend bij de responsive versie als je een andere pagina wilt opzoeken van een topic. De paginalinks staan namelijk onderaan dus je krijgt een lamme vinger van het scrollen :p is er een mogelijkheid om een shortcut te krijgen naar het einde van de pagina, desnoods pas als je merkt dat iemand scrollt? AndroidPolice heeft ook zoiets op hun mobiele site. Als je omhoog scrollt verschijnt er een footer :)

Of misschien moeten er shortcuts naar pagina's bovenin.... Of een ander berichten aantal per pagina voor de mobiele versie...of ik doe gewoon iets verkeerd :+

Edit: helemaal niet gezien dat er ook oudere topics waren, daar is dit al in besproken. Maar misschien isnhet androidpolice ideetje nog handig voor jullie :)

[ Voor 11% gewijzigd door maarud op 28-10-2013 23:30 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Pffff wat is die site traaaaaaaaag :+.

Ik snap je case wel. Ik zie zelf daar alleen nergens een pagina-einde button (ook niet via een footer die verschijnt)?

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 21:15
Nee klopt, daar is ook geen pagina-einde knop maar alleen een google+ footerbalk. Het ging me meer om de functie opzich...dat het op zo'n manier bijvoorbeeld zou kunnen want dan verschijnt de knoppenset (misschien kan je daar de paginanummers zelfs in kwijt? :o ) alleen wanneer hij nodig is en staat hij niet permanent in het beeld wat toch al zo klein is :)