[IPod classic] Problemen met het volume

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOzzie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:17
Erg blij mee met dit apparaat vanwege de opslagcapaciteit. Helaas vertoont hij de laatste tijd rare kuren.
Ten eerste krijg ik mijn volume niet meer op -0-. Als ik het scroll wiel helemaal terug draai, blijf je nog steeds muziek horen. Daarnaast loopt een nummer even vast, als ik tijdens het afspelen het volume wil wijzigen.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik gebruik overigens geen iTunes (wel geïnstalleerd) maar Sharepod om nummers te uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Welk type heb je en staat de meest recente software versie er op?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOzzie
160 GB, ik weet niet of je dat bedoelt? Software is up-to-date 2.0.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobKJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 10:27
Misschien een idee om toch iTunes op je PC te installeren en een keer te herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOzzie
Heb ik maar gedaan. Het vastlopen is verholpen, maar het volume op nul krijgen is nog steeds niet mogelijk. Nou ja, dat is niet heel erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOzzie
bedankt voor de hulp. trouwens :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-09 20:30
DaOzzie, probeer de volgende keer ook een duidelijk titel voor je topic te kiezen. Ik heb het nu aangepast, maar met algemene titels als iPod classic, is het natuurlijk lastig terug te vinden :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een iPod Classic 160gb en ik kan ook het volume niet helemaal stil krijgen. Echter denk ik dat het zo hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:02
Ik heb tegenwoordig een zelfde probleem met mijn ipod classic (80 gb).
Mijn ipod speelt snoeihard, zelfs wanneer het volume op zijn laagst staat. Het gebruik van in-ears is onmogelijk en met het gebruik van headphones lijken deze eerder als een speaker te werken.

Ik heb de instellingen van mijn iPod al gereset en ook een restore vanuit itunes gedaan, maar het volume probleem blijft. Iemand een idee?

PSN: nameless-iD_

Pagina: 1