Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chrome en telfort webmail gaat niet optimaal.

Pagina: 1
Acties:

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 21:47
Ik ben sinds een week overgestapt van peal moon naar chrome en op zich gaat het goed er is alleen een irritatie. Mijn vrouw heeft haar e-mail adres bij telfort webmail en als ik daar een bestand wil openen opent hij hem wel omdat ik bij de download bar heb aangegeven dat hij de bestand types meteen moet weergeven maar ongeacht wat ik probeer hij download hem toch naar mijn pc.
Hoe kan ik er voor zorgen dat hij hem alleen opent of de keuze geeft om hem te openen of downloaden.
Ik heb op andere sites getest en gmail zelf natuurlijk maar daar treed het probleem niet op.

Iemand een oplossing?

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:50

Fiber

Beaches are for storming.

Overstappen op bijvoorbeeld Gmail of Microsoft e-mail...

Of de Telfort mail openen in een gewone e-mail cliënt, zoals Outlook Express of hoe de standaard e-mail cliënt in Windows tegenwoordig ook heet.

Die webmail versies van 'provider e-mail' zijn sowieso eigenlijk alleen geschikt voor noodgevallen.

[ Voor 5% gewijzigd door Fiber op 28-10-2013 20:15 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05
Inderdaad een echte email client gebruiken en dan een imap account instellen.

Inkomende mailserver: imap.telfort.nl
Uitgaande mailserver: smtp.telfort.nl

De meeste mensen gebruiken provider webmail alleen maar omdat ze niet weten dat het ook anders kan.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik snap eerlijk gezegd het probleem niet helemaal. Je vrouw opent een bijlage bij de telfort webmail in chrome en je hebt ingesteld dat hij hem dan direct zou moeten openen in het standaard programma dat hoort bij de bewuste extensie?
Mijn vrouw heeft haar e-mail adres bij telfort webmail en als ik daar een bestand wil openen opent hij hem wel omdat ik bij de download bar heb aangegeven dat hij de bestand types meteen moet weergeven
En vervolgens zeg je
maar ongeacht wat ik probeer hij download hem toch naar mijn pc
Dus het probleem is dat hij hem standaard download zonder de keuze te geven om hem direct te openen ofzo?

Desktop | Server | Laptop