Ervaring met Apple Store retourneren?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.220 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ishy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
Dag Tweakers

Heeft er iemand van jullie ervaring (in Belgie) met het rechtstreeks kopen bij Apple van een laptop en de return policy? Mag je binnen de 14 dagen na levering een product terugsturen zonder vragen? Krijg je een bon of je geld terug? En moet je de verzending betalen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ishy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
Die had ik inderdaad op hun site niet teruggevonden, thanks en excuses. De vraag blijft, heeft er iemand ervaring mee, is het allemaal goed gelopen? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julos
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:57
Ik heb mijn Macbook Air in 2011 via de digitale Apple Store gekocht. De eerste had een defect en de tweede was beschadigd, de derde gebruik ik nu nog steeds. Die eerste twee moest ik uiteraard ook terugsturen. Dit ging allemaal erg gemakkelijk. Gemaild met de servicedienst van Apple. Zij stuurde mij een nieuwe MBA, die werd de volgende dag al gebracht. De oude (kapotte) MBA ging toen ook weer meer met de bezorger. Tevens nog een gratis beschermhoes gekregen van Apple vanwege de problemen met mijn m'n aankoop.

Verder durf ik nog te stellen dat die eerste MBA pas rond de 17 dagen defect raakte aan het touchpad. Gelukkig kon ik deze alsnog gewoon ruilen, daarvoor werd een uitzondering gemaakt. Dus perfecte service nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is meer iets voor het Shopping Forum, dus een move die kant op :)

MS > SF

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mja, echt veel discussiewaarde heeft dit niet, zoals in het SF beleid staat is dit forum niet bedoeld voor topics waar om relatief simpele ervaringen wordt gevraagd. Het antwoord is gegeven, vandaar een slotje :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.