Handleiding Peugeot 206 bj 2000

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-05 18:41
Hallo mede autobezitters en liefhebbers,

mijn vraag is eigenlijk heel simpel, ik ben op zoek naar een handleiding voor een Peugeot 206 van rond het jaar 2000. Ik heb onlangs mijn 206 weggedaan en ik had een handleiding... maar ik ben bang dat ik deze bij het uitruimen van de auto in de prullenbak heb gegooid... I know I know, stom van mij maar... ach ja, lang verhaal.

De nieuwe eigenaar zou de handleiding graag hebben en wil hem daar ook best in voorzien... Ik ben al heel erg blij als dit in PDF vorm zou zijn in het Nederlands, daarvan een mooi nieuw boek printen is voor mij geen probleem. Maar als iemand toevallig nog een origineel exemplaar heeft liggen en deze kan missen... heel graag!

Ik heb mijn google powers al aan het werk gezet, ook diverse kanalen zoals torrent en usenet geprobeerd... maar helaas ;) Franse versie gevonden en voor de CC uitvoering... en kan hem een mooie werkplaatshandboek leveren :+ Ook peugeot zelf heeft een hele mooie site waar ze voor recente en oudere modellen de handleidingen gratis aanbieden... maar uiteraard niet voor mijn model, begint pas vanaf 2002 :(

Het zou wel heel erg fijn zijn als ik dit kan oplossen, voel mij echt een beetje onbenullig dat ik die handleiding zomaar heb weggegooid.

[ Voor 9% gewijzigd door MicGlou op 28-10-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:32
Ik heb wel een Engelse versie voor je, helaas ook voor de CC :p Stuur maar even een DM als je daar wat mee kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik zou even langs een sloop rijden. Daar hebben ze voldoende handleidingen om de kachel jarenlang draaiende te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:02
Hoewel niet als PDF is het hier wel in te kijken en kan je elk onderdeel los downloaden.

http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/

vervolgens rechts boven in Nederlands selecteren, 206 en dan jou versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-05 11:12
ik heb nog een Haynes onderhoudsmanual voor de 206 :)

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ze zijn wel 2e hands bij de sloper te krijgen hoor :)
http://www.onderdelenlijn...ie+boekje&status=gebruikt

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1