Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Syriam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01-2022
Beste Tweakers,

Recentelijk heeft mijn Samsung Galaxy S2 het begeven. Erg spijtig want ik was behoorlijk tevreden met het toestel. Ik zou het toestel kunnen laten repareren, maar dat gaat me minstens 150 euro kosten en dat is me te gortig. Ik ga liever voor een nieuw model. Ik ben momenteel dus op zoek naar iets anders, rond het prijssegment van 300€.

Mijn oog is nu gevallen op een van de volgende drie toestellen, namelijk de Sony Xperia SP, de Sony Xperia V of de Samsung Galaxy S4 mini. Ik ben erg tevreden met de lijn mobieltjes, die Samsung heeft voortgebracht, maar de Galaxy S3 en 4 zijn me helaas te groot – anders was ik al lang voor de S3 gegaan. Sony spreekt me qua design aan en heeft een goede camera. Daarnaast heb ik een Vaio laptop, dus ik ben ook benieuwd hoe de connectiviteit tussen beide apparaten zal zijn.

Mijn wensen tot dusver zijn:
-Een goede camera (minster 8MP)
-Niet te groot formaat (over de Xperia V twijfel ik al ivm de dikte van het toestel)
-Stylisch design
-Snelheid en beschikbare ram zijn minder belangrijk. In principe app ik er alleen mee en zit ik zo nu en dan op internet voor facebook oid. Games worden er niet op gespeeld.
-Android versies, die worden geüpgraded
-Degelijke accuduur

Gezien mijn wensen zou ik voor de Iphone 5s zijn gegaan, maar dat toestel is mij gewoonweg te prijzig. Welke mobiel zouden jullie mij daarom aanraden? Of is er een ander toestel waar ik nog niet aan gedacht heb en een beter alternatief vormt?

Hopelijk kunnen jullie deze twijfelaar helpen. Bij voorbaad dank!

Verwijderd

Al eens naar de HTC One X gekeken? De SP is inderdaad een mooi toestel, en ik twijfel ook tussen de SP en S3... maar als je de S3 te groot vind, zou ik toch voor de SP gaan uit het rijtje van jou. deze is trouwens flink in prijs gedaald, en kan je al voor +/- 300 krijgen. ook is het (zoals ze bij coolblue zo mooi zeggen) een mid-range toestel met high-end specificaties. uit jouw rijtje zou ik die kiezen, als je de S3 toch overweegt zou ik het ook niet weten.

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 00:08
s3 zou ik niet nemen maar de htc one x(+) of sp idd

• Freedomfighter
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:44
Sony Xperia SP is hier de beste keuze. Heeft de beste Snapdragon chip. Dus lekker snel door de Adreno 320 die erin zit.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:47
De nieuwe Motorola Moto G heeft indrukwekkende specificaties en kan je voor 170 euro wel krijgen :).

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 00:08
Ja maar die is niet leverbaar hier in iedergeval

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:58
natuurlijk wel
nja te pre-orderen dan
http://www.amazon.de/Moto...r=8-1&keywords=motorola+g
thuis geleverd
Pagina: 1