Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toon-VA
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 20:32
Dag iedereen,

Ik heb een probleem waar ik geen oplossing voor kan vinden en daarom kom ik hier om hulp vragen.

Op het werk heb ik een HP Probook 470 G0 met Windows 8.1 Enterprise 64bit geïnstalleert.
Nu wil ik graag 2 extra beeldschermen op de laptop aansluiten zodat ik in totaal 3 beeldschermen heb (1x Laptop scherm + 2x Dell 1908-BLK) die in de modus "uitbreiden" staan.

Volgens de specificaties van Intel is het perfect mogelijk om via de HD4000 geïntegreerde GPU, 3 schermen aan te sturen mits ze juist zijn aangesloten.

Bron:
http://www.intel.com/support/graphics/sb/CS-033714.htm

Nu probeer ik dit uit maar het resultaat is dat ik maar 1 van de 2 Dell monitoren kan gebruiken in combinatie met het scherm van de laptop.

De opstelling is als volgt:
  • Dell monitor aangesloten via VGA kabel op de laptop.
  • HP Laptop op een staander (gwn om hem hoger te plaatsen, geen extra aansluitingen aanwezig).
  • Dell monitor aangesloten via DVI met een "HDMI naar DVI kabel", de HDMI aansluiting zit op de laptop aangesloten.
Als ik in de windows instellingen ga kijken voor de schermresolutie dan zie ik de 2 extra schermen staan. Maar het is echter niet mogelijk om ze beide in combinatie met het laptopscherm te laten werken. Ik krijg de melding dat de verbinding met het scherm is verbroken. Ik kan het extra beeldscherm wel selecteren en zeggen dat hij ook mee moet draaien in de setup maar kan deze niet bewaren of toepassen.

Ik heb ook alle drivers al geupdated naar de laatste versie, Intel - 10.18.10.3316 en AMD HD8600/8700M - 13.250.18.0

Heeft hier iemand een ideetje wat er aan de hand zou kunnen zijn? Als het niet duidelijk is wil ik het straks wel even uittekeken in paint ofzo.

Alvast bedankt.

[ Voor 25% gewijzigd door Toon-VA op 28-10-2013 16:43 . Reden: Onvolledig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:33
Het kan perfect zijn dat ze het vanuit HP hebben uitgeschakeld...
What do I do if I cannot get three independent displays to work?

Contact your computer or motherboard manufacturer to find out if three independent displays are supported and what configurations are supported with your specific computer or motherboard model. Intel provides general information about Intel graphics features. However, your computer or motherboard manufacturer can incorporate customizations and might not support all general graphics features.