Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 550941

Topicstarter
Hoi ,

Ik wil en tablet gaan kopen, en nou is me vraag of je ook gebruik kan maken van je tablet tijdens
het opladen zoals bij en laptop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:21
heel kort antwoord: Ja

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05 15:37

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Tuurlijk :)

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik vraag het omdat als ik google zie ik oude forum berichten en word er veel geschreven dat het niet mogelijk is bij elke type tablet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 10:47
Koop je dan een tablet uit dat tijdperk?

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

aZuL2001 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:03:
Als dat er daadwerkelijk staat begrijp ik zijn vraag wel..
Echter kan je volgens mij iedere tablet/smartphone/laptop/nokia3310 gebruiken tijdens het opladen..

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
frankwopereis schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:05:
[...]

Als dat er daadwerkelijk staat begrijp ik zijn vraag wel..
Echter kan je volgens mij iedere tablet/smartphone/laptop/nokia3310 gebruiken tijdens het opladen..
Heb je zelf ook een Tablet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ik heb er nog nooit 1 gezien die dit niet kan.. in wat voor categorie/prijsklasse zoek je een tablet en nieuw of 2e hands?

als je gewoon een nieuwe tablet van > 150 kan je er voor 99,9% vanuit gaan dat dit werkt, is het nog een gerenommeerd merk (asus, samsung, etc) dan is dit 100%

Bij 2ehands en hele goedkopen china meuk werkt het wellicht niet, maar de kans dat het niet werkt is nog steeds heeeeeeeeeeeeeeel klein..

zo algemeen je je vraag stelt, zo algemeen is ook het antwoord :)
als je meer zekerheid wilt, geef dan een aantal types waar je aan zit te denken, dan kunnen we daar allemaal "Ja" op zeggen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
aZuL2001 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:03:
Lees dit maar als je wilt http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=2579 ,geen tablet uit tijdperk .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Prulleman schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:12:
ik heb er nog nooit 1 gezien die dit niet kan.. in wat voor categorie/prijsklasse zoek je een tablet en nieuw of 2e hands?

als je gewoon een nieuwe tablet van > 150 kan je er voor 99,9% vanuit gaan dat dit werkt, is het nog een gerenommeerd merk (asus, samsung, etc) dan is dit 100%

Bij 2ehands en hele goedkopen china meuk werkt het wellicht niet, maar de kans dat het niet werkt is nog steeds heeeeeeeeeeeeeeel klein..

zo algemeen je je vraag stelt, zo algemeen is ook het antwoord :)
als je meer zekerheid wilt, geef dan een aantal types waar je aan zit te denken, dan kunnen we daar allemaal "Ja" op zeggen.
Ongeveer tussen de 100 en 200 euro ,welke type moet ik nog even kijken,en nieuw niet 2e hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
de problemen met bediening tijdens het laden op dat forum worden veroorzaakt door brakke adapters, als de stroom niet heel "clean" is kan dit storen op het touch deel van het scherm. Dit is -altijd- op te lossen door een fatsoenlijke lader te gebruiken.

de post boven aan over het laadicoon tijdens inschakelen... je kan ook gewoon de lader erin steken als je tablet aan staat, dan heb je het probleem van niet booten ook niet.. maar wellicht is de accu zo ver leeg geweest dat er eerst even wat prik in moet voor ie opstart, dat heb ik bij mijn nexus 7 ook 1 keer gehad.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Daar gaat het over super goedekope tablets. Deze hebben nog wel eens het probleem dat ze bij het opladen kuren vertonen. Vaak dus dat het touchscreen verkeerd reageerd (of helemaal niet).

Dit is dus meer een fout in de tablet zelf dan van het opladen zelf.

Simpel weg, ja je kan prima gebruik maken van een tablet/telefoon als deze aan het opladen is, werkt dit niet dan heb je gewoon een foutieve/goedkope tablet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Ik heb een iPad 2, en gewerkt met meerdere tablets (ook goedkope Intertoys meuk), en overal werkt het mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Brummetje schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:17:
[...]

Daar gaat het over super goedekope tablets. Deze hebben nog wel eens het probleem dat ze bij het opladen kuren vertonen. Vaak dus dat het touchscreen verkeerd reageerd (of helemaal niet).

Dit is dus meer een fout in de tablet zelf dan van het opladen zelf.

Simpel weg, ja je kan prima gebruik maken van een tablet/telefoon als deze aan het opladen is, werkt dit niet dan heb je gewoon een foutieve/goedkope tablet :)
zo kan je het ook samenvatten :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor jullie antwoorden,nu kan ik met en gerust hart en tablet gaan kopen ,ik dacht laat ik het maar voor de zekerheid vragen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik wil deze graag kopen van de kruidvat Cherry Mobility 10.1 inch Quadcore Tablet PC .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
je krijgt waar voor je geld, dus niet heel veel, (of dat genoeg is is persoonlijk, zelf zou ik nooit kopen, of aanraden)

maar dat is een ander verhaal, wellicht goed specifieke reviews van deze op te zoeken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Wel heel erg weinig eigen inzet, plus antwoord is bekend, dus gaat dit topic dicht.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.