Beurs/Expo systeem

Pagina: 1
Acties:

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 14:27

Quicksilver

Catch these hands

Topicstarter
Wij staan wel vaker met ons bedrijf op beursen, nu hebben we een informatiezuil in gedachten waar aan drie kanten een 27 inch beeldschermen hangen (full hd resolutie), die aangestuurd dienen te worden door een minipc (in verband met energieconsumptie, omdat de zuil door accu's van stroom wordt voorzien.

Nu ben ik aan het zoeken naar een minipc systeem dat drie beeldschermen op full hd kan aansturen. Het zal een live demo draaien van ons product (fullscreen website/evt. screensaver). En ben ik uitgekomen bij de NUC DC53427HYE van intel, met daarin een i5-3427U en een intel graphics hd 4000 en dus ondersteuning voor 3 displays.

Mijn vraag is, zou dit goed functioneren zonder haperingen? Of heeft iemand hier nog tips en trucks waar ik rekening mij zou moeten houden?

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-11-2025
Als de energie consumpie een rol speeld kan je beter voor een Haswell NUC gaan die zouden een stukje minder moeten gebruiken en hebben een iets betere gpu. Over een week of 1-3 zouden ze volop verkrijgbaar moeten zijn, alhoewel er duitse shops zijn die claimen ze te hebben.

Dit zijn de units waar je naar moet zoeken.

http://skinflint.co.uk/eu...ntel+Core+i5-4250U#xf_top

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 13:55
Waarom niet 3 Raspberry Pi's? Veel zuiniger en goedkoper gaat het niet worden...

iRacing Profiel

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-04 20:03
Vraag me af in hoever het energie verbruik van een NUC (of wat voor PC dan ook), van invloed is op je accu gebruik als je daar 3x een 27inch monitor aan kunt hangen.

Met 22 watt (typical) tot 43 watt, valt me dat nog mee. Maar toch, een simpele NUC zou ook niet veel meer dan dat moeten verbruiken, dus een kwart van het totaal ongeveer.

[ Voor 34% gewijzigd door cannibal op 28-10-2013 15:09 ]

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 13:55
cannibal schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:06:
Vraag me af in hoever het energie verbruik van een NUC (of wat voor PC dan ook), van invloed is op je accu gebruik als je daar 3x een 27inch monitor aan kunt hangen.

Met 22 watt (typical) tot 43 watt, valt me dat nog mee. Maar toch, een simpele NUC zou ook niet veel meer dan dat moeten verbruiken, dus een kwart van het totaal ongeveer.
Daarom stelde ik ook al een Pi voor, die een erg laag verbruik kent, maar zoals je zelf al aangeeft zijn het waarschijnlijk de schermen die het grote probleem gaan vormen.

iRacing Profiel